BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oijoijoi, nyt näyttää hyvältä!! Ootko jo testannut?

PikkuinenParsakaali: kaikillehan noita ovuloimattomia joskus tulee. Mutta kannattaa sitä kysäistä lekurista. :)

Haukikanto: eilen meinasin, mutta tuli verinen kuppi niin totesin, että antaapa olla. Mutta ihmeen niukat menkat. Sellainen limaista jojoverta tulee. Mulla vaihdettiin kilpirauhasen lääkitystä edellisen kierron alussa vähemmäksi, jospa se vaikuttaa.

Testasin tänään negan (tai viivanpaikka näkyi mut uskon että oli nimenomaan viivanpaikka). Lämmöt vieläkin ylhäällä:

71436DC9-8328-44B3-B505-3487928BC744.jpeg

Testasin tänään negan (tai viivanpaikka näkyi mut uskon että oli nimenomaan viivanpaikka). Lämmöt vieläkin ylhäällä:

View attachment 101287

Mitä ff tekee jos ignoraat ton kp19 lämmön? Miusta toi käyrä näyttää sille et ovis ois voinu olla kp20 tai jopa kp21 :think005

Mulla täällä aika matelee, kp 4 menossa. Voisikohan tuota aikaa tuupata jostakin muutaman päivän jo etiäpäin? Tuntuu, ettei oikein pupuilukaan kiinnosta pätkääkään, kun mitään ei tapahdu kierrosta toiseen. Ei voi vielä testatakaan millään, kun oviskaan ei lähellä vielä. :eek:

Mulla täällä aika matelee, kp 4 menossa. Voisikohan tuota aikaa tuupata jostakin muutaman päivän jo etiäpäin? Tuntuu, ettei oikein pupuilukaan kiinnosta pätkääkään, kun mitään ei tapahdu kierrosta toiseen. Ei voi vielä testatakaan millään, kun oviskaan ei lähellä vielä. :eek:

Tuo aika on kyllä puuduttavaa, täällä kp 34 ja vissiin ovulaatiota ei oo tapahtunu, turhaa pupuilua harrastettu koko kuukausi ni nyt ei nappaa sit yhtään. Yhtään mikään. Istun mökömökö puussa, viereisellä oksalla olisi tilaa :grin

Tuo aika on kyllä puuduttavaa, täällä kp 34 ja vissiin ovulaatiota ei oo tapahtunu, turhaa pupuilua harrastettu koko kuukausi ni nyt ei nappaa sit yhtään. Yhtään mikään. Istun mökömökö puussa, viereisellä oksalla olisi tilaa :grin
Naulan kantaan - turhaa pupuilua! :wacky: Just se ärsyttää, että ihan sama lykkiikö yksi taikka kaksi kertaa päivässä, niin nollat taulussa. Hehheh :rolleyes:

Odotan ensi viikon maanantain gynekäyntiä kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti ei ole turha käynti ja saataisiin jotakin lisätutkimuksia tai jotain edes. Lämmöt sentään pysyneet suhteellisen tasaisina, kun viime kierrossa oli sellaista ihme siksakkia koko alkukierto. :happy:

Mitä ff tekee jos ignoraat ton kp19 lämmön? Miusta toi käyrä näyttää sille et ovis ois voinu olla kp20 tai jopa kp21 :think005

Se heittää oviksen kp20, mikä voi hyvinkin pitää paikkansa! Tänään notkahti hitusen alaspäin lämmöt, mutta ylhäällä pysyy edelleen. Viime kierrossa päivä ennen menkkoja putos 36,85 -> 36,35 :D

56888AED-682A-4D7A-820D-3886ECF4D6AF.jpeg

Hyvännäköistä käyrää pukkaa siellä. Toivottavasti alkaisi viiva vahvistumaan jos Dpo:t onkin aikaiset vielä. Onko tullut vielä muita oireita? :)

Oireita ei oo mitään huomattavia, paitsi ehkä todella kierron kohtaan nähden epätyypillinen, melkein nestemäinen, valkoinen ja runsas valkovuoto! Ja nukun enemmän, mutta nyt oon kyllä myös liikkunu normaalia enemmän kun oon (tietysti koronaystävällisellä) laskettelulomalla. Jännittää kyllä miten tässä käy! Nyt on yk10 menossa, esikoista yrittäessä vierähti 3v :nailbiting:

Mä huomasin et kun peitot heiluu vaan sillon ku tekee mieli, eikä vaan lasten teon kannalta, niin se on kaikista mukavinta. Halutkin nousee oviksen aikaan itestään, niin ei tarvii ees miettiä osuuko ajotus kohdilleen :hilarious:

Mä huomasin et kun peitot heiluu vaan sillon ku tekee mieli, eikä vaan lasten teon kannalta, niin se on kaikista mukavinta. Halutkin nousee oviksen aikaan itestään, niin ei tarvii ees miettiä osuuko ajotus kohdilleen :hilarious:
Oon huomannut ihan saman, että kun menee fiilispohjalta on se paljon mukavampaa.

Tänään kp 2 ja lämmöt palautui samalla tasolle kuin viime alkukierrossa oli :dance008 Eilen oli aamulämmöt vielä koholla, mutta menkat alkoikin kunnolla vasta siinä puolenpäivän aikaan.

Deb, mikä siellä tilanne? :rolleyes:

Tänään kp 2 ja lämmöt palautui samalla tasolle kuin viime alkukierrossa oli :dance008 Eilen oli aamulämmöt vielä koholla, mutta menkat alkoikin kunnolla vasta siinä puolenpäivän aikaan.

Deb, mikä siellä tilanne? :rolleyes:

Hyvä tietää, mulla eilen tiputteli mutta tänään vielä lämmöt koholla. Vielä ei kunnolla tule verta, vaikka jo enempi ja tummempaa. Yleensä lämmöt tippuneet hyvissä ajoin.

Hyvä tietää, mulla eilen tiputteli mutta tänään vielä lämmöt koholla. Vielä ei kunnolla tule verta, vaikka jo enempi ja tummempaa. Yleensä lämmöt tippuneet hyvissä ajoin.

Joo, mulla alkoi toissapäivänä aamusta tiputtelu ja eilen aamulla vielä samaa. Lounaan jälkeen sitten hanat auki :hilarious:

Pupuilu on meille avioliiton kulmakivi, vaikka 10v ollaan oltu yhessä ja lapsia siunaantunu ni sen täytyy olla säännöllistä tai molemmat on pahantuulisia.:argue Eli oishan makuuhuoneessa vipinää vaikka ei yritettäskään, turhauttaa vain kun kovasti tahottas vielä yksi pienokainen tänne.

Tänään lämmöt noussu enempi ku koko kiertona, nyt ois kp36. Eilen oli kyllä semmonen juiliminen mahassa et olin varma et menkat alkaa mut eipä alkaneetkaan. :smiley-bounce012

Liitteet

• Screenshot_20210326_085338.jpg
    Screenshot_20210326_085338.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 83
Täällä lämmöistä ei mitään tietoo koska nukuin lahjakkaasti pommiin. Aamulla tiputteli, joten epäilen et menkat on alkamassa. Ärsyttävästi huomenna pitäis istua autossa 12h :hilarious:

mäki haluisin taas mittailla, mutta ei oo kyllä toivoa kun lapsi herättää joka aamu epäsäännöllisiin aikoihin :meh: tai ehkä pitää vaan kokeilla onko ne tulokset sit ihan mitä sattuu vai ei...:rolleyes: nyt tosin dpo5 eli ehkä ens kierrosta sitten.

mäki haluisin taas mittailla, mutta ei oo kyllä toivoa kun lapsi herättää joka aamu epäsäännöllisiin aikoihin :meh: tai ehkä pitää vaan kokeilla onko ne tulokset sit ihan mitä sattuu vai ei...:rolleyes: nyt tosin dpo5 eli ehkä ens kierrosta sitten.
Lähde ihmeessä kokeilemaan vaan mitä se näyttää. Voihan ne isoimmat heilahtelut poistaa välistä.

Jeiii, nyt alkaa kp1 nostelemaan päätään. Jos ei ihan tänään, niin huomenna viimeistään! Tästä kierrosta liityn taas mittausjengiin mukaan useamman kk tauon jälkeen.
Kiva, että saadaan lisää mittausporukkaa mukaan ja teitä joilla on enemmän kokemusta käyristä. :)

Pupuilu on meille avioliiton kulmakivi, vaikka 10v ollaan oltu yhessä ja lapsia siunaantunu ni sen täytyy olla säännöllistä tai molemmat on pahantuulisia.:argue Eli oishan makuuhuoneessa vipinää vaikka ei yritettäskään, turhauttaa vain kun kovasti tahottas vielä yksi pienokainen tänne.

Tänään lämmöt noussu enempi ku koko kiertona, nyt ois kp36. Eilen oli kyllä semmonen juiliminen mahassa et olin varma et menkat alkaa mut eipä alkaneetkaan. :smiley-bounce012
Voi että, pidän peukkuja kovasti, että saadaan plussatestiä. Milloin meinasit mittailla? :woot:

Meillä on sama juttu, että pupuilu on tärkeää molemmille. Jotenkin vaan tuntuu, että itselle iskee sellainen puutuminen tähän yrittämiseen. Voihan se olla tuo maailman tilannekin, kun mitään ei tapahdu ja minnekään ei pääse, edes deiteille murun kanssa, joka on ollut meidän juttu. Nyt se on vaan töihin tai kauppaan ja ainut yllättävä asia, onko omenat alennuksessa. Hehheh.. :nailbiting:

Lähde ihmeessä kokeilemaan vaan mitä se näyttää. Voihan ne isoimmat heilahtelut poistaa välistä.
no se on totta. meni vaan hermo kun mittailin lähemmäs kymmenen kiertoa ja sit alko toi heräily, niin tulokset heitti ihan häränpyllyä :hilarious: mutta mikäpä estää kokeilemasta uudelleen. just vaan jäi se plussakierto välissä mittaamatta :facepalm:

no se on totta. meni vaan hermo kun mittailin lähemmäs kymmenen kiertoa ja sit alko toi heräily, niin tulokset heitti ihan häränpyllyä :hilarious: mutta mikäpä estää kokeilemasta uudelleen. just vaan jäi se plussakierto välissä mittaamatta :facepalm:
No niin, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. En tiedä voisiko sen mitata yöllä jos herää niin ekan kerran heti. Mittari vaikka kainaloon, kunnes se sammuu esimerkiksi? :pompus::wink

Takaisin