BBT - basal body temperature

Täällä sahaa lämmöt kovasti tässä kierrossa.
Screenshot_20210504_133701_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_332424978410732.jpg


Kuinkas Jannn, Deb ja Move88, Tonninseteli tai Haukikanto menee?
 
Täällä odotellaan ovista. Ja on selvitty flunssasta, toivottavasti. Aloin tuossa kesken alkukierron mittaamaan suusta lämpöjä kun tuli uusi mittari, eli nyt aika sekavan näköinen käppyrä vielä toistaiseksi :hilarious:

Screenshot_20210504-150711_Flo.jpg
 
Kiitos kysymästä Navene :) odottelen ovista, en ole mittaillut lämpöjä alkukierrosta :) nyt kp8
 
Täällä odotellaan ovista. Ja on selvitty flunssasta, toivottavasti. Aloin tuossa kesken alkukierron mittaamaan suusta lämpöjä kun tuli uusi mittari, eli nyt aika sekavan näköinen käppyrä vielä toistaiseksi :hilarious:

View attachment 102622
Hyvältähän tuo näyttää. Itsekin mietin uutta mittaria, kun olen kainalosta mittaillut ja välillä tuntuu, että jos on mittari vinossa niin tulee tosi alhaisia tuloksia.

Kiitos kysymästä Navene :) odottelen ovista, en ole mittaillut lämpöjä alkukierrosta :) nyt kp8
Kiva kuulla, ne jännimmät päivät siis edessä! :happy:
 
Hyvältähän tuo näyttää. Itsekin mietin uutta mittaria, kun olen kainalosta mittaillut ja välillä tuntuu, että jos on mittari vinossa niin tulee tosi alhaisia tuloksia.


Kiva kuulla, ne jännimmät päivät siis edessä! :happy:

Onks sulla dpo9? En osaa oikein lukea charttiasi :):bag:
Tänään aloitin tikuttelun. ei siitä vielä voi päätellä mitään :p vähän outoa valkovuotoa tullut, toivottavasti normaalia alkukierron tahmeaa vuotoa, eikä joku tulehdus tmv..toivon vaan että ovulaatio tulisi viimeistään viikon päästä, että olisi mahdollisuus päästä ivf ensi kuusta :smiley-angelic001
 
Mä kokonaan luovuin tosta mittaamisajatuksesta sit kuitenkin, kun on letrot käytössä ja inssi ehkä tähänkin kiertoon jos vaan sattuu ehtimään. Kp6 elellään täällä ja o+ oli viime kierrossa jo kp11 :) eli talletteluja pitäis aloitella :grin
 
Onks sulla dpo9? En osaa oikein lukea charttiasi :):bag:
Tänään aloitin tikuttelun. ei siitä vielä voi päätellä mitään :p vähän outoa valkovuotoa tullut, toivottavasti normaalia alkukierron tahmeaa vuotoa, eikä joku tulehdus tmv..toivon vaan että ovulaatio tulisi viimeistään viikon päästä, että olisi mahdollisuus päästä ivf ensi kuusta :smiley-angelic001
Mulla on nyt dpo8, mutta eipä ole kyllä oireen oiretta juurikaan, että uuteen kiertoon mennään todennäköisesti. Mulla pitäisi olla se aukiolotutkimus ensi viikolla menkkojen aikaan ja lisäverikokeet. Se vähän jännittää kuinka kipeetä tekee tuo aotutkimus. Toivottavasti ei ole ainakaan tulehdusta.

Mä kokonaan luovuin tosta mittaamisajatuksesta sit kuitenkin, kun on letrot käytössä ja inssi ehkä tähänkin kiertoon jos vaan sattuu ehtimään. Kp6 elellään täällä ja o+ oli viime kierrossa jo kp11 :) eli talletteluja pitäis aloitella :grin
Ehkä se tauko voi tehdä ihan hyvää mittailusta. Onhan se kyllä oma hommansa joka päivä yrittää ne tehdä. Pidän peukkuja inssiin, jos se olisi juuri se kierto. Me aloitetaan myös hoidot, kun saadaan nuo kaikki testitulokset. Jänskättää kyllä kovasti. :hello2
 
Mulla näyttää tältä:

6E94EEAA-3D90-48BD-9631-6FE38AA8068D.jpeg


Ovista odottelen, nyt just on kipuja mitkä viittais ovikseen, mutta PC:n testit ei näytä ihan posilta. Tosin markettitestit ei oo aiemminkaan mulla ovista näyttäny.
 
Mulla on ovis kadoksissa :confused005

C8708264-6833-4AB7-AC62-CB651C86982B.jpeg


Ovistestit kyllä näyttää tältä mut limat on greippimehusta huolimatta ihan olemattomat:

C2FA4F6D-6A56-4D4D-BEDF-BEB4E5E438AC.jpeg
 
Mulla on ovis kadoksissa :confused005

View attachment 102769

Ovistestit kyllä näyttää tältä mut limat on greippimehusta huolimatta ihan olemattomat:

View attachment 102770
Ei kai se sitä sano. Mulla on nykyään tosi niukat limat, mutta ovis kuitenkin tapahtuu. Tässä kierrossa oli runsaat limat. Menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna ja tiputellut jo dpo11 lähtien ja ollut vatsakipuja keskiviikosta lähtien, että tää loppukierto ainakin mennyt ihan penkin alle.
 
Täällä taas yllättävän paljon limoja luomukierroiksi tässä ja edellisessä. Vielä en saanut ovista kiinni ja lämmötkin oudot. Jospa se vielä..
 

Liitteet

  • Screenshot_20210510-123954.jpg
    Screenshot_20210510-123954.jpg
    124.1 KB · Katsottu: 58
  • IMG_20210510_063514__01.jpg
    IMG_20210510_063514__01.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 44
Screenshot_20210510_114754.jpg
Tässä kanssa mun kierto. Huomenna pitäisi alkaa menkat kunnolla. En ottanut ollenkaan Progesteronia käyttöön tässä kierrossa, kun unohdin. Kovasti sahannut. Nyt ollut kahtena päivänä flunssa se vähän nostaa aamulämpöjä, mutta tuskin on plussakierto kyllä.
 
View attachment 102803 Tässä kanssa mun kierto. Huomenna pitäisi alkaa menkat kunnolla. En ottanut ollenkaan Progesteronia käyttöön tässä kierrossa, kun unohdin. Kovasti sahannut. Nyt ollut kahtena päivänä flunssa se vähän nostaa aamulämpöjä, mutta tuskin on plussakierto kyllä.

Hieno lämpöjennousu! Toivon et ois muutakin kun vaan flunssasta kiinni, pidän sormet ristissä!

Täällä tummu ovistesti mun silmään tasavahvaks, ihan siis pari pvää niin ovuloin! Lämmöt roikkuu super alhaalla, tosi hitaasti nousee mittari edes tasan 36 asteeseen :woot:

Peitot on heilunu niin, ettei pitäis nyt jäädä siitä ainakaan kiinni :facepalm:

4C166A69-56B5-40F8-A895-44EE70599353.jpeg
 
Hieno lämpöjennousu! Toivon et ois muutakin kun vaan flunssasta kiinni, pidän sormet ristissä!

Täällä tummu ovistesti mun silmään tasavahvaks, ihan siis pari pvää niin ovuloin! Lämmöt roikkuu super alhaalla, tosi hitaasti nousee mittari edes tasan 36 asteeseen :woot:

Peitot on heilunu niin, ettei pitäis nyt jäädä siitä ainakaan kiinni :facepalm:

View attachment 102805
Hyvältä kuulostaa, ei pitäisi ainakaan siitä jäädä kiinni! :grin Tuo hidas nousu on varmasti parempi, mulla se on tosi nopea. Usein en saa sitä yhtä tummaa viivaa edes kiinni, vaan jää vähän haaleammaksi.

Jannn kanssa tsemppiä sinne seurailuun, joskus ne tärppikierrot onkin niitä hiljaisimpia ja oireettomimpia, mitä olen täällä seurannut keskusteluita. Oliko sulla ennestään lapsia, onko ollut oireettomia ennen?

Tonninseteli: Tsemppiä sinne, tärkeintä on, että ei stressaa noita lämpöjä. Tule silti kirjoittelemaan kuulumisia ja oireita piinapäiviltä. :nailbiting::wacky:

Mulla oli tissit ihan älyttömän kipeät monta päivää tässä, mutta oon jotenkin luopunut toivosta, kun ne on joskus toistekin ollut kipeät ennen menkkoja. Oli kyllä sellaiset pms kiukkuilutkin, että oli mies helisemässä. :woot: Ajattelin toiveikkaana, että olis ollut dpo10 kiinnittymisdippi, kun sen jälkeen alkoi tiputtelu, mutta ei kai se näin kauaa pitäisi jatkua? Ihan vaaleanpunaista vv tulee vain ja sitä vatsakipua oli monta päivää. Mulla on aiemmat raskaudet olleet niin oireettomia alkuun, että jotenkin ajattelin, että seuraavakin menisi samalla tavalla. Kai ne raskaudet on kuitenkin aina vähän erilaisia. Onko teillä kokemuksia, että olisi erilaiset raskaudet?
 
Mulla oli tissit ihan älyttömän kipeät monta päivää tässä, mutta oon jotenkin luopunut toivosta, kun ne on joskus toistekin ollut kipeät ennen menkkoja. Oli kyllä sellaiset pms kiukkuilutkin, että oli mies helisemässä. :woot: Ajattelin toiveikkaana, että olis ollut dpo10 kiinnittymisdippi, kun sen jälkeen alkoi tiputtelu, mutta ei kai se näin kauaa pitäisi jatkua? Ihan vaaleanpunaista vv tulee vain ja sitä vatsakipua oli monta päivää. Mulla on aiemmat raskaudet olleet niin oireettomia alkuun, että jotenkin ajattelin, että seuraavakin menisi samalla tavalla. Kai ne raskaudet on kuitenkin aina vähän erilaisia. Onko teillä kokemuksia, että olisi erilaiset raskaudet?
mulla ekassa raskaudessa ei ollu mitään vuotoja, mutta kemiallisessa tuossa talvella oli monta päivää vaaleanpunaista tiputtelua (dpo8-dpo11), kunnes loppui. sitten sain olla raskaana sen viikon ennenkuin alkoi tyhjennysvuoto... mutta siis voi olla erilaisia raskauksia, kyllä. muuten oli hyvin samanlaisia oireita tosin, mutta tuo vuoto oli ihan uutta.
 
mulla ekassa raskaudessa ei ollu mitään vuotoja, mutta kemiallisessa tuossa talvella oli monta päivää vaaleanpunaista tiputtelua (dpo8-dpo11), kunnes loppui. sitten sain olla raskaana sen viikon ennenkuin alkoi tyhjennysvuoto... mutta siis voi olla erilaisia raskauksia, kyllä. muuten oli hyvin samanlaisia oireita tosin, mutta tuo vuoto oli ihan uutta.
Okei, mun pitäisi mennä uudelleen labroihin kuukautisten aikaan eli huomenna. Edelliset näyttivät ihan normaalilta ja tällä viikolla myös siihen aukiolotutkimukseen.
 
Okei, mun pitäisi mennä uudelleen labroihin kuukautisten aikaan eli huomenna. Edelliset näyttivät ihan normaalilta ja tällä viikolla myös siihen aukiolotutkimukseen.
toivotaan et labroista ei löydy mitään ihmeellistä :) ainiin ja se piti vielä sanoa, että tuolloin tiputtelun aikaan olin aivan pinna kireellä ja tosi kiukkuinen pari päivää. olin ihan varma PMS-oireista mutta eivät sit olleetkaan niitä :hilarious:
 
Mutta mietin just, että onkohan se progesteroni just matala. Siihenhän ne välivuodot kuulemma viittaa. En tosiaan tässä kierrossa muistanut ekana päivänä ottaa niin en viitsinyt myöhässä aloittaa sitä. Ens kierrossa täytyy nyt ottaa ne käyttöön vihdoinkin.

No mulla kyllä oli ihan karmeat pms tiputtelujen aikaan. Hmm.. mielenkiintoista. :woot:
 
Takaisin
Top