BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä meneillään kp6, menkkojen alussa luistin vähän lämpöjen kirjauksessa joten tän kierron käppyrässä ei oikeastaan oo vielä mitään nähtävää. Tässä kuitenkin edellinen kierto kokonaisuudessaan. Harmitti kyllä kovasti kun menkat tuli ku tuo reipas kramppailu sai toiveet heräämään, samaa oli ekassa raskaudessa. Noh, leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä.

b_ZqI492.png

Kielen alta mittaan. Se tai sitten alakerrasta mittaaminen antavat ”todenmukaisemmat” kehon lämpötilat.

Emk, hui vitsi! Onpas sulla jännät paikat!:nailbiting:

Gadian, harmi kun ne menkat silloin alkoi.. jospa tämä kierto olisi nyt SE kierto kun nappaa<3 oikein mallinmukainen käyrä sulla ainakin viimekierrossa! :) selkeä ero ennen ja jälkeen oviksen.

Mä mittasin ensin pari keirtoa kainalosta mutta sitte siirryin mittaamaan suusta ja juuriki kielen alta, se on kuulemma tarkempi ja kaikista tarkin olis tuo Vaianan mainitsema alakerta.

Mäkin mittaan suusta kielen alta. Nyt menossa kp 12, enkä oo vielä tässä kierrossa lämpöjä mittaillut, kun flunssa nosti kuumeen, nyt onneksi alkaa olla jo suht normaali olo ja pitäisi varmaan pikkuhiljaa aktivoitua :D Ei tässä mikään kiire kyllä vielä tule oviksen bongauksen suhteen kun flokin ennustaa ovista vasta 11 päivän päähän.

Taas täällä päivittelen ja ihmettelen. Lämmöt 36.92 aamulla. Kai mulla venyy kierto vaihteeksi. :(

36.38 kp18.... vituttaa aivan massiivisesti! Onneksi on gyne viikon päästä. Ja sen vaan sanon että en poistu rakennuksesta ilman jotain jättimäistä pilleripurkkia jossa lukee kyljessä: tohtori Temppulan ihmepillerit, 100% varma ovulaatiolääke!!

BDEE6F33-D149-4DD9-8C4C-9ED8EB325962.png

Vaiana miltä näyttää käyrä?

(!Pahoittelut kielenkäytöstä!):
Käyrä näyttää vituttavalta :D
Lämmöt tänään 36,04.. eilen 36,02
Eli eipä ole lähtenyt suureen nousuun. :shifty:

Tämän yön kyllä heräilin parin h välein (vissiin stressaa tämän päivän päiväkotiin tutustuminen :grin) ..toisaalta eikö unettomuus yleensä nosta lämpöjä, että plörinäksi meni sekin teoria :D
Tosin eilen illalla vasta Kn tuntui olevan täysin pehmeä ja auki. En minä tiedä mistään enää mitään :grin mahtaakohan tää koko kroppa edes ovuloida.

Edit: olin merkannut käyrään eilisen lämmön väärin :D siksi noin tasainen..
Tosin eipä se ero .02 ja .04 välillä suuri ole.

Muokattu viimeksi:
Ja suosittelen Mrs.Smith tuota taktiikkaa :D kun oot 7 päivää luuhannut gynen aulassa, ni eiköhän ne jonkin purkin kouraan lyö ;D

Emk, Missäs kp:ssa nyt menitkään? :/

Vaiana, nyt menossa kp34 ja Dpo13. Päivisin lämmöt huitelee 37 puolella. Luulis tän päivän muuttuvan viimeistään kp1, testi oli yllätys yllätys nega.

Vaiana, nyt menossa kp34 ja Dpo13. Päivisin lämmöt huitelee 37 puolella. Luulis tän päivän muuttuvan viimeistään kp1, testi oli yllätys yllätys nega.

Hmm. Korkeat on lämmöt.
Tulisipa sieltä plussa.. jos vaan nousisi arvot hitaasti.
Mutta jos niin ei käy, niin pysyisipä edes maltillisena kierto.. venyvät kierrot on syvältä! <3

Mä vasta aloittelen mittaamista, ja kesken kierron. Mut kysyn teiltä viisaammat, näyttääkö siltä kun tässä kohtaa kuuluu?

Liitteet

• Screenshot_20171212-071836.jpg
    Screenshot_20171212-071836.jpg
    427.2 KB · Katsottu: 203
36.38 kp18.... vituttaa aivan massiivisesti! Onneksi on gyne viikon päästä. Ja sen vaan sanon että en poistu rakennuksesta ilman jotain jättimäistä pilleripurkkia jossa lukee kyljessä: tohtori Temppulan ihmepillerit, 100% varma ovulaatiolääke!!

Hyvä että pääset gynelle, mut älä nyt vielä menetä toivoasi! Mun kierto on myös vielä mitä sattuu, tässä kierrossa ovisplussa tuli vasta kp20.

Takaisin