BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lämmöt hyvin laskussa. Kun tallensin tämän aamun lämmöt, niin Flo suositteli raskaustestin tekoa :shifty: En ihan ymmärrä mistä se sen keksi, kun ei näillä lämmöillä kannata sellaisesta edes haaveilla. Menkat alkaa todennäköisesti tänään!

5C144F2C-E0B1-41E5-9975-ECA57FAA9100.jpeg

Sieltähän ne heti alkoi kun sanoin! :sorry:

Mulla on jo viiden pennin versio Flo:sta selkeesti :hilarious: Se ei vahingossakaan ikinä usko raskauteen :shifty: Tai sit se vaan on tehokas ja aina oikeessa :confused005

Pitäisi manata omansakkin alkamaan. Lämmöt jo tippui takas perustasoon. Pääsis vaan uuteen kiertoon :angry2

Mulla pomppas taas 36,91 lämmöt mutta nukuin todella huonosti, voisko vaikuttaa..ja en siis todellakaan ole raskaana, tein aamulla taas testin. Alkaispa vaan jo menkat..jospa sit la..

Tsempit uuteen kiertoon joutumisesta amandatt! <3

Mä luulin et mun lämmöt romahtais tänää ja huomenna alkaa menkat mut ei! :wideyed: Testi oli nega, mut esikoisesta tuli myöhänen plussa joten se ei tarkota mitään.

DCB7E219-029B-48B8-95F5-4ACF2F414457.jpeg

Ja mulla ei oo koskaan ollu tollasta tasasta viivaa ennen :hilarious:

Tsempit uuteen kiertoon joutumisesta amandatt! :Heartred

Mä luulin et mun lämmöt romahtais tänää ja huomenna alkaa menkat mut ei! :wideyed: Testi oli nega, mut esikoisesta tuli myöhänen plussa joten se ei tarkota mitään.

View attachment 102278

Ja mulla ei oo koskaan ollu tollasta tasasta viivaa ennen :hilarious:
Hyvältä näyttää!

Uuteen kiertoon joutuneille voimahaleja! :Heartred

Mulla alkaa ovis lähestyä ja tänään olisi klinikkakäynti vihdoin viimein. Jänskättää!
Screenshot_20210422_080855_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_1346583654139317.jpg

Oli myöhemmin ovulaatio kun mitä sovellus näytti. Kp1 alkoi, oli siis joko kemiallinen tai viivanpaikkoja - tiedäpä näitä! Nyt alkaakin yk12, tokaa yritetty taas kohta vuosi. No, ekassa meni kolme :shy:

C290C6B2-63B9-4E66-A906-08D3867B160F.jpeg

Täällä ovulaatiopäivää vietellään. Ekan kerran 10 kuukauden aikana tuli kunnon eggikset ja kunnon ovisplussa testiinkin. Nyt sitten se jännittävin vaihe edessä. Meinaa lisätä paineita, kun tuli näin hyvät oireet. :smiley-bounce012

Screenshot_20210426_142125_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_23542557467240.jpg

Muokattu viimeksi:
Mitä mieltä olette, onkohan ovis todella tapahtunut? Ultrassa näkyi, että vasemmalta ovuloi, tuli ne kunnon olot ja limat. Sen jälkeen kuitenkin lämmöt edelleen aika matalalla. Turhauttaa ihan tosissaan.
Screenshot_20210429_081253_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_142050148912699.jpg

Mitä mieltä olette, onkohan ovis todella tapahtunut? Ultrassa näkyi, että vasemmalta ovuloi, tuli ne kunnon olot ja limat. Sen jälkeen kuitenkin lämmöt edelleen aika matalalla. Turhauttaa ihan tosissaan.
View attachment 102470

Mulla ainakin joskus noussu hitaammin lämmöt, uskoisin et on voinutkin tapahtua :)

Mulla ainakin joskus noussu hitaammin lämmöt, uskoisin et on voinutkin tapahtua :)
Kiitos mielipiteestä. Alkaa jotenkin ottamaan koville nämä kaikki hoidot sun muut, kun biologinen kello tikittää. Jospa ne lämmöt siitä nousisi, kiitos Deb tsempistä! :Heartred

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Takaisin