BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa. Sain vinkin lukea tämä ketju läpi, kun tässä opettelen lämpöä mittailemalla selvittelemään ovulaatiota. Oon vasta sivulla 30, joten menee pari päivää ennen ku pääsen täysillä mukaan tähän joten nyt vain omaa napaa.:happy: Ajattelin kuitenki tulla näyttään mun kaavion johon vihdoin tuli heittoa kun kp1 asti ollu 36.4. Toki heti heittelyn jälkeen jatkoi taas linjalla 36.4 astetta, onko se aina huono juttu? Nyt kp31 ja näyttäs et ovulaatio ollut kp 24 kun huimat 0,2 astetta nousi lämpö...

Liitteet

• Screenshot_20210321_163931.jpg
    Screenshot_20210321_163931.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 98
Miten Amandatt kierto elää siellä? Onko pysyneet lämmöt ylhäällä tai tullut muita oireita?

Lämmöt oli samat kun eilen eli ylhäällä yhä, tosin en ihan täysin luota tämän aamun lämpötilaan kun nukuin jotenkin tosi huonosti viime yönä.. Huomenna taas toivottavasti parempien unien jälkeen. Mitään oireita ei ole tullut ja on kyllä ihan sellainen olo, että nyt ei ole tärpännyt.

Heippa. Sain vinkin lukea tämä ketju läpi, kun tässä opettelen lämpöä mittailemalla selvittelemään ovulaatiota. Oon vasta sivulla 30, joten menee pari päivää ennen ku pääsen täysillä mukaan tähän joten nyt vain omaa napaa.:happy: Ajattelin kuitenki tulla näyttään mun kaavion johon vihdoin tuli heittoa kun kp1 asti ollu 36.4. Toki heti heittelyn jälkeen jatkoi taas linjalla 36.4 astetta, onko se aina huono juttu? Nyt kp31 ja näyttäs et ovulaatio ollut kp 24 kun huimat 0,2 astetta nousi lämpö...
Ovulaation jälkeen lämpö pitäisi olla ilmeisesti asteenkin enemmän kuin ennen ovista, mitä olen käynyt lukemassa noita englanninkielisiä sivuja. Voisiko sitten olla, että on ovuloimaton kierto, en osaa kyllä sanoa. Voihan se olla ihan harmitontakin ja huonosti nukutut yöt nostaa minulla lämpötiloja. Parhaimman kuvan saa ilmeisesti kuitenkin, kun mittaa useamman kierron. Jokaisella se on niin yksilöllistä, minullakin sahaa lämmöt tosi paljon ton luteliaalivaiheen aikana. :pompus:

Lämmöt oli samat kun eilen eli ylhäällä yhä, tosin en ihan täysin luota tämän aamun lämpötilaan kun nukuin jotenkin tosi huonosti viime yönä.. Huomenna taas toivottavasti parempien unien jälkeen. Mitään oireita ei ole tullut ja on kyllä ihan sellainen olo, että nyt ei ole tärpännyt.
Minulla oli kaikki kolme raskautta alussa aika oireettomia. Ensimmäinen meni kesken rv8 ja siinä ei juuri mitään oireita. Molemmista onnistuneista alkoi sitten vain pahoinvointi. Toisesta se oli ihan kauhea. :D

Ovulaation jälkeen lämpö pitäisi olla ilmeisesti asteenkin enemmän kuin ennen ovista, mitä olen käynyt lukemassa noita englanninkielisiä sivuja. Voisiko sitten olla, että on ovuloimaton kierto, en osaa kyllä sanoa. Voihan se olla ihan harmitontakin ja huonosti nukutut yöt nostaa minulla lämpötiloja. Parhaimman kuvan saa ilmeisesti kuitenkin, kun mittaa useamman kierron. Jokaisella se on niin yksilöllistä, minullakin sahaa lämmöt tosi paljon ton luteliaalivaiheen aikana. :pompus:

Vähän hirvittää tosiaan et ois ovulaatiot loppuneet, kun viime kiertokin venyi aika pitkäksi ja lopuksi tuli viikon verran vuotoa vaikka normaalisti tulee max 4 päivää. :facepalm:

Tosiaan jännä, kun olen katsellut nuita teidän kuvaajia ja olleet siksakkia ja mulla aina vaan samat lukemat joka hiton aamu, kerkesin jo innostua kun 4 päivänä eri lukemat et josko nyt. Ja outoa on kun myös illalla on sama 36,4 ollut ennen nukkumaan menoa. Eikä oo ees mittarissa vika ku muille näyttää eriä. :BangHead

Miten sulla lämmöt jatkanut?

Ja Deb miltä sulla näyttää? Aiemmin näytti kanssa niin hyvältä nousulta. :woot:

Mulla jäi yhden päivän lämmöt tänään mittamatta kun eilen join viiniä (KAKSI PIENTÄ LASIA ja laatta lensi :angelic:. Oiskohan oiskohan??) enkä sit tänää mitannu. Huomenna mittaan, mutta tässä tää muuten, ylhäällä on ollut! FF myöskin vaihtoi oviksen paikkaa, vaikka en kyllä tuohon osaa uskoo et ois vasta tossa ollu :hilarious:

18AE8912-E3C1-4002-BC9E-2B85D08DD0E2.jpeg

Hehheh... Tänä aamuna ajattelin, että nyt testaan, kun ei ole vielä alkanut ja laitoin kupin alle ja nostin niin punaista pissaa. :D No mutta tosi niukka vuoto ja nyt mä ressaan, että jotakin on vinossa. Ehkä mä kuitenkin testaan ens viikolla, jos ei kunnon menkat alakaan. Outo kierto oireineen kaiken kaikkiaan. Edelleen tissit vähän arkana ja tuikkii nivusiin. Eilen tuli kunnon sähköiskuja ja tänäänkin tuikkinut vielä.
View attachment 101183
Toivottavasti kaikki olis kuitenkin hyvin. Oletko mitään tikkuja uitellut vielä?

Tänään näytti tältä. Ovulaatiokin on nyt kohdillaan taas :hilarious:

View attachment 101213
Oijoijoi, nyt näyttää hyvältä!! Ootko jo testannut?

PikkuinenParsakaali: kaikillehan noita ovuloimattomia joskus tulee. Mutta kannattaa sitä kysäistä lekurista. :)

Haukikanto: eilen meinasin, mutta tuli verinen kuppi niin totesin, että antaapa olla. Mutta ihmeen niukat menkat. Sellainen limaista jojoverta tulee. Mulla vaihdettiin kilpirauhasen lääkitystä edellisen kierron alussa vähemmäksi, jospa se vaikuttaa.

Oijoijoi, nyt näyttää hyvältä!! Ootko jo testannut?

PikkuinenParsakaali: kaikillehan noita ovuloimattomia joskus tulee. Mutta kannattaa sitä kysäistä lekurista. :)

Haukikanto: eilen meinasin, mutta tuli verinen kuppi niin totesin, että antaapa olla. Mutta ihmeen niukat menkat. Sellainen limaista jojoverta tulee. Mulla vaihdettiin kilpirauhasen lääkitystä edellisen kierron alussa vähemmäksi, jospa se vaikuttaa.
Voi kun olisikin väärä hälytys ja pieni oliski kyydissä, ite olisin jo dippaillut vessapaperisuikaleitakin :wacky:. Aion huomenna dippailla herkän testin oman mielenrauhan takia.
Vaikuttaa varmasti ja moneenkin asiaan. Multa otettiin muutamaan otteeseen kilppariarvot keskenmenojen jälkeen, niihinkin vaikuttaa.

Voi kun olisikin väärä hälytys ja pieni oliski kyydissä, ite olisin jo dippaillut vessapaperisuikaleitakin :wacky:. Aion huomenna dippailla herkän testin oman mielenrauhan takia.
Vaikuttaa varmasti ja moneenkin asiaan. Multa otettiin muutamaan otteeseen kilppariarvot keskenmenojen jälkeen, niihinkin vaikuttaa.
No kieltämättä kutkuttelis, mutta tänään lämmöt oli pudonnut 36,3 niin se taisi uusi kierto käynnistyä kuitenkin. Onneksi ensi viikolla päästään sinne gynelle uudelleen niin jos saisi jotakin troppia tai lisäselvitystä.

No kieltämättä kutkuttelis, mutta tänään lämmöt oli pudonnut 36,3 niin se taisi uusi kierto käynnistyä kuitenkin. Onneksi ensi viikolla päästään sinne gynelle uudelleen niin jos saisi jotakin troppia tai lisäselvitystä.
Tsemppiä! Toivotaan hyviä apuja! :)

Tsemppiä! Toivotaan hyviä apuja! :)
Kiitos. Onhan tässä jo 10 kierto alkamassa ja ikää molemmilla alkaa olemaan niin jospa ne heltyis. Tänään aloitin dieetin, jos muutaman kilon pudottamalla saisi parannettua myös tilannetta.
Muok.kirjoitusvirheet

Muokattu viimeksi:
Hyvää huomenta!
Täällä käyrä elää ihan omaa elämäänsä, paljon korkeampi kuin viime luteliaalivaihe. Tuleekohan tästä ovuloimaton kierto? :pompus: Eilen aloitin tosiaan laihdutuskuurin, niin ei pitäisi ihan niin helposti vaikuttaa lämpöihin. Tai vaikuttaako yleensä, onko kokemuksia?
Screenshot_20210323_081246.jpg

Hyvää huomenta!
Täällä käyrä elää ihan omaa elämäänsä, paljon korkeampi kuin viime luteliaalivaihe. Tuleekohan tästä ovuloimaton kierto? :pompus: Eilen aloitin tosiaan laihdutuskuurin, niin ei pitäisi ihan niin helposti vaikuttaa lämpöihin. Tai vaikuttaako yleensä, onko kokemuksia?
View attachment 101258
Jaa'a. Olisko ne pikkukaksoset tulossa :dummy::dummy:

Täällä dpo 12 ja lämmöt yhä suht ylhäällä, toki ne on jo vähän tullut alaspäin tuolta ylimmistä. Menkkoja odotan saapuvaksi perjantaina kun tänään oli testi negatiivinen!

4A0AA61A-1E49-4548-9591-4441CFCEDC2B.jpeg

Hyvännäköistä käyrää kuitenkin tulee, jospa se sieltä tärppäisi seuraavassa kierrossa! :happy:

Joo ja jatkan kyllä lämpöjen mittailua, on sen verran mielenkiintoista :happy: Jännä nähdä millon ne lämmöt tipahtaa!

Takaisin