Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla amh on vain 0,38. Follikkeleita vähän, 4-5.
Ensimmäinen ivf takana ja nyt pitäisi alkaa syömään DHEA valmistetta, koska ivf meni huonosti.
Hieman pelottaa, koska luin netistä kaikenlaista.
Matala amh-arvo ja hoitokaavat, onnistumisia kaipaisin.
Meillä on kaksi epäonnistunutta ivf-kokeilua takana ja nyt mietitään miten jatketaan. Onko täällä joku onnistunut raskautumaan matalalla amh-arvolla ja millaisella hoitokaavalla? Jenkki-keskusteluja lukiessa tulee tunne, että paras onnistuminen voisikin olla matala lääkeannostus ja toistetut kaavat. Meillä kokeiltu kaksi aika raskasta kaavaa ja ne eivät ole tuottaneet tulosta. Oma amh keväällä mitattuna oli 0,27 ja ikää 40v.
Kannattaa lukea tämä koko ketju läpi, niin näet hyvän poikkileikkauksen kaikista tapauksista. Esim. ekalla sivulla oli raskauduttu arvolla 0,2. AMH arvot voi myös heittää hieman eri kuukausina/vuosien välillä, että ihan eksaktia tiedettä tuo ei ole.
Miltä sun munasarjat on näyttäneet ultrissa noissa hoidoissa? Ja onko esim. kommentoitu että antraalifollikkeleita näkyisi kuitenkin tarpeeksi?
mä kävin mittauttamassa AMH:n ja se oli 1,56, olen kohta 33v. gynen kanssa olen menossa vielä juttelemaan tuosta ja jatkosta, myös ultraus ennen ovista olis tarkoitus tehdä samalla. FSH-arvoja ei ole mitattu mutta lämpöjen ja kierron pituuden perusteella ovulaatiot tapahtuvat, myös gyne on kahdesti vahvistanut sen ultrassa. meillä siis 10 yrityskiertoa nyt takana.
luin vasta jälkikäteen täältä että biotiini voi vaikuttaa tulokseen, ainakin raskaus-multivitassa jota syön on ainesosana mainittu D-biotiini. paljonkohan tuo nyt sitten voi heittää tulosta
Kiitos!Riippuu biotiinin määrästä.
"Biotiinin superannoksien on todettu häiritsevän avidiini-biotiini leimaa käyttävien vasta-ainetestien tulosten luotettavuutta. Korkeita biotiiniannoksia (> 5 mg/päivä) käyttävillä henkilöillä näytteenotto tulisi suorittaa aikaisintaan 8 tunnin kuluttua viimeisimmästä biotiiniannoksesta."
Itse söin juuri tuon verran biotiini lisää eli niin eka verikoe oli 0.73. Ilman biotiinia 1.17
Kiitos!
Biotiinia näyttää tossa multivitassa olevan 30 mikrogrammaa vaan eli ei se varmaan sit kauheesti häiritse tuloksia.
mä kävin mittauttamassa AMH:n ja se oli 1,56, olen kohta 33v. gynen kanssa olen menossa vielä juttelemaan tuosta ja jatkosta, myös ultraus ennen ovista olis tarkoitus tehdä samalla. FSH-arvoja ei ole mitattu mutta lämpöjen ja kierron pituuden perusteella ovulaatiot tapahtuvat, myös gyne on kahdesti vahvistanut sen ultrassa. meillä siis 10 yrityskiertoa nyt takana.
luin vasta jälkikäteen täältä että biotiini voi vaikuttaa tulokseen, ainakin raskaus-multivitassa jota syön on ainesosana mainittu D-biotiini. paljonkohan tuo nyt sitten voi heittää tulosta
”Perus”gynen mukaan ok arvo ja lapsettomuusklinikan lääkäri ei puuttunut siihen mitenkään, eli siltä kantilta kai myös ihan jees ...Move88 mitäs gyne sanoi amh:sta? Mulla 1,7 ja ikää myös 33. En ole vielä gynen arviota saanut.
Hei kaikille,
Mulla mitattiin AMH 39-vuotiaana kesäkuussa 2019. Arvo oli 0,68. Siitä huolimatta tulin raskaaksi luomusta kolme kertaa vuonna 2020 (yksi sikiö), 2020 (kolme sikiötä) ja 2021, vaikka ikää on jo 42 ja alhainen AMH mitattu melkein kolme vuotta sitten. Älkää luovuttako luomusti älkääkä ivf:llä! Olen kaksosten äiti ja siis "taas" raskaana.