Hyvältä kuulostaa, ei pitäisi ainakaan siitä jäädä kiinni! Tuo hidas nousu on varmasti parempi, mulla se on tosi nopea. Usein en saa sitä yhtä tummaa viivaa edes kiinni, vaan jää vähän haaleammaksi.
Jannn kanssa tsemppiä sinne seurailuun, joskus ne tärppikierrot onkin niitä hiljaisimpia ja oireettomimpia, mitä olen täällä seurannut keskusteluita. Oliko sulla ennestään lapsia, onko ollut oireettomia ennen?
Tonninseteli: Tsemppiä sinne, tärkeintä on, että ei stressaa noita lämpöjä. Tule silti kirjoittelemaan kuulumisia ja oireita piinapäiviltä.
Mulla oli tissit ihan älyttömän kipeät monta päivää tässä, mutta oon jotenkin luopunut toivosta, kun ne on joskus toistekin ollut kipeät ennen menkkoja. Oli kyllä sellaiset pms kiukkuilutkin, että oli mies helisemässä. Ajattelin toiveikkaana, että olis ollut dpo10 kiinnittymisdippi, kun sen jälkeen alkoi tiputtelu, mutta ei kai se näin kauaa pitäisi jatkua? Ihan vaaleanpunaista vv tulee vain ja sitä vatsakipua oli monta päivää. Mulla on aiemmat raskaudet olleet niin oireettomia alkuun, että jotenkin ajattelin, että seuraavakin menisi samalla tavalla. Kai ne raskaudet on kuitenkin aina vähän erilaisia. Onko teillä kokemuksia, että olisi erilaiset raskaudet?
Ei ole lapsia, mutta raskaana olen ollut kaksi kertaa. Toinen luomuraskaus enkä osannut vielä miettiä mikä dpo tmv. Toinen inseminaatiosta ja lääkkeillä, mutta varmaan rintojen kipeytyminen ollut yksi suurin ja eka oire. Mutta nyt siis vasta ovulaatiota odotan. Ivf edessä ensi kuussa tai syksyllä, jos ei nyt kävisi luomuihmettä.
Ja tässä tokassa oli mahdollisesti kiinnittymiskipuja dpo4 ja dpo5 pieni haalean ruskea tuhru suojassa.