BBT - basal body temperature

Täälläpä yksi "lämpöuskovainen"ilmottautuu.

Mulla ollut kanssa suht matalalla lämmöt oviksen jälkeen. En tosin tikuttannut sitä mutta rintojen kipeytyminen tuli, niinkuin aina oviksen jälkeen.

Mulla norm.lämpö ennen ovista 36.3-36,4.. ja nyt oviksen jälk.ollut vaan 36,5-36,6... ovis ollut siis ma eli kiertopäivä 12/26. Nyt kp 15/26. Tänään oli kuitenkin jo 36.7..että hiukan niinkuin nousemassa olisi..mutta mutta..mietittää onko ovista ollut, kun norm.mulla pomppaa lämmöt heti oviksen jälkeen tähän 36.7..
Tervetuloa mukaan!
Tosi vaikeaa sanoa, kun tottunut näkemään kaavioina, mutta itse huomannut eron, kun ovis tulee vasemmalta puolelta.
 
Dpo 8 ja näyttää tältä. Ei ole kyllä mitään kiinnittymisdippiä havaittavissa eikä ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Mutta vielä on onneksi aikasta :rolleyes:

8E0126EC-1C6A-46E0-8378-9D0E144AC143.jpeg
 
Nätisti nousee käyrä sulla!

Mulla tuli ihme loikkaus ylöspäin lämmöissä! Ihan kun kroppa ois tajunnu et ai nii oviski on ollu! Jos ois ollu mitään ovisoireita tai limoja ni voisin luulla et ovis ois ollu vasta nyt mut kun ei oo ollu.

7265C370-BA40-48D3-AD9C-6A61ABF48304.jpeg
 
Hyvännäköisiä käyriä teillä siellä!
Mulla alkaa lämmöstä päätellen yk10 ja kp1 tänään. Eilen alkoi hieman jo tiputtelemaan, joten eiköhän ne sieltä ala. Nyt ei enää harmita niin paljon kuin eilen, katse siirtyi kohti uutta kiertoa ja ovista. Meillä on onneksi gyne tämän kuun lopussa, toivottavasti päästään lisätesteihin, kun alkaa meillä ikä tulla vastaan.
Screenshot_20210319_080252.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Hyvännäköisiä käyriä teillä siellä!
Mulla alkaa lämmöstä päätellen yk10 ja kp1 tänään. Eilen alkoi hieman jo tiputtelemaan, joten eiköhän ne sieltä ala. Nyt ei enää harmita niin paljon kuin eilen, katse siirtyi kohti uutta kiertoa ja ovista. Meillä on onneksi gyne tämän kuun lopussa, toivottavasti päästään lisätesteihin, kun alkaa meillä ikä tulla vastaan.
View attachment 101118

Jouduitko jo uuteen kiertoon? :sorry:
 
Jouduitko jo uuteen kiertoon? :sorry:
Itseasiassa en vielä. Tiputtaa vaan ruskeaa väriä. Menkkojen piti jo eilen alkaa Premomin mukaan, mutta ehkäpä ne alkaa vasta myöhemmin. Eilen oli kunnon menkkakipujakin.

Mun tammikuun kierto oli 28 päivää ja helmikuun 25 päivää, mulla oli ennen hormonikierukkaa 28 päivän kierto. Kierto on nyt hakenut paikkaansa 7 vuoden menkattomuuden jälkeen 10kk, joten voi olla että tämäkin kierto on sittenkin 28 päivää. Muuten ei ole mitään raskausoireita, joten tuskin on tärpännyt kuitenkaan. Jos ei sunnuntainakaan ala, niin teen sitten testiä.

Screenshot_20210320_103632_premom.eh.com.ehpremomapp_edit_143722681729110.jpg
 
Täälläpä yksi "lämpöuskovainen"ilmottautuu.

Mulla ollut kanssa suht matalalla lämmöt oviksen jälkeen. En tosin tikuttannut sitä mutta rintojen kipeytyminen tuli, niinkuin aina oviksen jälkeen.

Mulla norm.lämpö ennen ovista 36.3-36,4.. ja nyt oviksen jälk.ollut vaan 36,5-36,6... ovis ollut siis ma eli kiertopäivä 12/26. Nyt kp 15/26. Tänään oli kuitenkin jo 36.7..että hiukan niinkuin nousemassa olisi..mutta mutta..mietittää onko ovista ollut, kun norm.mulla pomppaa lämmöt heti oviksen jälkeen tähän 36.7..
Miten sulla lämmöt jatkanut?

Ja Deb miltä sulla näyttää? Aiemmin näytti kanssa niin hyvältä nousulta. :woot:
 
Itseasiassa en vielä. Tiputtaa vaan ruskeaa väriä. Menkkojen piti jo eilen alkaa Premomin mukaan, mutta ehkäpä ne alkaa vasta myöhemmin. Eilen oli kunnon menkkakipujakin.

Mun tammikuun kierto oli 28 päivää ja helmikuun 25 päivää, mulla oli ennen hormonikierukkaa 28 päivän kierto. Kierto on nyt hakenut paikkaansa 7 vuoden menkattomuuden jälkeen 10kk, joten voi olla että tämäkin kierto on sittenkin 28 päivää. Muuten ei ole mitään raskausoireita, joten tuskin on tärpännyt kuitenkaan. Jos ei sunnuntainakaan ala, niin teen sitten testiä.

View attachment 101148

Niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa, vai miten sitä sanotaan. :) Toivotaan että menkat ei alkaisi ja tulisi plussa mutta jos ei, niin toivon että pääsette uutta yritystä kohti!
 
Niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa, vai miten sitä sanotaan. :) Toivotaan että menkat ei alkaisi ja tulisi plussa mutta jos ei, niin toivon että pääsette uutta yritystä kohti!
Niinhän se tietysti on. Ja voihan nuo raskausoireet vaihdella, että välillä ei ole mitään ja sitten on. Mulla oli tosi kuuma aamulla, kun heräsin niin voi olla, että siksi oli lämmöt katossa, mutta tää on taas niin tätä, että huominen kertoo taas paljon enemmän kuin tämä päivä. Menkkatuntemuksia on kyllä koko ajan, että josko ne sieltä heräilis.
 
Sullakin näyttää tuo kaavio, että hyppäsi sinne kolmannelle tasolle nuo lämmöt. Onko sulla mitään raskausoireita? Jännäks käy! :joyful:

Muoks. typo

Ei oo kyllä mitään oireita mihinkään suuntaan :shifty: Yleensä olen kyllä hyvä niitä kuvittelemaan mutta nyt ei mitään.. Satunnaisesti jomottelee ihan hennosti molemmin puolin mutta sellaista mulla on kyllä aina. Eli ei auta kun odotella!
 
Itseasiassa en vielä. Tiputtaa vaan ruskeaa väriä. Menkkojen piti jo eilen alkaa Premomin mukaan, mutta ehkäpä ne alkaa vasta myöhemmin. Eilen oli kunnon menkkakipujakin.

Mun tammikuun kierto oli 28 päivää ja helmikuun 25 päivää, mulla oli ennen hormonikierukkaa 28 päivän kierto. Kierto on nyt hakenut paikkaansa 7 vuoden menkattomuuden jälkeen 10kk, joten voi olla että tämäkin kierto on sittenkin 28 päivää. Muuten ei ole mitään raskausoireita, joten tuskin on tärpännyt kuitenkaan. Jos ei sunnuntainakaan ala, niin teen sitten testiä.

View attachment 101148
No jopas heiluu! Tsemppiä! Miltäköhän kaksoset näyttäis käyrällä?
 
No jopas heiluu! Tsemppiä! Miltäköhän kaksoset näyttäis käyrällä?
Elä nyt saakeli säikäyttele. :woot: Mun mies vitsailee koko ajan, että kaksoset tilauksessa. Premomin näytöllä varmaan lukisi kaksosten kohdalla double trouble detected. Mutta toisaalta olisihan se hieno saada kaksi kärpästä yhdellä iskulla, vaan taitaa se olla aika riskiraskaus aina. :happy:
 
Elä nyt saakeli säikäyttele. :woot: Mun mies vitsailee koko ajan, että kaksoset tilauksessa. Premomin näytöllä varmaan lukisi kaksosten kohdalla double trouble detected. Mutta toisaalta olisihan se hieno saada kaksi kärpästä yhdellä iskulla, vaan taitaa se olla aika riskiraskaus aina. :happy:
Kuhan kyselin... kun noita kuoppia on aika monta. Eikö raskaus ole aina riski...yhteenmuutto on aina riski...sängystä nouseminen aamulla on riski... Joo, onhan se totta että kaksoset voi olla haastavampi kaikella tavalla mutta kyllä siitäkin selviää. Joko on kp1 tullut vai vieläkö saa jännätä kaksosia tai kolmosia:D ?
 
Kyllä monikkoraskaus luokitellaan käsittääkseni aina riskiraskaudeksi ihan jo sen takia kun raskauteen liittyy automaattisesti moninkertaisesti erilaisia riskejä verrattuna yksikköraskauteen :scratch
 
Kuhan kyselin... kun noita kuoppia on aika monta. Eikö raskaus ole aina riski...yhteenmuutto on aina riski...sängystä nouseminen aamulla on riski... Joo, onhan se totta että kaksoset voi olla haastavampi kaikella tavalla mutta kyllä siitäkin selviää. Joko on kp1 tullut vai vieläkö saa jännätä kaksosia tai kolmosia:D ?
Hehheh... Tänä aamuna ajattelin, että nyt testaan, kun ei ole vielä alkanut ja laitoin kupin alle ja nostin niin punaista pissaa. :D No mutta tosi niukka vuoto ja nyt mä ressaan, että jotakin on vinossa. Ehkä mä kuitenkin testaan ens viikolla, jos ei kunnon menkat alakaan. Outo kierto oireineen kaiken kaikkiaan. Edelleen tissit vähän arkana ja tuikkii nivusiin. Eilen tuli kunnon sähköiskuja ja tänäänkin tuikkinut vielä.
Screenshot_20210321_135004.jpg
 
Kyllä monikkoraskaus luokitellaan käsittääkseni aina riskiraskaudeksi ihan jo sen takia kun raskauteen liittyy automaattisesti moninkertaisesti erilaisia riskejä verrattuna yksikköraskauteen :scratch
Juu onhan se, mutta Haukikanto varmaan tarkoitti vähän vitsinäkin tuota. Että onhan se riski jo, kun lähtee aamulta kotoa. :D

Miten Amandatt kierto elää siellä? Onko pysyneet lämmöt ylhäällä tai tullut muita oireita?
 
Takaisin
Top