Aprillikuun aatokset

Joo meillä istuu sillee jalan päällä :) ja siitä jaloillaan pomppii ylös ja alas, en kyllä hirveästi siinä asennossa uskalla pitää, kun en tiedä saisikö ton ikänen vielä pomppia sillain :D Meillä poika on suurimman osan päivästä kuitenkin selällään/masullaan, niin en usko että hetki istuvassa asennossa haittaa mitään :)
 
Muistaakseni sanoi neuvolassa, että saa tuettuna sylissä istuttaa, kun vänkää itsensä istumaan.
 
Meillä alettu kans tällä viikolla pönkeemään pystympään jos on puoli-istuvassa asennossa :) Välillä ottaa ihan kunnon vauhin että hetken aikaa on suorassa mut tipahtaa aika nopeesti takas. Onneks on toi baby björnin sitteri ni ei haittaa vaikka vähä vauhilla tuleekin takasin päin sitteriin :D
 
Jestas mikä vaunulenkki. Poika sai kesken matkan ihan kamalan hepulin ja piti kantaa viimiset 2km sylissä kun ei enää asettunut vaunuihin. Hirmu kiva oli kammeta ylämäkeen vaunuja jossa ostokset korissa samalla poika kainalossa. Eipähän tarvii salille mennä, paita oli niin märkä että olis voinu hikee vääntää.:confused: onneks en ottnu koiria mukaan niinku suunittelin.
 
No niin Torakka, siinä kunnon hyötyliikuntasuoritus! :smiley-ashamed004

Hei, kuka vinkkas ristiäisiin ja missä ketjussa verkkokaupasta, josta sai nimitauluja syntymäajalla ja -mitoilla, nimikoituja servettejä oli vissiin tilaamassa??! En löytänyt ristiäisketjusta enkä tammikuun ketjuista ainakaan. Haluaisin tilata neidin huoneeseen taulun, jossa nämä strategiset mitat ja nimi. En googlaamalla muka löydä sitä samaa nettikauppaa ainakaan ja siellä oli niin kauheen kivoja kun selasin silloin kun sen linkin näin. En tietenkään laittanut ylös...
 
Mä katselin silloin täältä http://www.nowandforever.fi/
on kyllä kaikkea ihanaa serveteistä kortteihin ja karkkilaatikoihin :)

eiku en mä tiedä saako tauluja mut kaikkea muuta kyllä :D ei se siis tuo linkki ole kai.
äh, täällä äiti kuumeessa ja sekoilee..
 
Torakka: meilläkin käyny pari kertaa noin lenkillä :angry1

Semmoisen taulun saa helposti tehtyä itse, tulostaa, ja ostaa vaan kehykset :)
 
Saa toki tehtyä itse mutta siinä oli kivoja malleja, eikä ne tosiaankaan ollu kalliita. Laadukkaammalle paperille kun haluaa/valokuvapaperille ja kunnon väritulostin pitäisi olla mitä mulla ei ole, niin mielellään tilaan :) Kiitti Kotimama! Mä koitan etsiskellä :wink
 
Voi Huoh mikä päivä. Neiti kitisi KOKO päivän. Juuri sain nukkumaan. Söi noin tunnin välein ja missään muualla ei ollu hyvä. Huomenna lääkärineuvola, joten toivottavasti selviää jos on esim korvatulehdusta tms kun on ollu flunssainen. Jos on siis kipeä kun on noin itkuinen. Lämpöä ei oo, mahavaivaa ei tunnu olevan. Ne on niin tutuksi tässä tulleet että tunnistan ne kyllä. Harmittaa kun ei osaa tehdä mitään että toisen olisi hyvä. Ja kyllä se omaakin mielialaa laskee kun pitää itkua koko päivä kuunnella.

Alkaa olla väsymystä ilmeisesti itselläkin, vaikka tyttö yöt nukkuukin hyvin. En useinkaan malta nukkumaan ennen puolta yötä vaikka tyttö nukahtaa 20-21 välillä ja herää 5.30-6. Nyt kun mies on reissuhommissa niin illat on mun omaa aikaa enkä jaksa kyllä ilman niitä. Saa käydä rauhassa suihkussa ja laittaa iltapalaa ja syödäkin sen keskeytyksettä. Tai istua vaan sohvalla ja surffata netissä. Tänään kaupassa lähdin maksamisen jälkeen suoraan lykkimään kärryjä ulko-ovelle ja tajusin vasta puolivälissä, etten pakannut ja ottanut ostoksia mukaan hihnalta ollenkaan... Hiukan hävetti mennä takas kun kaks seuraavaakin oli jo maksanut. Prismassa kassoilta oville kun on täällä meillä ainakin aika pitkä matka.
 
Mäkin sekoilin yhtenä väsy päivänä Prismassa. Maksoin ostokset lahjakortilla ja veloituksen jälkeen tyrkytin vielä pankkikorttia pari kertaa. Myyjäkin ihmetteli mitä mä vielä kortteja tyrkytän. Jonossa muut asiakkaat odotteli :D olin vaan niin töttöröö etten millään ymmärtänyt että veloitus tapahtui siltä lahjakortilta :D
 
Kitinä-päivät on rankkoja! Sit kun siinä on vielä isompi lapsi jolla on samanlainen päivä niin isillä on kiva tulla kotiin kun kotona odottaa 3 kiukkuavaa perheenjäsentä :rolleyes: Kun se vaan tarttuu itteenkin vaikka kuinka yrittää olla se aikuinen... Omaa aikaa kyllä tarvii ja se on just tähän aikaan kun saa lapset nukkumaan!

Mä olin unohtaa yks pv esikoisen leikkikerhoon :grin puin sen ensin, sit vauvan ja sit itteni. Otin kopan kainaloon ja lähdin ovelle. Sit tuli olo et jotain puuttuu... Niin, esikoinen oli puhaltanut takas leikkihuoneeseen ulkovaatteet päällä, hipsin muinamiehinä pojan sieltä hakemaan mukaan :smiley-angelic006
 
Nunnuliina, meillä oli viime yö tuollainen, että syötiin tunnin välein äidin kainaloa vaihdellen. Päivisin myös enemmän kitinää ja tänään siis ikää 4 kk. Meillä myös ollut pientä nuhaa viikon verran ja kans ajattelin pyytää torstaina lääkärineuvolassa katsomaan korvat. Onko sitä vai jotain ikään ja kehitykseen liittyvää.
 
Niinhän se oli pikku muru että meillä oli saman ikäiset. Tänään myös 4kk :) Yön luojan kiitos tyttö nukkui, mutta joku selvästi oli/on hätänä.. Nyt puolitoista tuntia nukkunut kyllä ihan rauhallisesti.

Lohduttavaa kuulla että muillakin välillä vähän ajatus harhailee. :rolleyes:
 
Neiti nukkui 21-6.45, söi hyvin nopeaa kolmen aikaan. Jos olis korvat kipeet niin kai heräilis yölläkin..? No, tyytyväinen tästä ja klo 12 neuvola. Ehkä sukat oli väärissä jaloissa vaan eilen tai jotain. Mukavaa päivää kaikille! :) Myö lähetään viemään koirat lenkille!
 
Meillä likka ei muutoin oo flunssasen oloinen muutakun et välillä (useimmiten aamulla ja illalla) saa imee isot määrät kirkasta sitkeää räkää nenästä tolla friidalla. Oon miettinyt et onko tää nyt flunssaa vai jotain muuta kuten allergiaa. Esikolla vuoti nenä muutamaan otteeseen kun tää kuopuksellakin alkoi mutta tosiaan siitä on jo viikko, me muut nyt ihan terveenä. Joillakin vauvoilla voi kai ihan maitokin aiheuttaa limaisuutta..inhottavaa kun en tiiä mistä johtuu. Tosin ei kai flunssa juuri muuten näillä pienillä näkyis kun tukkosuutena jos ei oo kuumetta tai yskää..
 
Mulla tuli vielä sellanen mieleen kun tyttö oli eilen tissillä koko ajan, nytkin aamullakin moneen otteeseen jo pitkään ja alkaa hermostua ja imee nyrkkejä et jos se jää nälkäseks.. Maito ei riitä? Kiinteitä on aloitettu puolitoista viikkoa sitten ja eilen lisäsin määrääkin. Kerran päivässä oon sosetta vaan antanu. Pitääpä tästäkin jutella neuvolassa kohta.
 
Takaisin
Top