BBT - basal body temperature

Sieltä ne menkat sit alkoi, aivan ajallaan. Mutta ilman tuhrua ja luteaali 12pv, aika huippua! Tällainen käppyrä tuli tässä kierrossa. Ja eikun uutta kiertoa kohden..

Jännityksellä odotan miten @move88:n käy, toivotaan parasta! :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • Screenshot_20201014-200907.png
    Screenshot_20201014-200907.png
    44.3 KB · Katsottu: 150
Sieltä ne menkat sit alkoi, aivan ajallaan. Mutta ilman tuhrua ja luteaali 12pv, aika huippua! Tällainen käppyrä tuli tässä kierrossa. Ja eikun uutta kiertoa kohden..

Jännityksellä odotan miten @move88:n käy, toivotaan parasta! :smiley-angelic001
Onpa kaunis käppyrä ja aivan mahtavaa, että selvisit ilman turhua ja luteaalinkin pituus on hyvä! ehkä tämä kierto on nyt sit SE! :smiley-angelic003

ja kiitos :) tänään dpo11-12 ja vielä ei tuhrua näköpiirissä. eilen särki pään lisäksi jalkoja ja niskoja, ja yöllä oli tosi paljon ilmaa vatsassa, aamulla heräsin ihan tukkoisena. nyt sitten vaan odotellaan. jos kaikki on kuten ennenkin, viimeistään tänään alkais ekat tuhruttelut :pompus:
 

Liitteet

  • 95DD1AEE-B614-465E-88A5-E88E98DCB956.png
    95DD1AEE-B614-465E-88A5-E88E98DCB956.png
    66.4 KB · Katsottu: 138
ja alkoihan se tuhruttelu. huomenna tai lauantaina menkat siis, jos kaikki merkit pitää paikkansa :angry4
 
Voi ei @move88! :mad: Millon sulla olikaan se soittoaika vielä? Toivottavasti saisit tukilääkityksen kuitenkin kokeiluun!

Mä koen, että ne siveydenpuu kapselit jotka aloitin tässä kierrossa auttoi tohon tuhrutteluun, ja muutenkin PMS oireet (rintojen kipu, unettomuus, itkuisuus) olivat todella paljon lievemmät. Nyt mä vaan mietin, että mitäköhän se hedelmällisyysklinikan lääkäri on mieltä näistä mun itselääkinnöistä... :smiley-ashamed008:nailbiting: Laitoin kyllä esitietoplanketteihin ihan rehellisesti kaikki geleet ja muut, että on sit kaikki tieto heillä.
 
Voi ei @move88! :mad: Millon sulla olikaan se soittoaika vielä? Toivottavasti saisit tukilääkityksen kuitenkin kokeiluun!

Mä koen, että ne siveydenpuu kapselit jotka aloitin tässä kierrossa auttoi tohon tuhrutteluun, ja muutenkin PMS oireet (rintojen kipu, unettomuus, itkuisuus) olivat todella paljon lievemmät. Nyt mä vaan mietin, että mitäköhän se hedelmällisyysklinikan lääkäri on mieltä näistä mun itselääkinnöistä... :smiley-ashamed008:nailbiting: Laitoin kyllä esitietoplanketteihin ihan rehellisesti kaikki geleet ja muut, että on sit kaikki tieto heillä.
pitää varmaan harkita noita, jos ei lääkäriltä heru apuja :nailbiting: mitä noi siis sisältää? lääkärin pitäis soittaa maanantaina tai tiistaina. että ainakin sit varmasti tietää et onko menkat alkanu. ei varmasti ainakaan loppunu vielä silloin :dead:
 
Se on luontaistuote/yrtti, jonka toiminta perustuu kai prolactanin (en varma onko sama suomeksi?) säätelyyn, mikä sit puolestaan tasapainottaa muita hormoneja. Englanniksi löytyy paremmin tietoa, Suomeksikin jonkun verran. Tässä esim yksi artikkeli https://www.healthline.com/nutrition/vitex.

Mutta toivotaan, että saat lääkäriltä ihan oikeat lääkkeet!
 
^ kiitti tiedosta! :) katotaan gynen soiton jälkeen, pitääkö turvautua noihin...:nailbiting:

Yk8 pärähti siis tänään kuitenkin käyntiin, perinteisen kahen päivän tiputtelun jälkeen. Eli käppyrä valmis ja uutta aloittelemaan taas...
 

Liitteet

  • 7BC9973B-0B49-493D-BAB9-5468BD933EA4.png
    7BC9973B-0B49-493D-BAB9-5468BD933EA4.png
    66.9 KB · Katsottu: 140
Se on luontaistuote/yrtti, jonka toiminta perustuu kai prolactanin (en varma onko sama suomeksi?) säätelyyn, mikä sit puolestaan tasapainottaa muita hormoneja. Englanniksi löytyy paremmin tietoa, Suomeksikin jonkun verran. Tässä esim yksi artikkeli https://www.healthline.com/nutrition/vitex.

Mutta toivotaan, että saat lääkäriltä ihan oikeat lääkkeet!
hei mä ostin nyt näitä, purkissa lukee kaks kapselia päivässä, mutta millä annostuksella sä oot syöny näitä? ja koko kierron vai vaan osan? karmee haju kyllä, pitää nielasta äkkiä :yuck:
 
Mä otan kaksi kapselia päivässä, yhden aamupalalla ja yhden iltaruokan kanssa. Luin jostain artikkelista, että suositeltiin pidettävän taukoa kp 1-5, eli olen menkkojen jälkeen aloittanut ja kierron loppuun asti syönyt. Monessa nettiartikkelissa on suositeltu että näitä otetaan kuurina kolmen kierron ajan, ja sen jälkeen pidempi tauko. Pitäisi siis olla pitkäkestoinen vaikutus sen kuurin jälkeen. Jää nähtäväksi miten on.

Mä en ole hajua huomannut, tai ehkä mun nenä on vaan turta :laughing002

Edit. Niin huomasin tuolta toisesta ketjusta että se gyne ei sit tarjonnut mitään tukilääkitystä :smiley-angry019. Meinaatko hakeutua sit toisaalle seuraavana? Toivotaan että nämä luonnon menetelmät auttaisi tietenkin!
 
Mä otan kaksi kapselia päivässä, yhden aamupalalla ja yhden iltaruokan kanssa. Luin jostain artikkelista, että suositeltiin pidettävän taukoa kp 1-5, eli olen menkkojen jälkeen aloittanut ja kierron loppuun asti syönyt. Monessa nettiartikkelissa on suositeltu että näitä otetaan kuurina kolmen kierron ajan, ja sen jälkeen pidempi tauko. Pitäisi siis olla pitkäkestoinen vaikutus sen kuurin jälkeen. Jää nähtäväksi miten on.

Mä en ole hajua huomannut, tai ehkä mun nenä on vaan turta :laughing002

Edit. Niin huomasin tuolta toisesta ketjusta että se gyne ei sit tarjonnut mitään tukilääkitystä :smiley-angry019. Meinaatko hakeutua sit toisaalle seuraavana? Toivotaan että nämä luonnon menetelmät auttaisi tietenkin!
okei kiitos :) täytyy kokeilla siis. voi olla että otan vaan yhden päivässä, kun nyt aloitin samalla raudat ja geleetkin, ettei mene kroppa ihan sekasin :wtf: meinasin nyt näillä lisäravinteilla kokeilla pari kiertoa... ei huvita maksaa taas pariasataa siitä, että joku ei suostu antamaan lääkitystä. ehkä sit parin kuukauden päästä voi käydä siellä saman klinikan lapsettomuusasiantuntijalla, joka kuulemma voi sitten tuota lääkitystä määrätä :rolleyes:
 
Toivotaan, että nämä auttavat ja ei tarvitse sinne näissä asioissa palata! Niin sen vielä lisäisin että noi mun kapselit on 400mg vahvuudeltaan, en tiedä onko niitä miten eri vahvuisina saatavilla, niin hyvä vielä tuo tarkentaa.
 
Mitäs hittoa täällä tapahtuu :wtf ei varmasti ollu ovis tuolloin kp8 :rolleyes: jostain syystä lämmöt nyt vaan pompsahti jo tosi aikasin. Limoja ei oo ollu, ainoostaan vetistä märkyyttä. Onko tää nyt geleistä tai siveydenpuusta johtuvaa? :bored: Vai onko tää ovuloimaton kierto :arghh:...
 

Liitteet

  • 10131169-5655-4721-87A6-0486B1067AE6.png
    10131169-5655-4721-87A6-0486B1067AE6.png
    47.1 KB · Katsottu: 136
No jopas :pompus:. Mones KP rupesit syömään noita? Ja ei ole mitään flunssan oireita?

Täällä kp14 ja luulen että ovis vois olla jopa huomenna, tai ainakin lähi päivinä. Sellaista ongelmaa vaan pukkaa, että sekä tänään että torstaina mulla on aikainen (klo5) palaveri, ja tänään en sit saanutkaan unta enää 3:30 jälkeen. Mietin taas että mitenkähän niitä lämpöjä taas mittaisi :think005. Mittaan varmaan varmuuden vuoksi sekä herättyä että normisti klo6 maissa, mutta voi olla että jää torstaina lämmön nousi toteamatta, jos ke on ovis niin kuin enteilee.
 
Ompas mielenkiintoinen toi lämpökäyrä tosiaan :bookworm: Flunssaa epäilisin kans ja toinen (mikä tosin on aika kaukaa haettu); sähän aloitit sen lisäraudan myös? Voisko vaikuttaa jotenkin punasolujen määrään ja lämmön nousuun..?
 
Ei oo kyllä mitään flunssan oireita. Itse asiassa bongasin just ekat eggikset, eli eiköhän se ovis oo tuloillaan. Aloin kp5 ottaa noita lisäravinteita, ja tosiaan myös sitä rautaa, voisko tosiaan olla että esim rauta vaikuttais :think005 no, katsotaan mitä toi käyrä näyttää tän viikon jälkeen. koskaan ei oo ovis ollu ennen kp11 ja toisaalta aina viimeistään kp15, eli se olis lauantai. täähän on jopa ihan jännittävä ihmiskoe :laughing001

@Aloy, mielenkiintoisia kokousaikoja o_O varmaan hankaloittaa tosiaan tota mittailua...
 
Huomasin et yks tulos oli virheellinen, eli eiköhän noi pomput oo vaan satunnaista vaihtelua... koska nyt on taas palattu normaalille tasolle. Oletus että tänään ois ovispäivä, joten nousevaa käyrää odotellessa :smiley-angelic006
 

Liitteet

  • 0D04DF7F-7EE1-4BAB-89F2-6F4007864FF8.png
    0D04DF7F-7EE1-4BAB-89F2-6F4007864FF8.png
    52.6 KB · Katsottu: 134
Huomasin et yks tulos oli virheellinen, eli eiköhän noi pomput oo vaan satunnaista vaihtelua... koska nyt on taas palattu normaalille tasolle. Oletus että tänään ois ovispäivä, joten nousevaa käyrää odotellessa :smiley-angelic006

Hyvä juttu että asia "selvisi". Mun menikin ovis taas sinne kp17, vaikka luulin että saattaisi olla toinen kp15 peräkkäin, niin ollaankin aika samassa tahdissa tällä kertaa!

Täällä siis käppyrä näyttää tältä. CB näytti pysyvää hymynaama jo eilen illalla, liuska testeillä tosin LH huippu vasta nyt kp16 illalla. Tänään oli toinen klo4 herätys ja siihen päälle 13h työpäivä, mutta vielä pitäis kertaalleen yrittää tsempata tallettelemaan :sleep011. TGIF (ainakin melkein)!
 

Liitteet

  • Screenshot_20201029-184257.png
    Screenshot_20201029-184257.png
    34.9 KB · Katsottu: 133
^ hyvältä näyttää :thumleft

tänään oli lämmöt vasta 36,5 eli ovis varmaan juuri ollut, huomiselle odotan isompaa nousua - mies onneksi lämpeni eilen vielä :hug003
 
No huh, täällä meni ovis-show taas pitkän kaavan mukaan, niin kuin toissakierrossakin. Ehkä mä alan kohta luottamaan, että mun eri puolet ovat säännöllisiä, mutta hyvin erilaisia. Mikäköhän siihenkin vaikuttaa.

Eilen aamulla ovistesti näytti vielä edellistä iltaa vahvempaa plussaa, ja vielä tänäänkin aamulla suht vahva viiva, mutta lämpöjen perusteella näyttäisi siltä, että ovis oli kyllä jo eilen. Ei silloin dpo -1 sit kuitenkaan jaksettu millään jumppailla, mutta eilen illalla vielä varmisteltiin. Tiedä ehtivätkö ne simpat ollenkaan mukaan kisaan, mutta onpahan yritetty.

Mitenkäs @move88, joko lämmöt nousi?
 
^ mulla on ollu tässä lievää nousua päivä päivältä, tänään 36,6, vähän vaikea tulkita siis oliko ovis eilen vai tänään :think005 saa nähdä jaksaako mies enää tänään heilutella peittoa, jos ei niin sit mennään sillä dpo-1/-2 talletuksella. Vielä ollu eggistä ja juilintaa, mutta lievemmin kuin eilen.
 
Takaisin
Top