BBT - basal body temperature

Täällä tuli kuin tulikin tänään ovisplussa ja oireetkin on sen mukaiset, niin kohta pääsee taas seuraamaan lähteekö lämmöt nousuun :dance008
 
Täällä tuli kuin tulikin tänään ovisplussa ja oireetkin on sen mukaiset, niin kohta pääsee taas seuraamaan lähteekö lämmöt nousuun :dance008

Otitko tänään lämpöjä, dippasko lisää?
Muoks vai pitäiskö huomenna vasta dippaa :p
 
Otitko tänään lämpöjä, dippasko lisää?
Muoks vai pitäiskö huomenna vasta dippaa :p
Mulla dippaa aina edellisenä päivänä.

ON: Sanoin, että on ollut hitsin tylsä kierto, mutta hei ekaa kertaa piirtyi coverline! Jeij! Mä olen jo ajatellut, että miksei sitä koskaan tule mulle. Että jotain positiivista tässäkin tylsässä kierrossa. :wink

Screenshot_20210407_185031.jpg
 
Otitko tänään lämpöjä, dippasko lisää?
Muoks vai pitäiskö huomenna vasta dippaa :p

Ei tullut vielä tänään dippiä :) Katsoin että viime kierrossa mulla tuli dippi myös vasta o-plussasta seuraavana päivänä. Ehkä siis huomenna, mutta en saa liikaa pettyä jos ei dippaa :joyful:
 
Ei tullut eilenkään dippiä niin kuin viime kierrossa, mutta nyt lähti vähän jo lämmöt nousuun. Tai ihan vähän lähti oikeastaan jo eilen.

E2F53663-E5CC-42AE-8442-8D5523D10895.jpeg
 
Täällä pomppas tänään kokonaisen asteen lämmöt ylöspäin :hilarious: Ovis oli ilmeisesti eilen (no ihan viimestään tänään), mutta flunssa päällä niin vaikka päivällä on ollu ihan normilämmöt eikä oo ollu lämpöö tai kuumetta, niin veikkaan että vähän boostas tuota nousua :angelic: No, muutama päivä niin näkee että olihan se ovis nyt!

B570DE25-21E3-4050-9E20-E9762C77E9BC.jpeg


Hienoja käyriä teillä muillakin! Oon nyt oppinu, että ilmeisesti ovis ei ainakaan heti nosta aina lämpöjä - jos ollenkaan. Tai sit nousee viiveellä!
 
Täällä kp 51.. Lämmöt korkeammalla ku koskaan ja ehkä, vain ehkä, aamun testissä jotai mikä ei oo mielikuvitusta. Tosin ois pitäny jo näkyä aikoja sitten. Muokkasin vähän kontrastia jos se näkys teillekkin. Tiiän ettei sais ja pitäs näkyä ilman muokkauksia et ois jotai mutta mutta kun turhauttaa.
IMG_20210410_103257.jpg
Screenshot_20210410_103209.jpg
 
Täällä pomppas tänään kokonaisen asteen lämmöt ylöspäin :hilarious: Ovis oli ilmeisesti eilen (no ihan viimestään tänään), mutta flunssa päällä niin vaikka päivällä on ollu ihan normilämmöt eikä oo ollu lämpöö tai kuumetta, niin veikkaan että vähän boostas tuota nousua :angelic: No, muutama päivä niin näkee että olihan se ovis nyt!

View attachment 101852

Hienoja käyriä teillä muillakin! Oon nyt oppinu, että ilmeisesti ovis ei ainakaan heti nosta aina lämpöjä - jos ollenkaan. Tai sit nousee viiveellä!

Aika mainio nousu kyllä :rolleyes: Mittasitko tänään, onko vieläkin noin korkealla?
 
Täällä kp 51.. Lämmöt korkeammalla ku koskaan ja ehkä, vain ehkä, aamun testissä jotai mikä ei oo mielikuvitusta. Tosin ois pitäny jo näkyä aikoja sitten. Muokkasin vähän kontrastia jos se näkys teillekkin. Tiiän ettei sais ja pitäs näkyä ilman muokkauksia et ois jotai mutta mutta kun turhauttaa. View attachment 101876 View attachment 101877

Mä näen vähän jotain ja jos en zoomaa, niin mun silmään jopa vähän ehkä punertaa. Mutta paha sanoa o_O Toivottavasti lähtisi vahvistumaan toinen viiva! Lämmöt on ainakin korkealla :)
 
Mä näen vähän jotain ja jos en zoomaa, niin mun silmään jopa vähän ehkä punertaa. Mutta paha sanoa o_O Toivottavasti lähtisi vahvistumaan toinen viiva! Lämmöt on ainakin korkealla :)

Oi sinäkikö näät jotain:smiley-bounce012. On joo kyllä super korkealla ja ei palele yhtään vaan hiki valuu vaikka meillä on sisälämpötila 20 paikkeilla. Voisko kiinnittyminen nostaa lämpöjä nuin? Hitsi ku ei tullu mittailtua edellisissä raskauksissa lämpöjä ollenkaan. Oireita ei kyllä ole mitään. Paitsi valkovuotoa tulee edelleen tosi reilusti. Noh huomenna pitäs jo näkyä vahvempana. Eilen oli sama testi täysin tyhjä.
Klikkasin vahingossa tuota arviota "tyhmä" ku yritin painaa lainaus, toivottavasti ei jääny näkyviin poistin kyllä heti :eek:
 
Oi sinäkikö näät jotain:smiley-bounce012. On joo kyllä super korkealla ja ei palele yhtään vaan hiki valuu vaikka meillä on sisälämpötila 20 paikkeilla. Voisko kiinnittyminen nostaa lämpöjä nuin? Hitsi ku ei tullu mittailtua edellisissä raskauksissa lämpöjä ollenkaan. Oireita ei kyllä ole mitään. Paitsi valkovuotoa tulee edelleen tosi reilusti. Noh huomenna pitäs jo näkyä vahvempana. Eilen oli sama testi täysin tyhjä.
Klikkasin vahingossa tuota arviota "tyhmä" ku yritin painaa lainaus, toivottavasti ei jääny näkyviin poistin kyllä heti :eek:

On se ainakin lupavaa, jos eilen ei näkynyt yhtään mitään, kun kyllä tuossa joku haalea haamu on ainakin mun silmään. Jos lähtee lähipäivinä vahvistumaan, niin tuskin on viivanpaikkakaan :happy: Ja niin kauan kun menkat ei ala niin on toivoa :rolleyes:
 
Täällä kp 51.. Lämmöt korkeammalla ku koskaan ja ehkä, vain ehkä, aamun testissä jotai mikä ei oo mielikuvitusta. Tosin ois pitäny jo näkyä aikoja sitten. Muokkasin vähän kontrastia jos se näkys teillekkin. Tiiän ettei sais ja pitäs näkyä ilman muokkauksia et ois jotai mutta mutta kun turhauttaa. View attachment 101876 View attachment 101877
Minäkin näen jotakin vaikken yleensä näe noissa mitään! :smiley-bounce016

Ja sulla on tuo lämpö noin hienosti ylhäälläkin, laittelehan lisäpäiviltä päivitettyä käyrää niin päästään jännäämään sun kanssa. :)
 
Takaisin
Top