BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mittarin lämmöt toissa aamuna, eilen ja tänään unohtui. Oon niin väsy ekat minuutit heräämisen jälkeen et enpä tiiä miten muistaisi jatkossa.

Mulla kävi niin, että aiemmissa kierrossa lämmöt laskivat 1,5 vrk ennen kuukautisia n.0,25 astetta. Tässä plussakierrossa lämpö pysyi ylhäällä ja oli ennätyskorkea päivää ennen oletettuja menkkoja. Eli omalla kohdalla lämpöjen lasku on ennakoinut negaa.

Edelleen lämmöt tuon 36.7. Nega testattu aamulla. Ei mitään oloja enään. Mutta ehkä jos seuraavassa kierrossa olis jo mun vuoro. :)

71EAF6C7-B037-43F4-BDB8-64B5ADC9E302.png

Tälläistä käyrää täällä kp15.
Nyt jo viidettä päivää vilkkuva hymynaama digitestissä! Missä mun ovis viipyy..Plaah!

Emk, minä päivänä sulla pitäisi menkat alkaa? Pysyisipä nyt vaan poissa! :D

Vaiana, huomenna näyttää ff ja ylihuomista Flo. Luteaalivaihe näyttää olevan sen 11pv, eikä 12.

Mulla jäi mittaillut alkukierrosta kun oltiin enempi vähempi flunssassa. Lääkärissä kävin oviksen aikoihin ja käski odottaa ainakin 3kk ennen kuin aletaan millään tapaa katsomaan kiertoa säännöllisemmäksi. Mulla on heitellyt ihan miten sattuu kierrot. Lokakuussa 35pv, marras 40pv, nyt tää on 33pv. Syyskuussa oli 41pv ja oviksesta en ole varma, sama homma elokuussa.

Mä oon nyt oottanut 9kk nuvaringin lopetuksen jälkeen että kierto normalisoituisi ja tulisi ovulaatio... :(

Mä oon nyt oottanut 9kk nuvaringin lopetuksen jälkeen että kierto normalisoituisi ja tulisi ovulaatio... :(

Huutelen taas ulkopuolelta että mulla meni nuvaringin jälkeen myös tosi kauan että kierto tasoittui. Jätin rinkulan muistaakseni elokuussa -14 ja vasta toukokuussa -15 lähti kierto pyörimään normaalisti. o_O

No onpas Emk inhottavan sekaisin sullakin kierrot! :/ toivottavasti ei menisi ihan mahdottoman kauan, että tasaantuu..

Mrs.Smith, no samoissa mennään tosiaan! Onko mitään ovisoireita horisontissa häämöttämässä? Kunpa se nyt tulisi ja olisi kohtuullinen kierron pituus.

Vielä omanapailu:

Sain juuri pysyvän hymynaaman! Päätin vielä näin illemmalla testata, ku nippailua ja turvotusta! Sieltä se tuli :)
Talleteltu on varmaan 5päivää putkeen ja nyt illalla tarkoitus vielä.
Sitten jouluplussaa jännäämään! :D
Lämmöt olikin tänään ennätysalhaalla,
35,97. Katotaan lähteekö jo huomenna nousuun.

Hienoa Vaiana, nyt vaan ahkerasti hyödyntämään, vaikka olitteki jo aiemmin hyödyntäneet ;) Oisko se sit jouluksi plussa?

ON: täällä ei kummempaa, oottelen ovista ja toivon että ehtisi ennen joulua (vois sit uudeksi vuodeksi plussaa saada). Imetystä oon lopettelemassa ja jännityksellä ootan kuin sekaisin se saa kropan. Ohessa käyrää, suunnitelmissa oisi talletteluja joka toiselle päivälle kunnes lämmöt nousee (en meinannut tikuttaa).

Liitteet

• 6480D0B2-087B-40A9-904F-B521B2CEB5F3.png
    6480D0B2-087B-40A9-904F-B521B2CEB5F3.png
    90.2 KB · Katsottu: 183
Huvikseni mittaillut päivällä ja illalla lämpöjä myös. Samoissa pysynyt aamulämmön kanssa. Surettaa ehkä vähän että meidän imetystaival on päättymässä. Vähennetty sen verran että käy aamulla kerran jos käy. Ehkä kierto tasoittuu nyt sitten pikkuhiljaa. Luulis huomenna sitten lämpöjen tippuvan. Uskaltaako ff:n luottaa jos jätän ensi kierrossa oviksen tikuttamatta? Limat tunnistan kyllä.

Huutelen taas ulkopuolelta että mulla meni nuvaringin jälkeen myös tosi kauan että kierto tasoittui. Jätin rinkulan muistaakseni elokuussa -14 ja vasta toukokuussa -15 lähti kierto pyörimään normaalisti. o_O

Eli 9kk meni sullaki!! Voi jospa tää mun odotuksen yrityksen odotus olis nyt ohi!!! Jospa pääsis ees yrittämään! Oikeesti!

Mrs. Smith; totta muuten! Todellakin toivotaan että sun kohdalla kierto olis tasoittumassa. Me oltiin se 9kk kortsuilla ja kun päätettiin aloittaa yritys niin kiertokin yllättäen tasaantui. Sitten tärppäsikin kolmannesta yk:sta. Että eiköhän aleta suunnitella teille plussaa alkuvuodesta! :)

Zoria, lahjalistalle lisätty jouluplussaa ;) toivottavasti sielläkin saapuisi ovis ennen joulua!
Mulla on nyt suurinpiirtein 4kk (päälle) siitä kun lopetin imetyksen. Selvästi kyllä hormonit ollut sekaisin, mutta nyt näyttäisi jo vähän tasaantuvan :) toivottavasti sulla ei heitä ihan häränpyllyä hormonit! Peukut pystyssä :)

Emk, tuttuja tunteita. Kyllä se imetystaipaleen päätös suretti minuakin. Tavallaan oli myös helpotus. Kaikki tunteet lienevät sallittuja :) itse en uskaltanut luottaa vain FF:n.. mutta mulla nyt kierrot on ollutkin sen verran sekaisin, että tikut käytössä ehdottomasti :D

Mrs.Smith, sieltähän tuli positiivisia tsemppiuutisia Kirveliltä! Jospa sullakin alkaisi pikkuhiljaa (siis mielellään NYT) kierto tasaantumaan ja sitten nopea plussa! ;D

Takaisin