BBT - basal body temperature

Jaahas, kp13 ja eilen dippi, tänään nousu o_O huomenna osaa paremmin sanoa, menikö se ovis jo tosiaan. Ainakin hyvin nukuttu ja asiallisesti mitattu, eli ei pitäis siitä olla kiinni lämmöt. Limoja vähemmän kuin viime kierrossa, ellei ne vielä taas räjähdä (kuten viimeks lämmönnousun jälkeen :wideyed:). No ainakin toi vika tallettelu osui siinä tapauksessa hyvin ja tänään vois varmistella, kun ei tuohon uskalla vielä luottaa :shy:
 

Liitteet

  • AC179377-BC32-4804-8B6F-71660C6C3E89.png
    AC179377-BC32-4804-8B6F-71660C6C3E89.png
    51.6 KB · Katsottu: 105
Ääk, kirjoitinkin tuonne Raskaaksi 2020 -ketjuun, että testasin tänään haamun apteekin ultralla. :woot: Eilen ja tänään lämmöt 36,8 eli mulle melko korkeat (mittaus tapahtui tyynyn ja peiton alla ettei piippaus kuuluisi muihin huoneisiin :hilarious:). Ootteko te jatkaneet vielä haamun/plussan jälkeen lämpöjen mittailua? Mietin, että ehkä lopetan nyt tähän, mua luultavasti ahdistaa liikaa, jos lämmöt vähänkään notkahtaa alaspäin.. Voi kunpa tää olisi nyt pysyvä.

Screenshot_20201004_212741.jpg
 
Ääk, kirjoitinkin tuonne Raskaaksi 2020 -ketjuun, että testasin tänään haamun apteekin ultralla. :woot: Eilen ja tänään lämmöt 36,8 eli mulle melko korkeat (mittaus tapahtui tyynyn ja peiton alla ettei piippaus kuuluisi muihin huoneisiin :hilarious:). Ootteko te jatkaneet vielä haamun/plussan jälkeen lämpöjen mittailua? Mietin, että ehkä lopetan nyt tähän, mua luultavasti ahdistaa liikaa, jos lämmöt vähänkään notkahtaa alaspäin.. Voi kunpa tää olisi nyt pysyvä.

View attachment 94478

Onnea! Eli kiinnittyminen lämpöjen perusteella dpo5? Millaisia oireita on ollut?:happy: alkoiko milloin?
 
Varovaiset onnittelut @Siena, kyllä nyt voisi olla teidän vuoro!! :love7

Samoja kyselisin kuin @jannn....:smiley-ashamed005
 
Gyne vahvisti tänään että ovis juuri ollut, todennäköisesti eilen. Eli tänään vois olla dpo1, vaikka noi lämmöt jo eilen himppasen nousikin (tosin oltiin mökillä, eli pientä eroa normaaliolosuhteisiin). Luteaaliin ei viel herunut tukilääkitystä, eli normaalisti piinaillaan vielä. Käppyröitä tiedossa :smiley-ashamed005
 

Liitteet

  • 0446C200-DF8C-4838-A39D-D4B2B569329F.png
    0446C200-DF8C-4838-A39D-D4B2B569329F.png
    51 KB · Katsottu: 96
Kiitos onnitteluista :love017 varovaisen onnellinen olo kieltämättä jo nyt tässä vaiheessa :nailbiting:

Ei mulla oikeastaan ole mitään selviä oireita, viime viikolla alkoi sellainen olo että voisin olla tulossa kipeäksi eli pientä tukkoisuutta. Ja lievää ummetusta oli muutamana päivänä, mutta se taisi jo mennä ohi. :grin Nyt eilen ja tänään on ollut hassuja tuntemuksia kohdun seudulla, vähän kuin kylmää ja kuumaa vuorotellen. En oikein osaa kuvailla mutta ei kuitenkaan menkkamaiselta jomoilulta tunnu.

En kyllä usko että kiinnittyminen olisi vielä dpo 5 ollut, tai olisi varmaan liian haalea viiva siihen nähden ainakin. Dpo 7-8 oli pientä kipua niin ehkä silloin ois voinu ollu? Ei vissiin aina tuu kiinnittymisdippiä lämpöihin?
 
Gyne vahvisti tänään että ovis juuri ollut, todennäköisesti eilen. Eli tänään vois olla dpo1, vaikka noi lämmöt jo eilen himppasen nousikin (tosin oltiin mökillä, eli pientä eroa normaaliolosuhteisiin). Luteaaliin ei viel herunut tukilääkitystä, eli normaalisti piinaillaan vielä. Käppyröitä tiedossa :smiley-ashamed005

Sanoiko gyne montako milliä limis? Mua aina kiinnostaa :p vaikka se kyllä oviksen jälkeen vähän tiivistyy.

Siena, niin jos kiinnittyminen oli tossa dpo8-9, siinäkin dippi? Tai voi olla ollut jo dpo5, siitä voi mennä muutama päivä että testissä näkyy mitään. :) Mutta ei tosiaan aina dippiä tule. Onnea ja tarrasukkia :love7
 
@Siena, kovin lupaavalta näyttää ja kuulostaa :love7. Sanoitkin että et varmaan enää mittaa lämpöjä, meinaatko vielä testata uudelleen?

@move88, mä jo kommentoinkin tonne toiseen ketjuun sun käyntiä. Harmi juttu, mutta käppyrät tietenkin aina tervetulleita :smiley-ashamed005

@jannn, harmi jos näin on :sorry:. Millon sun menkat pitäis alkaa?

ON: dpo 4, ja ei tietenkään kuulu vielä mitään, mutta laitetaan nyt käppyrää ajan kuluksi. Otin tässä kierrossa käyttöön sellaiset liuska ovistestit (dual hormonen lisäksi :smiley-ashamed008), joiden tulosta voi tulkita appiksen avulla. Se tuo mielenkiintoisen lisän tuohon käppyrään, kun näkee ton LH huipun kehittymisen.
 

Liitteet

  • Screenshot_20201005-070155.png
    Screenshot_20201005-070155.png
    41.2 KB · Katsottu: 111
@Siena, kovin lupaavalta näyttää ja kuulostaa :love7. Sanoitkin että et varmaan enää mittaa lämpöjä, meinaatko vielä testata uudelleen?

@move88, mä jo kommentoinkin tonne toiseen ketjuun sun käyntiä. Harmi juttu, mutta käppyrät tietenkin aina tervetulleita :smiley-ashamed005

@jannn, harmi jos näin on :sorry:. Millon sun menkat pitäis alkaa?

ON: dpo 4, ja ei tietenkään kuulu vielä mitään, mutta laitetaan nyt käppyrää ajan kuluksi. Otin tässä kierrossa käyttöön sellaiset liuska ovistestit (dual hormonen lisäksi :smiley-ashamed008), joiden tulosta voi tulkita appiksen avulla. Se tuo mielenkiintoisen lisän tuohon käppyrään, kun näkee ton LH huipun kehittymisen.

Menkat pitäis vasta ens tiistaina ehkä alkaa, ja jos lopetan vasta la luget niin ehkä myöhemminkin..mut ehkä otan vikat pe jos negaa. Mutta on tässä vielä himppunen toivoa, jos ei ole vaikka vielä kiinnittynytkään :)
 
Menkat pitäis vasta ens tiistaina ehkä alkaa, ja jos lopetan vasta la luget niin ehkä myöhemminkin..mut ehkä otan vikat pe jos negaa. Mutta on tässä vielä himppunen toivoa, jos ei ole vaikka vielä kiinnittynytkään :)

Niin kauan kunnes toisin todistetaan! Pidetään siis toivoa yllä! :smiley-angelic001
 
Sanoiko gyne montako milliä limis? Mua aina kiinnostaa :p vaikka se kyllä oviksen jälkeen vähän tiivistyy.

Siena, niin jos kiinnittyminen oli tossa dpo8-9, siinäkin dippi? Tai voi olla ollut jo dpo5, siitä voi mennä muutama päivä että testissä näkyy mitään. :) Mutta ei tosiaan aina dippiä tule. Onnea ja tarrasukkia :love7

Niin voi kyllä olla, pieni dippi siinäkin ja yksi mittaus jäi välistä. :) Kiitos :Heartpink

@Siena, kovin lupaavalta näyttää ja kuulostaa :love7. Sanoitkin että et varmaan enää mittaa lämpöjä, meinaatko vielä testata uudelleen?

@move88, mä jo kommentoinkin tonne toiseen ketjuun sun käyntiä. Harmi juttu, mutta käppyrät tietenkin aina tervetulleita :smiley-ashamed005

@jannn, harmi jos näin on :sorry:. Millon sun menkat pitäis alkaa?

ON: dpo 4, ja ei tietenkään kuulu vielä mitään, mutta laitetaan nyt käppyrää ajan kuluksi. Otin tässä kierrossa käyttöön sellaiset liuska ovistestit (dual hormonen lisäksi :smiley-ashamed008), joiden tulosta voi tulkita appiksen avulla. Se tuo mielenkiintoisen lisän tuohon käppyrään, kun näkee ton LH huipun kehittymisen.

Joo en lämpöjä uskalla mitata, testasin eilen taas ja laitoinkin tuonne toiseen ketjuun siitä, että oli hieman vahvistunut. Varmaan tänäänkin pakko illalla taas testailla :biggrin Nyt tänään on hieman jomoillut menkkamaisesti, yritän pysyä rauhallisena kun se kai voi olla ihan normaalia kuitenkin? Ja kiitos :Heartred

Mikä muuten tuo käyttämäsi sovellus on? Hieno tuo LH huippu kyllä :joyful:
 
Joo en lämpöjä uskalla mitata, testasin eilen taas ja laitoinkin tuonne toiseen ketjuun siitä, että oli hieman vahvistunut. Varmaan tänäänkin pakko illalla taas testailla :biggrin Nyt tänään on hieman jomoillut menkkamaisesti, yritän pysyä rauhallisena kun se kai voi olla ihan normaalia kuitenkin? Ja kiitos :Heartred

Mikä muuten tuo käyttämäsi sovellus on? Hieno tuo LH huippu kyllä :joyful:

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta joo, näinhän ne sanoo, että voi olla menkkamaista jomotusta, että kuuluu varmaan asiaan. Jätämme siis odottelemaan jatkotestejä, toivotaan että viivan vahvistuminen jatkuu! :smiley-angelic001:love7


Appis on nimeltään Premom, en tiedä onko Suomessa saatavilla appiskaupoissa, ehkä?
 
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta joo, näinhän ne sanoo, että voi olla menkkamaista jomotusta, että kuuluu varmaan asiaan. Jätämme siis odottelemaan jatkotestejä, toivotaan että viivan vahvistuminen jatkuu! :smiley-angelic001:love7


Appis on nimeltään Premom, en tiedä onko Suomessa saatavilla appiskaupoissa, ehkä?

Oon käyttäny tota appia :)
 
Täällä taas alkuluteaalin dippi tänään. Näitä on mulla ollu nyt 4/6 kierrossa kun oon mittaillut. o_O
 

Liitteet

  • 9F1B2307-9B94-48A8-B809-E0E297CBDEC0.png
    9F1B2307-9B94-48A8-B809-E0E297CBDEC0.png
    51.5 KB · Katsottu: 105
Huoh, dpo9. Miten se tuntuu, että mun dpo:t lisääntyy puolet hitaammin kuin kaikkien muiden? :smiley-ashamed005

Arvoin pitkään, että laitanko päivitystä vai ei, kun tuntuu, että joka kerta kun toivo vähän herää ja puhuu oireista, niin sit heti alkaa tuhru tai vuoto. Noh, yritän olla olematta taikauskoinen ja laitan käppyrää esille jo nyt. Lämmöt olleet koholla nyt kaksi aamua peräkkäin. Lisäksi vatsa on ollut viimeiset 4 iltaa turvoksissa ja kahtena viime iltana olen suorastaan tuntenut itseni kipeäksi: jäätävä väsymys, poskien kuumotus ja palelu. Eilen illalla olin jo aivan varma, että olen onnistunut saamaan flunssan tai jopa koronan, mutta aamulla taas ihan normi olo. Saa nähdä jatkuuko trendi tänä iltana, vai olinko ehkä vain yli-väsynyt viikosta.

Maanantaina viimeistään pitäis alkaa tuhru, ei tässä siis enää kauaa tarvi asiaa arpoa :smiley-angelic008

Mitenkäs muilla menee, onko väliaikatietoja lämmöistä tai oireista? :wink
 

Liitteet

  • Screenshot_20201010-082314.png
    Screenshot_20201010-082314.png
    38.5 KB · Katsottu: 114
^ lupaavaa, toivotaan parasta!! :smiley-angelic001

täällä kans dipin jälkeen lämmöt koholla. Vielä paljon odoteltavaa tosin :)
 

Liitteet

  • 00F3C5BB-DAE4-4659-AAF8-3A6972B58DF2.png
    00F3C5BB-DAE4-4659-AAF8-3A6972B58DF2.png
    70.5 KB · Katsottu: 112
Gaah, arvasin tämän: tänään lämmöt edelleen koholla (tasaiset 36.8 edelleen), mutta alavatsalla alkaa tuntua tuttua polttelua ja rinnatkin vähemmän kipeät. Tämän perusteella, huomenna, dpo11, alkaa varmasti taas tuhru, täysin aikataulun mukaisesti, niin on samat askelmerkit kun parissa viime kierrossa:smiley-angry019.

Koetan ajatella positiivisesti, että pääsen sit viikolla tekemään lisää verikokeita, kun ne pitää ottaa kp3, ja vain kaksi viikkoa enää ultraan ja kolme viikkoa hedelmällisyysklinikan aikaan, että kyllä se tästä. Mutta ei sitä voi välttää pientä pettymyksen tunnetta silti :sorry:
 
Gaah, arvasin tämän: tänään lämmöt edelleen koholla (tasaiset 36.8 edelleen), mutta alavatsalla alkaa tuntua tuttua polttelua ja rinnatkin vähemmän kipeät. Tämän perusteella, huomenna, dpo11, alkaa varmasti taas tuhru, täysin aikataulun mukaisesti, niin on samat askelmerkit kun parissa viime kierrossa:smiley-angry019.

Koetan ajatella positiivisesti, että pääsen sit viikolla tekemään lisää verikokeita, kun ne pitää ottaa kp3, ja vain kaksi viikkoa enää ultraan ja kolme viikkoa hedelmällisyysklinikan aikaan, että kyllä se tästä. Mutta ei sitä voi välttää pientä pettymyksen tunnetta silti :sorry:
Voi ei, onpa surullista. onko tuhru/menkat alkaneet? :sad001

Täällä piinailu jatkuu, dpo9-10 ja lämmöt koholla normaalisti. oireita ei paljon ole, yksittäisiä silloin tällöin (eilisiltana palelu ja väsymys).
 
Voi ei, onpa surullista. onko tuhru/menkat alkaneet? :sad001

Täällä piinailu jatkuu, dpo9-10 ja lämmöt koholla normaalisti. oireita ei paljon ole, yksittäisiä silloin tällöin (eilisiltana palelu ja väsymys).

Kiitos kysymästä! Tänään dpo12, ja ei vielä tuhrua! Tosin, tuhrun puutteesta innostuneena testasin eilen iltapäivällä herkällä testillä selvän negan, joten usko raskauteen rapisi aika nopeasti. Tyytyväinen pitää olla, että luteaali näyttäisi pidentyvän, tai ainakin tuhru on viivästynyt, varmaan noiden siveydenpuu-kapseleiden ansiota. Eli lähinnä tässä sitä vuotoa ja kunnon menkkakipuja odottelen alkavaksi viimeistään huomenna, kun ei kauheasti mitään "oireitakaa" ole, vain jonkin verran väsymystä ja nännin päät kipeät (ei niinkään rinnat), mutta ei mitään muita klassisia oireita hajuista, etomisia tms. Alavatsalla on jotain tuntemuksia ollut nyt monta päivää, mutta just sellaisia "tuhru alkaa milloin vaan" tuntemuksia. Tänään en mitannut lämpöä, kun heräsin tunnin tavallista aiemmin.

Pidän sulle varpaat ja sormet ristissä, että tuhru ei alkais!! :smiley-angelic001
 
Kiitos kysymästä! Tänään dpo12, ja ei vielä tuhrua! Tosin, tuhrun puutteesta innostuneena testasin eilen iltapäivällä herkällä testillä selvän negan, joten usko raskauteen rapisi aika nopeasti. Tyytyväinen pitää olla, että luteaali näyttäisi pidentyvän, tai ainakin tuhru on viivästynyt, varmaan noiden siveydenpuu-kapseleiden ansiota. Eli lähinnä tässä sitä vuotoa ja kunnon menkkakipuja odottelen alkavaksi viimeistään huomenna, kun ei kauheasti mitään "oireitakaa" ole, vain jonkin verran väsymystä ja nännin päät kipeät (ei niinkään rinnat), mutta ei mitään muita klassisia oireita hajuista, etomisia tms. Alavatsalla on jotain tuntemuksia ollut nyt monta päivää, mutta just sellaisia "tuhru alkaa milloin vaan" tuntemuksia. Tänään en mitannut lämpöä, kun heräsin tunnin tavallista aiemmin.

Pidän sulle varpaat ja sormet ristissä, että tuhru ei alkais!! :smiley-angelic001
huippua jo sekin, jos luteaali pitenee :dance008 tietysti toivotaan parasta niin kauan kuin vuoto ei ala! eihän ne testit välttämättä näytä plussaa heti. :hug013

täällä lämmöt edelleen nätisti ylhäällä, ei vielä tuhrua, mutta päänsärkyä kylläkin, joka usein enteilee menkkoja (mulla harvemmin muuten särkee ikinä päätä). no, niin kauan kuin ei ole vuotoa, on toivoa :bag:
 
Takaisin
Top