StellaMom
Piirimestaruustason postaaja
Moi, vanha aloitus mutta asia on mulle erittäin ajankohtainen. Amh mitattiin ja arvo oli 1.14, lapsettomuuslääkärin mielestä yli 2 olisi ollut hyvä. "Harmaalla alueella liikutaan". Lisäksi toinen munajohdin ei tuottanut tulosta aukiolotutkimuksessa, ja hänen mielipide oli se että koeputkihedelmöitykseen mennään noin vuoden sisällä jos ei luomusti tule onnistumisia. Minulla on siis vuosi aikaa, ja vuoden hän antoi minulle aikaa, jotta saisin painoani alas. BMI on lihavan puolella, ja se on nyt minun haamurajani. En ole koskaan ollut näin motivoitunut laihduttaa, joten toivon että saan tämän tehtyä reippaasti mutta terveellisesti! Aloitin 5.4 ja noin 6 kiloa olen saanut pois, tämä on hyvä alku mutta varmaan triplasti pitäisi vielä saavuttaa, että olisi paremman mahdollisuudet raskauteen.
Olen periaatteessa antanut periksi. En oikein usko luomuraskauteen enää. Pelottavia ja jännittäviä aikoja edessä. Olkaa onnellisia jos onnistutte ilman tällaisia masentavia testituloksia! Täytyy vain mennä eteenpäin sillä mitä minulla nyt on!
Olen periaatteessa antanut periksi. En oikein usko luomuraskauteen enää. Pelottavia ja jännittäviä aikoja edessä. Olkaa onnellisia jos onnistutte ilman tällaisia masentavia testituloksia! Täytyy vain mennä eteenpäin sillä mitä minulla nyt on!