BBT - basal body temperature

Mulla pomppas 37 lämpö, MUTTA testattu paljon myöhempään heräämisaikaan kuin yleensä. Eli tämäkään ei ehkä pidä paikkaansa. Ja usein lämmöt korkealla kunnes menkat alkaa.. ja ne alkaa vasta ens la varmaan :facepalm:

Tonni, paljon sulla luteaali? Alkaako menkat huomenna normaalistikin vai voiko vielä nousta?

Ennen kabergoliinia luteaali OLI 13-14pv :shifty: Nyt aikaistu ovis ja näköjään lyheni luteaali :hilarious: Ehkä nää hormonit nyt vielä etsii tasapainoaan... Toivottavasti. Ikinä ollut 10pv luteaalia ennen :facepalm:
 
Tässä on viime kierron ja tän nykyisen kaaviot loppukierrosta, on aivan erinäköiset. Siksakki on siis tämä nykyinen:

29DE677B-1500-423A-A4D7-2C10E484F4E0.jpeg
1590AB35-BC78-4509-A034-26A95B0ACC0A.jpeg

Mulla tippui myös lämmöt kunnolla vasta kun menkat alkoi.
 
Eikös tuo siksakki voi olla myös merkki raskaudestakin? Muistelen tällaista lukeneeni jostakin. :pompus:

Mulla on kanssa siksakkia koko ajan, mutta "isommassa" kaavassa. Täällä menossa kp4 eli tylsät päivät odotella, että pääsee vajaan viikon päästä taas tosi toimiin, tänään mullakin lämmöt pomppas. Mittaan viikonloppuisin vasta 9:00, kun arkena 7:20, että sekin voi tietysti vaikuttaa.
Screenshot_20210418_123200.jpg
 
Eikös tuo siksakki voi olla myös merkki raskaudestakin? Muistelen tällaista lukeneeni jostakin. :pompus:

Mulla on kanssa siksakkia koko ajan, mutta "isommassa" kaavassa. Täällä menossa kp4 eli tylsät päivät odotella, että pääsee vajaan viikon päästä taas tosi toimiin, tänään mullakin lämmöt pomppas. Mittaan viikonloppuisin vasta 9:00, kun arkena 7:20, että sekin voi tietysti vaikuttaa.
View attachment 102146

Joo voi kai! Tai ainakin mitä oon ff kortteja katellu ni monessa raskauskortissa on juurikin siksakkia. Vähän jännää! Kai sitä pitää kohta testailla.

Mun mielestä noi kierron alkupäivät on siitä parhaita, että mieliala on ihanan tyynen rauhallinen ja fiilis yleensä hyvä :woot:
 
Joo voi kai! Tai ainakin mitä oon ff kortteja katellu ni monessa raskauskortissa on juurikin siksakkia. Vähän jännää! Kai sitä pitää kohta testailla.

Mun mielestä noi kierron alkupäivät on siitä parhaita, että mieliala on ihanan tyynen rauhallinen ja fiilis yleensä hyvä :woot:
Kantsii kyllä kaivaa testiä kaapista. :happy:

Onhan nää toisaalta aika seesteisiä päiviä, kun ei tarvitse odotella menkkoja ja kohta alkaa se jännittävä ovulaation metsästys. :)
 
Debin siksakki näyttää kyllä lupaavalta! :happy: Mulla vaan ei ole yhtään nouseva, niin en usko sen tarkoittavan mitään :shifty:
 
Kolmas kerta tässä luteaalissa, kun aamulämpö 36,66. Mitähän pedon kiertoa tässä mennään :hilarious:
 
Täällä mennään myös kohti menkkoja, sen huomasi myös jo eilisistä kovista menkkajomotuksista. Torstaina varmaan alkaa. Joudun varmaan pitää kesän ajan taukoa mittailuista, koska meidän kotona tulee olemaan myös öisin todella kuuma, niin se varmaan voi vääristellä lämpöjä.

A3880553-073B-49BB-91A1-3956606C8030.jpeg
 
Täällä mennään myös kohti menkkoja, sen huomasi myös jo eilisistä kovista menkkajomotuksista. Torstaina varmaan alkaa. Joudun varmaan pitää kesän ajan taukoa mittailuista, koska meidän kotona tulee olemaan myös öisin todella kuuma, niin se varmaan voi vääristellä lämpöjä.

View attachment 102200

Voi äh! Pitääköhän iteki kesällä olla mittailematta kun on sama ongelma? En kyllä haluais. Voisin kokeilla ainaki miten se vaikuttaa.

Mulla dippas vähän alas mut tänään taas ponnas ylös lämmöt:

A2253AA1-53DC-42DD-9C1E-270B4F5DDFB7.jpeg
 
Amandatt:Heartred

Täällä siis dpo11, eilen ihan negaa. Tänään en jaksanut testata koska varma negasta. Voi silti olla että testaan vielä..varsinkin jos hormonipäänsärkyä ei ala näkymään. Lämmöt tuskin tippuu ennen menkkoja. Lauantaina en mitannut ja sunnuntain korkea lämpö saattaa johtua myöhäisemmästä mittausajasta.
Kyllä kokeilisin kesälläkin mitata lämpöjä, en tiedä vaikuttaako kuumuus lämpöihin :dontknow vaikka välillä tuntuu että vois vaikuttaa.. mutta silti olen huomannut selkeän eron lämmössä ennen ja jälkeen luteaalin
 

Liitteet

  • Screenshot_20210420-085411.jpg
    Screenshot_20210420-085411.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 54
Amandatt :Heartred

Jannn, jospa se sieltä vielä lähtisi ylöspäin. Ainahan voi tulla myöhäinen kiinnittyminen. Hyvännäköistä siksakkia kuitenkin. :happy:

Meillä on kesällä kanssa kuuma täällä, mutta meinasin mittailla, kyllähän ne lämmöt voi nousta, mutta ne nousee todennäköisesti sitten luteliaalissa normaalisti ylemmäksi.

Me saatiin vihdoin aika varattua yksityiselle klinikalle torstaille! :woot:
Meillä yk11 jo menossa, mutta ollaan 38 ja mies 41 niin tässä ei aikaa älyttömästi ole jäljellä enää. Verikokeet ja ultra julkisilla ok, mutta nyt sitten lisätutkimuksia tekevät varmasti vielä. Täällä ei 38v pääse enää julkiselle, toivottavasti lompakko kestää tulevat hoidot. Sunnuntaina sitten olisi ovis, joten viikonloppuna talletellaan. :love7
 
Ei se kierto onneksi siihen dpo10 droppiin loppunut :) Mutta on kyllä aikas nousuja ja laskuja ollut. Nyt dpo13 ja "normaali" kohti menkkoja -notkahdus. Huomenna pitäisi alkaa vuoto.

Ihan tyytyväinen tähän ensimmäiseen kokonaiseen suhteellisen normaalikestoiseen kiertoon. Mahdollinen ensikierronkin kp13 ovis toivottavasti tällä kertaa yllättää meidät housut kintuissa :hilarious: Eikä katsomassa telkkaria sohvalla...

Screenshot_20210421-070927_Flo.jpg
 
Ei se kierto onneksi siihen dpo10 droppiin loppunut :) Mutta on kyllä aikas nousuja ja laskuja ollut. Nyt dpo13 ja "normaali" kohti menkkoja -notkahdus. Huomenna pitäisi alkaa vuoto.

Ihan tyytyväinen tähän ensimmäiseen kokonaiseen suhteellisen normaalikestoiseen kiertoon. Mahdollinen ensikierronkin kp13 ovis toivottavasti tällä kertaa yllättää meidät housut kintuissa :hilarious: Eikä katsomassa telkkaria sohvalla...

View attachment 102234

Jos se olikin kiinnittyminen :rolleyes:
 
Elättelin kans pikkutoiveita kunnes olot kertoi muuta ja tänään taas lähti laskuun. Kiinnittymisen jälkeen pitäisi kai nousta korkeammalle kuin ennen lämmöt ja myös pysyä siellä :facepalm::bookworm:

Ei välttämättä nouse aina, oon nähny paljon kortteja jossa nousee takas samalle tasolle. Eikä toi tän päivän pudotus mikään kauheen iso oo!

Mua alkaa vähän jännittää, jos ovis on oikeesti ollu tossa niin tähän mennessä ois jo lämmöt romahtanu :nailbiting:

181B179F-6B18-409E-93C4-8DAAAAF1DFF7.jpeg
 
Ei välttämättä nouse aina, oon nähny paljon kortteja jossa nousee takas samalle tasolle. Eikä toi tän päivän pudotus mikään kauheen iso oo!

Mua alkaa vähän jännittää, jos ovis on oikeesti ollu tossa niin tähän mennessä ois jo lämmöt romahtanu :nailbiting:

View attachment 102238

Tämä sun käppyrä näyttää kyllä hienon tasaiselta! Jännityksellä odottakaamme :smiley-angelic006

Itse oon vähän :smiley-angelic008 fiiliksissä. Toisaalta vähän juilisi, lämmöt kuitenkin laskusuunnassa ja olin bongaavani rusehtavaa kalsareissa :shifty: Taas toisaalta ei mikään vielä(kään) ota päähän suuremmin ja varsinainen tiputtelu puuttuu vielä. Ei kai auta kun odottaa ja katsoa mitä tulevan pitää :dontknow Yleensä heti kun oon saanut edes hieman positiivisemman viestin raapustettua, alkaa menkkatuntemukset ajallaan ja vuoto päivälleen :laughing014
 
Täällä jo laskussa, vaikka menkat pitäis alkaa vasta lauantaina. Saas nähdä alkaako aiemmin, vai vasta sunnuntaina o_O
 

Liitteet

  • Screenshot_20210421-122647.jpg
    Screenshot_20210421-122647.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 55
Jaaa sieltähän ne krampit ja tiputtelut alkoi, right on time :angry4

Normisettiä. Säästyypähän edelleen ne digit :hilarious: Mies on piilottanut ne multa vaihteeksi, jokainen Harry Potteria seurannut tietää vertauksen. Niiden näkeminen on kuin hirnyrkin kantaminen, tuo pahalle tuulelle ja masentaa. Mies pisti ne piiloon :Heartpink Sen verran muistan, että niissä on käyttöpäivää 07/2022 asti, jos edes toisen saisi siihen mennessä korkattua :finger005
 
Takaisin
Top