Ar-ultra

Tänään vissiin huono päivä ultralle. Täällä tuulimuna. Paraikaa Istun poliklinikalla ja odotan tyhjennyslääkkeitä. 7+1 piti olla, eli pitäisi jo hyvin näkyä. Ottaa aika koville.

Voi että Sasupala, tiedän tunteen, että tuskin kauheesti enää haluaa toiveita herätellä, mutta minullakin ultraaja sanoi että viiden päivän heitto suuntaan tai toiseen voi olla normaali. Voimia!

Sonara, pahoitteluni ja paljon voimia sinullekin! :(

Ensiksi onnittelut kaikille hyvistä uutisista ja vilpittömät pahoittelut huonoja uutisia saaneille:Heartred

Me käytiin esikoisesta omakustanteisesti ultrassa, nyt ei taida olla rahaa. Mietin kyllä, että ensi viikolla neuvolaan soittaessa kysyn onko mahdollisuutta päästä kunnan kustantamaan ultraan (varmaan nihkeää) tsekkaamaan viikot. Kierto on kuitenkin vaihdellut 24 ja 35 päivän välillä. Lisäksi välillä tulee tuhruvuotoa ja on koviakin repäisykipuja nivusissa ja välillä vihlaisee alaselkään. Mitään näitä ei ollut aiemmassa raskaudessa, niin vähän mietityttää:think005

Kamalasti tullut huonoja uutisia :sad001
Voimia kaikille!

Jännittää omakin ultra vaan enemmän.

Marppanen, molemmat keskenmenot keskeytyivät samana päivänä (olivat siis kkm) ja olin aivan varma että minussa on siis jotain vikaa kun näin voi tapahtua kahdesti peräkkäin. Vähäisetkin oireet katosivat (kunnes sitten tulikin myöhemmin takaisin). Olen todella onnellinen tällä hetkellä, sillä nyt olenkin jo pidemmällä kun viimeisillä kerroilla. :) 7+5. Kiitos onnitteluista!

Voi miten huonoja uutisia jollain, mutta onneksi on hyviäkin.

Me jätetään ar-ultra välistä rahallisesta syystä, että pitää odotella sinne nt-ultraan..

Rouvaskainen mä ajattelin kans neljännen keskenmenon jälkeen että on se kumma kun en voi hoitaa naiselle tarkotettua asiaa ja kovasti syyllistin itseäni..

Voi pahoittelut huonoja uutisia saaneille :(

Ja onnittelut hyvistä uutisista!! Vielä joutuu itse odottelemaan tietoa lähes kolme viikkoa...

Hirmuisesti voimia Sonara ja Sasupala! :(

Onneksi täällä myös hyviä uutisia, antaa toivoa omaan jännitykseen.

Voi itku, omat huonot kokemukset niin tuoreessa muistissa että pala nousi kurkkuun ja ahdistusmöykky rintaan kun näitä huonoja uutisia luki :( Kuin olisin itse ollut juuri eilen varhaisultrassa kuulemassa, ettei meille tulekaan nyt vauvaa. Onneksi suuri osa alkaneista raskauksista menee juuri niinkuin pitääkin, sen voimalla kai tässä jaksaa ylläpitää sitä toivon kipinää, josko tällä kertaa......

Onnea hyvistä ja todella kovat pahoittelut huonoista uutisista myös minun puolesta ♡ tsemppiä kaikille!

Voih pahoittelut kaikille huonoista uutisista ja paljon plussatuulia teille! :(

Onnea ja tarrasukkia kaikille joilla pikkuiset matkassa! ❤

Meillä ainakin vuosi sitten, kun esikoista odotin, pääsi kunnan kautta rv9 neuvolalääkärille ultraan ja sisätutkimukseen. Toivottavasti pääsisi taas! :p

Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja pahoittelut huonoja uutisia saaneille.

Ite en oo vielä saanu soitettua neuvolaan, mut ajattelin sitten mainita että kierrot vaihelleet 27-37pv välillä esikon syntymän jälkeen, siinä toivossa että lähettäisivät ar-ultraan. Ja jos se ei onnistu niin varmaan käyään omakustanteisesti niinku esikoisestakin.

Takaisin