Ar-ultra

Marppanen, mä päätin ultran jälkeen että iloitsen nyt tästä hetkestä ja jos jotain tapahtuu niin sitten murheditaan. Me kerrottiin ultran jälkeen miehen siskoille ja vanhemmille ja mä myös hyvälle ystävälle. Voi olla että vielä jotain tapahtuu, se voi tapahtua myös viikolla 20 tai 30, mä ainakin yritän ottaa rauhallisesti ja nauttia tästä hetkestä :)

Juu täälläki nautitaan, varsinki ku on nyt oireeton. Vaikka ite en luota siihen, että vaikka oon sykkeen nähny ar-ultrassa niin en siltikään jaksa stressailla. Tosiaan jos menee kesken niin murehdin sitten :) Niille keskenmenoille ei kuitenkaan itse voi mitään ellei elä aivan rappiolla..

Olin ite laskennut, että LA olisi helmikuun puolella, 24-28pv ja koska alkio vastaskin kokoa pienempää eli LA 1.3. niin itkin ehkä pari tuntia ultran jälkeen miehelle, että kasvu on varmasti hidastunut ja kohta kuihtuu pois. Sitten vähän rauhotuin ja laskeskelin uudelleen mahdollisuuksia, niin kai se voi ihan paikkansa pitää. Seksiä meillä oli siis kolme tai neljä päivää ennen ovista tuon 1.3. lasketun mukaan ja plussankin sain jo täysin selkeänä 17.6. eli viikolla 3+2... Kai se sit niin on, vaikka esikoisesta plussasin haamujen haamun vasta menkkojen alkamispäivänä, vaikka testailun aloitin hyvissä ajoin.

Kkm mulla oli vasta rv 9+0 joten en todellakaan huokaise helpotuksesta, ennen kun kuulen sydänäänet dopplerilla. Viimeeksi kuulu 8+2 äänet, eli ehkä jo tällä viikolla taas :)

Mä oon menossa tänään yksityiselle ar ultraan kun haluun varmistua että onhan kaikki okei kun pari päivää tullut aamulla vähän vuotoa... Kyllä jännittää ihan hirveesti. Kauheen hintainen mut sille ei nyt mahda mitään ku ei malta odottaa ekaan oikeeseen ultraan joka olis vasta 29.8...

Lillie tiedän niin ton tunteen tuosta huokasusta. Itekkää en voi huokasta ennen viikkoa 12+0 kun mulla tapahtu yks keskenmeno rv 10+9..

Odotan esikoista, ja eka neuvola on vasta 9.8. Neuvolatätsä sano puhelimessa et ekan neuvolan jälkeen vasta verikokeisiin ja labraan? Voiko sitä ennen mennä ar-ultraan? Mulla nyt viikkoja 5+2, näkyiskö siellä mitään?

Annanen noilla viikoilla ei näy vielä mitään. Mä odottaisin rv 7+ ennenku menisin. Tosin mulla itelläni oli jo rv 6+4 eka ja sillon näky, mut mulla seurataankin tiiviimmin lääkityksen takia..
6+ alkaa vasta sydänkin lyömään eli vaikka menisit nyt ja siellä näkyiski niin syke ei välttämättä näy ja sit varmaan huolestuisit että sitä ei näy.

Ihana lukea hyviä uutisia ar- ultrista! Onnea! Vielä kolme viikkoa odottelua itsellä...

Mulla myös elokuun ekalla viikolla.
Tai no, kuhan klinikka aukeaa kesätauolta ni soitan ajan. Jos oma lääkäri on silloin vielä kesälomalla, otan varmaan viikkoa myöhemmäksi.

Mä oon niin hermorauniona, ettei mitään järkee, ja sit toisaalta taas ihan tyyni. En tiedä, uneton yö tulossa.

Plaah....

Hei. Mut voi poistaa listalta. Ilmeisesti keskeytynyt keskenmeno. Vastasi 5+5 vaikka pitäs olla 6+3. Nyt luget pois ja keskiviikkona uusintaultraan ja lääkkeelliseen keskeytykseen.

:sad001Oliko hedelmöityshetki niin tarkkaan tiedossa Sasupala? Olen niin pahoillani jos diagnoosi oli oikea.

Olen niin pahoillani Sasupala. Mulla lääkäri sanoi että päivät voi heittää viidelläkin, vaikka ei mulla heittoa ollut niin sanoi näin. Tuossa heittoa just viidellä...

Sasupala muistanko oikein, että teillä oli hoitoja takana? Entäs jos kuitenkin keskiviikkona kuitenkin näkyy syke ja kaikki kunnossa. Elä vielä luovuta, eihän tuo tosiaan heitä kun viis päivää.

Takaisin