Ar-ultra

Saa90, toki tulen kertomaan kuulumiset ultran jälkeen. Mä pääsen kanssa lapsettomuuspolille ultraan kun ehdittiin sen verran kauan olla hoidoissa niin siellä katsotaan kuulemma aina jos on hoidoilla saatu raskaus alkamaan.

Ihanaa Jennie, onnea uutisista! Mitä viikkoa vastasi? Yritän vertailla oman pikkuisen mittoihin, koska olen vähän huolissani sykkeen puuttumisesta 6+2 :)

Ihanaa kaikilla on tullut hyviä uutisi tänään :)

Seuraava ultra on se ihan normi nt-ultra sitten viikolla 12 :)

Viikot vastasi 6+5 ja omien laskujen mukaan tänään olisi 7+2.

Mitenkäs kovin uskallatte hengähtää onnistuneen ar-ultran jälkeen? Itsellä jotenkin kaksijakoinen tunnelma. Onnellinen siitä että kaikki on nyt hyvin mutta tietoinen siitä että vielä ei olla selvillä vesillä.

Onneksi viikot näyttivät vähän jopa siltä että pari päivää isompi toukka siellä köllöttä, syke oli hyvä ja ruskuaispussi normaali. Ei siis periaatteessa mitään murheen merkkejä.

Meille esikon ar-ultrassa lääkäri sano, että kun on syke nähty niin prosentuaalisesti on todella pieni prosentti enää mennä kesken, vaikka sen mahdollisuus toki on. Muistelisin hänen sanoneen n.10%?

Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille!

Marppanen: Jos minä saisin tuolla lailla "3/3" varhaisultrassa, eli toukka vastaisi viikkoja, syke näkyisi ja ruskuaispussi normaali, niin kyllä uskaltaisin huokaista helpotuksesta :) Toki ns. turvallisille viikoille on vielä matkaa, mutta edellämainittujen toteaminen pienentää riskiä jo tuntuvasti! Itselläni takana yksi onnistunut raskaus, jolloin varhaisultrassa tilanne oli samanlainen kuin sinulla, ja yksi keskenmennyt raskaus jossa syke kyllä näkyi varhaisultrassa mutta koko ei koskaan vastannut viikkoja. Toisin sanoen, heti varhaisultrassa merkki epänormaalista kehityksestä oli näkyvissä. Haluan kuitenkin painottaa, että minulla oli hedelmöitysajankohta aika tarkkaan tiedossa, joten siksi oli varmaa että alkio oli liian pieni. Useinhan hedelmöityshetki voi olla epäselvä, jos kierto on epäsäännöllinen tai ovulaatioajankohta muuten vain epäselvä, joten ei kannata automaattisesti säikähtää jos koko ei vastaa viikkoja, jotka itse on laskenut :)

Diamante tuo on totta, mut mulle esim kävi noin. Kuulun varmaan siihen 10% sitten. Itse en siis luota ollenkaan vaikka oon sykkeen nähny jo kahesti. Vasta puolessa välissä voin hengähtää kunnolla.

Takaisin