Hahaa, aika hyvä nojoo, vähän sama linja on, ei mies jaksa kyllä jos yrittää peräkkäisiä päiviä mä tässä oon laskelmoinut, että kun ovis on yleensä ollut kp14, mutta joskus harvoin aiemmin, että kp11 voisi yrittää ja uudelleen kp13 tai kp14 sitten kp14 onkin gyne joka varmaan voi vahvistaa onko ovis jo ollut vai ei. tänään siis mennään kp9 ja eilen aloitettiin harjoittelu olihan siinä jo se 10 päivää erinäköisiä vuotoja, että hyvä tauko on ollut taas ennen tätä heiluttelujaksoa, piti saada siittiöihin vähän elämääEilen käytin ensimmäisen option peiton heilutukseen, kaksi jäljellä . Tämä on siis meidän keskinäistä vitsailua siitä, että seksi on kortilla ja max 3 kertaa pystytään innostumaan yhden viikon aikana . Mies laittaa raksia ruutuun joka kerrasta . Nyt sit pähkäilen, että milloin ne kaksi muuta kertaa lunastaisin. Viimeksi mentiin taktiikalla su, ke ja la (oli siis ovis samalla tavalla lauantaina). Epäilen että mulla se ovis oli silloin lauantaina hyvin aikaseen aamulla, joten mietin että jos kuitenkin to ja pe tällä kertaa, vaikka kahtena päivänä peräkkäin on aika kova pyyntö, varsinkin työviikon lopuksi. Toinen vaihtoehto olis ke ja pe, mutta en tiedä uskaltaako jättää sen ekan o+ päivän hyödyntämättä, jos ovis onkin jo perjantaina? Argh, vaikeaksi menee!!
Tsemppiä Movelle peiton heilutukseen, toivottavasti teillä ei asia ole aivan näin monimutkaista
ketjun teemaan liittyen tasaista 36,4 tasoa mennään :)