Amh arvo oli pari vkoa sitten 1.6 ja ikää 42v. Ivf:ään suoraan ollaan menossa.
Hyvä on arvo. Voisi odottaa, että tulee hyvin munasoluja. Toki iän takia ne tuppaavat olemaan huonolaatuisia. Oletteko ajatelleet tehdä PGA:ta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Amh arvo oli pari vkoa sitten 1.6 ja ikää 42v. Ivf:ään suoraan ollaan menossa.
Jep, kokeillaan ensin ilman pga:ta... jos ei ala tärppää niin sitten se on mentävä siihenHyvä on arvo. Voisi odottaa, että tulee hyvin munasoluja. Toki iän takia ne tuppaavat olemaan huonolaatuisia. Oletteko ajatelleet tehdä PGA:ta?
Waaaat oikeesti? Oh, onpa ihana kuulla! mulla amh tänään 0.1 (imetän vielä, se kuulema vaikuttaa) ja lääkäri lohduttoman raaka arviossaan meidän onnistumisprosentista (<10%). olen 36v. onpa toivoa luovaa lukea teidän tapauksesta Jokainen tapaus omanlaisena, mutta pakko toivoa parasta!Mulla arvo oli säälittävä 0.2... Ja hoidotkin sen mukaisia eli aina saatiin vaan 1-3 munasolua. Laatu tosin korvas määrän ja nyt raskaana 10+5 :) 32v oon ja endotausta. Lääkäri arveli, että surkea arvo johtui myös tehdystä laparoskopiasta.
amh 0.1 tänään (36v, imetän). ei kyllä ole mainitsemiasi oireita lainkaan. vaikka oma ferritiini myös alhainen, 25.AMH oli keväällä 2022 0,3. Onko muilla alhaisella AMH-arvoilla ollut jotain epämääräisiä oireita?
Mulla on alkanut tulla unettomuutta ja heräilen öisin n. klo 2 enkä meinaa saada uudestaan unta. Lisäksi on koko ajan päänsärkyä, ärsytystä ja aika ajoin tulee hikikohtauksia, jotka mielestäni eivät kuitenkaan ole ihan kuumia aaltoja. Kaikki oireet voivat tietenkin johtua jostain muustakin (stressistä tai esim. ferritiini mitattiin ja se oli laskenut >50 -> 39), mutta varasin kuitenkin ajan vaihdevuosioireisiin erikoistuneelta lääkäriltä. Huolestuttaa, jos tilanne ei muutu, kun päivät menemät sumussa ja taaperon sairastelu tms. vievät heti melkein kaikki voimavarat.
feel you! fsh:tä mulle ei edes kerrottu…Ikää 37v. Tänään tuli tulos. amh 0,23 ja FSh 15,3
ihan huikeeta!! paljon tarrasukkia!Kirjoitin aiemmin tähän ketjuun oudoista oireistani, jotka oletin johtuvan ennenaikaisista vaihdevuosista. En edelleenkään tiedä mistä ne johtuivat, mutta suureksi yllätykseksi tein muutama viikko sitten positiivisen raskaustestin. Lokakuussa oli tarkoitus aloittaa kuudes IVF/ICSI-hoitokierros. Raskaus on vielä hyvin alussa, joten mikään ei ole vielä varmaa. Olen kuitenkin erittäin iloisesti yllättynyt, että keväällä mitatuilla 0,3 AMH-arvolla raskauduin ilman hoitoja, vaikka ensimmäistä lasta odotimme melkein viisi vuotta ja 5 IVF/ICSI-hoitokierrosta.
Toi on just hyvä arvo!Hei, mulla ikää joulukuussa 30v ja amh on 3.5. On tietenkin viitteissä, mutta voiko pitää hyvänä?
Kiitos vastauksesta mut eipä juu hyvästä arvosta huolimatta nyt tärppiä oo tullu helmikuun km jälkeen. Vikaa jossain muussa sitten. Mutta ainakin vissiin just ivf hoitoja aatellen pitäs olla hyvä sitToi on just hyvä arvo!