Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa kaunis käppyrä ja aivan mahtavaa, että selvisit ilman turhua ja luteaalinkin pituus on hyvä! ehkä tämä kierto on nyt sit SE!Sieltä ne menkat sit alkoi, aivan ajallaan. Mutta ilman tuhrua ja luteaali 12pv, aika huippua! Tällainen käppyrä tuli tässä kierrossa. Ja eikun uutta kiertoa kohden..
Jännityksellä odotan miten @move88:n käy, toivotaan parasta!
pitää varmaan harkita noita, jos ei lääkäriltä heru apuja mitä noi siis sisältää? lääkärin pitäis soittaa maanantaina tai tiistaina. että ainakin sit varmasti tietää et onko menkat alkanu. ei varmasti ainakaan loppunu vielä silloinVoi ei @move88! Millon sulla olikaan se soittoaika vielä? Toivottavasti saisit tukilääkityksen kuitenkin kokeiluun!
Mä koen, että ne siveydenpuu kapselit jotka aloitin tässä kierrossa auttoi tohon tuhrutteluun, ja muutenkin PMS oireet (rintojen kipu, unettomuus, itkuisuus) olivat todella paljon lievemmät. Nyt mä vaan mietin, että mitäköhän se hedelmällisyysklinikan lääkäri on mieltä näistä mun itselääkinnöistä... Laitoin kyllä esitietoplanketteihin ihan rehellisesti kaikki geleet ja muut, että on sit kaikki tieto heillä.
hei mä ostin nyt näitä, purkissa lukee kaks kapselia päivässä, mutta millä annostuksella sä oot syöny näitä? ja koko kierron vai vaan osan? karmee haju kyllä, pitää nielasta äkkiäSe on luontaistuote/yrtti, jonka toiminta perustuu kai prolactanin (en varma onko sama suomeksi?) säätelyyn, mikä sit puolestaan tasapainottaa muita hormoneja. Englanniksi löytyy paremmin tietoa, Suomeksikin jonkun verran. Tässä esim yksi artikkeli https://www.healthline.com/nutrition/vitex.
Mutta toivotaan, että saat lääkäriltä ihan oikeat lääkkeet!
okei kiitos :) täytyy kokeilla siis. voi olla että otan vaan yhden päivässä, kun nyt aloitin samalla raudat ja geleetkin, ettei mene kroppa ihan sekasin meinasin nyt näillä lisäravinteilla kokeilla pari kiertoa... ei huvita maksaa taas pariasataa siitä, että joku ei suostu antamaan lääkitystä. ehkä sit parin kuukauden päästä voi käydä siellä saman klinikan lapsettomuusasiantuntijalla, joka kuulemma voi sitten tuota lääkitystä määrätäMä otan kaksi kapselia päivässä, yhden aamupalalla ja yhden iltaruokan kanssa. Luin jostain artikkelista, että suositeltiin pidettävän taukoa kp 1-5, eli olen menkkojen jälkeen aloittanut ja kierron loppuun asti syönyt. Monessa nettiartikkelissa on suositeltu että näitä otetaan kuurina kolmen kierron ajan, ja sen jälkeen pidempi tauko. Pitäisi siis olla pitkäkestoinen vaikutus sen kuurin jälkeen. Jää nähtäväksi miten on.
Mä en ole hajua huomannut, tai ehkä mun nenä on vaan turta
Edit. Niin huomasin tuolta toisesta ketjusta että se gyne ei sit tarjonnut mitään tukilääkitystä . Meinaatko hakeutua sit toisaalle seuraavana? Toivotaan että nämä luonnon menetelmät auttaisi tietenkin!
Huomasin et yks tulos oli virheellinen, eli eiköhän noi pomput oo vaan satunnaista vaihtelua... koska nyt on taas palattu normaalille tasolle. Oletus että tänään ois ovispäivä, joten nousevaa käyrää odotellessa