Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 12 alkoi aamulämmöllä 36,75, eli hyvin näkee lähestyvän viikonloppu-menkka-monsuunin
Mulla harvoin noin lämmintä edes luteaalissa
Aloy, sulla oli pitkään plussaa, eikö nyt vois olla jo dpo8-9? Toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa!
Tässä mun charttia vaikka tää kierto voi olla mitä vaan, ovulaatio ehkä oli aiemmin kuin merkattu tai jos edes oli laimea se ainakin oli
Mulla harvoin noin lämmintä edes luteaalissa
Aloy, sulla oli pitkään plussaa, eikö nyt vois olla jo dpo8-9? Toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa!
Tässä mun charttia vaikka tää kierto voi olla mitä vaan, ovulaatio ehkä oli aiemmin kuin merkattu tai jos edes oli laimea se ainakin oli
@Aloy on kyllä hyvännäköinen käppyrä! Voi kun olis jomottelu jotain muuta
joo, täällä ei vielä kunnon vuotoa myöskään ja samat dpo:t, mutta lämmöt on kyllä käyttäytyny vähän huolestuttavasti viime päivät osasyy siihen, ettei viitsi elätellä toiveita... nyt illalla myös alkanu pienet jomot taas.
@Aloy on kyllä hyvännäköinen käppyrä! Voi kun olis jomottelu jotain muuta
joo, täällä ei vielä kunnon vuotoa myöskään ja samat dpo:t, mutta lämmöt on kyllä käyttäytyny vähän huolestuttavasti viime päivät osasyy siihen, ettei viitsi elätellä toiveita... nyt illalla myös alkanu pienet jomot taas.
Vois olla kiinnittymisdippi tuolla
Mä mietin onko tosiaan ovuloimaton, ei mitään luteaalioireita, ja vaikka lämmöt on noussut niin ei niin paljoa kuin normiluteaalissa. Tänään oli oudon alhainen lämpötila, tosin aamukin oli erikoisempi.
Ymmärrän kyllä että toivo alkaa murentua, mutta mä täällä vielä pidän sulle peukkuja . Täällä myös päivän mittaan fiilikset latistuneet kun sain lääkäriltä viestiä, että kyllä se mun myooma on kohdun sisäpuolella, eli voi pienehköstä koosta riippumatta hankaloittaa kiinnittymistä ja aiheuttaa keskenmenoja . Ei auta kuin odotella että menkat alkaa ja sitten pääsee varaamaan aikaa aukkariin, joka sit antaa lisätietoa tosta myoomasta myös. Sehän tästä puuttuiskin jos vielä leikkausjonoon joutuis
en usko, pari kiertoa sitten oli samanlainen. vähän myöhään näyttäis olevan omaan silmään millaset lämmöt sulla yleensä ollu ja paljonko ne nyt heittää siitä?
voi ei, toivotaan parasta, että myoomasta ei olis paljoa haittaa eikä tarttis operoida tsemppiä! ja kiitos :) mähän olin ajatellut tänään testata, mutta aamulämmöt droppas niin ei sit huvittanut. oon ymmärtänyt, että jos lämmöt ei pysy korkeella niin raskaus ei käytännössä ole mahdollinen... mut seuraillaan nyt, ei ne menkat oo vieläkään kunnolla alkaneet.
@jannn , tylsä homma, mutta jospa vielä kuitenkin toivoa olis! Peukut on pystyssä!
@Aloy oi että, onpa lupaavaa :) kunpa tämä olis nyt ihan ”oikea hälytys” ja viiva lähtisi vahvistumaan
@Minzku kiva saada lisää mittailijoita! :) laita vaan käyrää näytille!
Täällä tosiaan se käppyrä loppu tuohon. Ehkä päivän pitempi luteaali, mutta neljän päivän tiputtelu ei paljon huvita. Kai se menkkojen jälkeen taas iloksi muuttuu... yk9 käyntiin.
Täällä tosiaan se käppyrä loppu tuohon. Ehkä päivän pitempi luteaali, mutta neljän päivän tiputtelu ei paljon huvita. Kai se menkkojen jälkeen taas iloksi muuttuu... yk9 käyntiin.