Alkuraskauden ultra

Pihlajalinnassa (Tampere) maksoi Kela-korvauksen jälkeen n.110 e. Ja ihana lääkäri lupasi vielä samaan laskuun uuden ultran parin viikon päähän!:)

Itellä nyt viikkoja 5+4 ja varhaisultra varattu 8.3 jolloin olis viikkoja 7+0. Kyllä jännittää taas aivan vietävästi löytyykö sieltä elävää kaveria matkasta. Mulla siis yksi keskeytynyt keskenmeno 1/2014 rv 5+3 ja yksi maaliin asti mennyt raskaus 5/2016. Oireetkin ovat kovin erilaiset viime raskauteen verrattuna. Voi kunpa tämä 1,5vkoa menisi nyt nopeaan. :nailbiting:

Pohdin päivittäin että meniskös varhaisultraan vai ei. 130e ois pieni raha mielenrauhasta... ja toisaalta kyl haluaisin tietää jos kaikki ei oiskaan ookoo. 6+0 tänään. Mies on sitä mieltä et voitais oottaa nt-ultraan.

Vielä alle viikko. Onko teillä muilla miehet tulossa mukaan? Itse sain pakottamalla pakottaa kun sanoin etten pysty ajamaan kotiin jos siellä ei ookaan mitään. Suostu onneksi lopulta että ottaa vapaaksi sen iltapäivän <3

Meillä on pe neljäs ar-ultra meijän yrityshistoriassa ja mies on aina ollu mielellään mukana :) Onneksi!

Ekassa raskaudessa kaikki ultrat yhdessä. Tokassa kävin yksin varhaisultran jossa tuli huonot uutiset. Tällä kertaa kävin itsekseni paniikkiultrassa hetken mielijohteesta, kontrollin mies tuli mukaan kun oli lomalla. Nt-ultraan mies ei näillä näkymin tule, mutta rakenneultraan kyllä. Varasin ajat miettien lähinnä sitä miten saan ne omille vapaapäiville, enkä tuossa tuoksinassa älynnyt miettiä ollenkaan miehen pääsyä mukaan.

Mä olin yksin, mutta olikin yths:n gyne, jolla kävin, niin olisi ollut vähän outoa raahata mies mukaan. :D seuraavan ultraan mies tulee mukaan, kolmanteen ei pääse kun on ulkomailla.

Sain tänään lähetteen äippäpolin seurantaan koko raskauden ajaksi. Tuleekohan sieltä aika jo varhaisultraan [emoji54]

Pohdin päivittäin että meniskös varhaisultraan vai ei. 130e ois pieni raha mielenrauhasta... ja toisaalta kyl haluaisin tietää jos kaikki ei oiskaan ookoo. 6+0 tänään. Mies on sitä mieltä et voitais oottaa nt-ultraan.

Mie ehkä mieluummin ostaisin dopplerin ja sillä hankkisin mielenrauhan itelleni muutama viikko ennen nt ultraa, jos vaihtoehtona on maksaa noin paljon ultrasta. Ja voihan sitä yrittää sitä ar ultraa saada neuvolan kautta jos vaikka olis mahdollisuus olla epäselvyyttä viikoissa ja raskauden kestossa?

Mie en ar ultraan miestä mukaan huoli kun alakautta ultrataan... Nt ultrankin varmaan yksin käyn, rakenneultraan yritän saada miehen mukaan riippuen saadaanko lapsenvahti (kahden vilkkaan pienen kanssa kun hankala lähteä :grin)

Naksutiili, mulla on nivelpsoriaasi ja vahvat lääkkeet käytössä, jouduin ennen raskauden yrittämistä jouduin syödä myös sellaisen puhdistus kuurin että sain haitalliset lääkkeet pois kehosta (niissä varoaika 2vuotta)

Tänään käyty ultrassa, vahva sykkeinen 7+0 vastaava tyyppi siellä pötkötteli. Tikutetun oviksen mukaan ois ollu vasta 6 +5, mutta kuulemma ilmeisesti nopeasti kehittyvä yksilö. <3 La aikaistuu menkkojen mukaiseksi 16.10.

b6a71a4592389edc1a2b25c1817d78b1

Takaisin