Alkuraskauden ultra

Täällä raskausdraama tarjoaa yllättäviä käänteitä! Kohdussa möllötti hattivatin näköinen otus sykkeen kera!<3 Kooltaan vastasi 7+2, vaikka todellisuudessa pitäisi olla vähintään 8+1! Ovis siis saatu tikuilla kiinni ja raskaustestikin näytti tosi ajoissa plussaa. Pistää vähän huolettamaan kyllä, vaikka mittausvirhemarginaali gynen mukaan onkin +/- 4 vrk. Mutta näillä korteilla pelataan ja katsotaan mitä tapahtuu!:)

Eikös kaikki pitäis kuitenkii olla kunnossa kun syke löytyi :)

Eikös kaikki pitäis kuitenkii olla kunnossa kun syke löytyi :)

No onhan se tosi hieno juttu sekin!:) Meillä on tää alku vaan ollut aika tahmea, kun alkuun hcg-arvot eivät nousseet niin kuin piti. Se tieto yhdistettynä liian pieneen alkioon (varsinkin, kun hedelmöityshetki voidaan aika tarkkaan määrittää) pistää vähän pelottamaan.:/

Täällä raskausdraama tarjoaa yllättäviä käänteitä! Kohdussa möllötti hattivatin näköinen otus sykkeen kera!<3 Kooltaan vastasi 7+2, vaikka todellisuudessa pitäisi olla vähintään 8+1! Ovis siis saatu tikuilla kiinni ja raskaustestikin näytti tosi ajoissa plussaa. Pistää vähän huolettamaan kyllä, vaikka mittausvirhemarginaali gynen mukaan onkin +/- 4 vrk. Mutta näillä korteilla pelataan ja katsotaan mitä tapahtuu!:)

Mulla samaa jännitystä. Kohtuu aikainen plussa ja tokassa ultrassa alkio oli viisi päivää pienempi. Saa nähdä, miten käy.

Täältä löyty sykkeellä vaustettu pötkylä! <3 Vastasi 6+1 kun menkoista ois 6+2, oletetun oviksen mukaan elin 6+6 mut vissii hedelmöittymisessä ja kiinnittymisessä menny aikansa kun dpo 9 hcg oli vielä alle 1 :) Eli elellään nyt sit tuon menkoista lasketun la:n mukaan eli 24.10.

Riippuu paikasta ja laitteista, mut täällä tehdään nt-ultrakin vielä alakautta, eli rv 13 asti. :-)

Mille viikoille asti alkuraskauden ultra tehdään alakautta?

En tiedä onko tuohon jotain viikko rajaa. Minulle tehtiin edellisessä raakaudessa 7+2 (ultran mukaan 8+0) vatsan päältä. Ultraaja sanoi että koska olin niin hoikka että näkyy varmaan siitäkin ja hyvin näkyikin. Jos ei olisi näkynyt niin sitten olisi kokeiltu alakautta.

Erehyin kattelemaan tämän alueen ar ultran hintoja niin tällä ei maksa kuin 60€ käynti. Nyt himottais mennä mutta kun jo viikko 9 menossa niin mietin et pitäiskö vaan malttaa mieli sinne 12 viikolle :confused: Ajattelin että ne hinnat ois 200€ luokkaa :oops:

Mun tekis mieli hirveesti käydä kurkkaamassa pientä vielä uudestaan ennen nt-ultraa :love2
Ei taida kuitenkaan rahatilanne nyt antaa periksi :sorry:

Takaisin