Ar-ultra

Hyvin usein, jos on kunnon pahoinvointi, niin kaikki on hyvin. Kuitenkaan se ei tarkoita ettei kaikki olis hyvin niillä joilla ei ole oireita. Ei voi päätellä siis molempiin suuntiin. Ja varmasti poikkeuksiakin aina on. Raskaudessa kaikki on mahdollista. Koitetaan vaan mennä mahd positiivisin mielin.

Jos taustalla on km ja asia ahdistaa niin mielestäni pitäisi päästä ultraan. Oma edellinen nlatäti oli myös sitä mieltä. Itsekin uskoin heti ultran jälkeisenä päivänä että vauva oli kuollut, vaikka ultrassa sykki sydän. Tuli silloin tuhrua. Uskoin vasta kun pääsin muutaman päivän päästä toisen kerran ultraan. Eli mun kohdalla tarvittiin 2 ultraa kun oli km-tausta.

Juu en sitä ajatellutkaan mutta just toi kannattaa muistaa et jokainen raskaus on omanlaisensa ja jokaisella on omat oireensa. Ajankanssa sitten nähdään mihin asti kukakin pääsee, toivottavasti mahdollisimman moni loppuun asti ☺

Kahdesta ekasta en oo käynyt mutta nyt jotenkin houkuttaisi kun on viimeinen raskaus. Jotenkin sellainen mieli että nyt kaikki mahdollinen tästä irti :D no mulla tätä aikaa tässä on miettiä kun tuun niin hännillä :)

Voi taivas miten huominen ultra voi jännittää :) olo on kyllä luottavainen mutta silti pelottaa jos siellä todetaankin jotain olevan vialla.. Mitä fiiliksiä muilla huomenna ultraan menevillä?

Voi täysin samat. Hyvin vaihtelevat tunnelmat. Lähden kans sinne ihan luottavaisin mielin mutta tottakai jännittää. Ja mulla on aika vielä vasta puoli kuudelta....

Mua jännittää myös, oloista päätellen jotain elämää jossain on, mutta onko sitten oikeassa paikassa tai onko sykettä ollenkaan. Onneksi mulla on aika aamulla. Huh! Toivottavasti yöllä tulee uni.

Tuleeko teillä puoliso mukaan? Minun onneksi tulee. En osaisi sieltä enää kotiin jos jotain ikävää todettaisiin! Ja muutenkin on ihanaa kun toinen haluaa olla mukana, vaikka jo kolmatta odotellaan <3

Mulla tulee mukaan, sai järkättyä työjutut niin :) Mikä on kyllä suuri helpotus että saamme mennä yhdessä :)

Ihmeessä uutisia kertomaan sitten marppanen ja amorous:) eiköhän siellä kaikki hyvin ole:) kääk ku ei ite oo varaa ar ultraan...viikko kiduttelua:D

Onnea teille huomiseen! Toivottavasti pääsette kaikki kertomaan hyviä uutisia! :signs003

Saa90: Mä pääsin kunnalliselle ar-ultraan kun oon suoraan keskenmenolla alkaneesta kierrosta uudelleen raskautunut. On siis ultraus raskauden virallisen keston määrittämiseksi. Neuvolasta laittoivat lähetteen jotta ollaan viikoista perillä ja pääsen seulontoihin oikeilla viikoilla. Mutta olen hyvin onnellinen kun pääsen!

Takaisin