Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ajatteliko kukaan fanaatikomamma mennä kahdesti varhaisultraan?
Meillä on 2 kertaaAjatteliko kukaan fanaatikomamma mennä kahdesti varhaisultraan?

Paljonko muutes maksaa ? Olen näitä selannut ja hintahaitari ainakin pääkaupunkiseudulla on laaja, 150€ ylöspäinTiesittekö muuten että Tallinnan naistenklinikalla on edullinen 3D- ultra jos haluaa sitten myöhemmin kurkistaa tarkemmin kuka siellä on? Moni on käynyt ja ollut tosi tyytyväinen ja se hinta on oikeasti tosi halpa, ellei ole äskettäin muuttunut.
En ole itse käynyt, mutta varmaankin netistä löytyy tietoa.Paljonko muutes maksaa ? Olen näitä selannut ja hintahaitari ainakin pääkaupunkiseudulla on laaja, 150€ ylöspäin
Ovatko ne myös tunnin aikoja ?
http://babymayblogi.blogspot.fi/2017/02/4d-ultra-tallinnassa.htmlPaljonko muutes maksaa ? Olen näitä selannut ja hintahaitari ainakin pääkaupunkiseudulla on laaja, 150€ ylöspäin
Ovatko ne myös tunnin aikoja ?
Mä kans tykkäsin Lahden vastaanotosta :)Helsingin Perhe-Arten 79e (sis. toimistomaksun) kätilön tekemä ultra oli kyllä tosi sopivan hintainen ja käynti tuntui hyvin 'kotoisalta' ja asiantuntevalta. Tän tyylisiä paikkoja saisi olla enemmänkin, hyvä markkinarako. :)
Plussaa myös lauantai-ajoista!
Tyhmä kysymys mutta maksaako se neuvolan kautta varattu raskauden keston määritys ultra jotain? Yhtään en muista vaikka edellisessä raskaudessa siinä kävin..