Alkuraskauden ultra

Mulla maksoi viime viikolla 135€ ja sain siitä myös vähän kelakorvauksia :)

årolilja joo samas puljus ollaan asioitu. :) Hirveen kallista (220e) mut kyllä se oli sen arvosta.

Mie kävin Mehiläisessä ja kelakorvauksien jälkeen lasku oli 120€
Esikoisesta ku kävin nii lasku oli vaan 85€

Mutta ihan oli hintansa väärtti käydä vähän keventääs omaa stressiä

Mun täytyy varmaan myös varata aikaa jos en kunnalliseen pääse. Meillä mies ri meinaa millään uskoa että oon raskaana ja haluaa jonkun varmistuksen asialle. :P
Kolme testiä oon sille näyttänyt jo mutta siltikin.. toki myös helpottaisi omaa oloa nähdä pikkuinen

Ultrassa näkyi yksi pieni ihmisen alku hienon sykkeen kanssa. Menkoista laskettuna olis ollu 8+3 mut ultran mukaan olikin 7+3. Lääkäri sano että on hyvinki normaalia ja koko vastas enemmän niitä ovistuntemuksia kun menkoista laskettua. Esikoisen kanssa oli sama juttu.

Mä meinasin et odotan sinne viikkoon 12 mut ei enää malta ku teidän viestejä luki :D koitan malttaa kuitenkin parisen viikkoa kun nyt on neuvolan mukaan 4+6. Jos 3viikkoa kykenis niin ehkä näkyisi hiukan paremmin :)

Mä meinasin et odotan sinne viikkoon 12 mut ei enää malta ku teidän viestejä luki :D koitan malttaa kuitenkin parisen viikkoa kun nyt on neuvolan mukaan 4+6. Jos 3viikkoa kykenis niin ehkä näkyisi hiukan paremmin :)

Mulla on vasta rv 9+1 neuvolassa ultra. Ja aika matelee.. Nyt rv 6+1. :)

Ihan huvikseen kysyn kun ei meillä tosiaan kunnolla saanut mitattua niin te ketkä ootte käyny ultrassa noin 7+0 viikoilla niin millasia mittoja ootte saanu?

En vaan pääse tästä miun paniikista mihinkään kun oireita ei oo edelleenkään ja lääkäri ei kunnon mittaa saanu..

Mulle laitettiin lähete arultraan, kun ed.oli kohdunulkoinen. Mitenkähän se kutsu tulee, asun Tampereella? Postissako vai soittaako ne…? Hankalaa, nyt ollaan lähdössä hiihtolomareissuun ja työt on toisella paikkakunnalla, mietin, että miten sen saa sovitettua kalenteriin.

Ihan huvikseen kysyn kun ei meillä tosiaan kunnolla saanut mitattua niin te ketkä ootte käyny ultrassa noin 7+0 viikoilla niin millasia mittoja ootte saanu?

En vaan pääse tästä miun paniikista mihinkään kun oireita ei oo edelleenkään ja lääkäri ei kunnon mittaa saanu..

Meidän "Valo" oli eilen rv7+3 11.7mm.

Mulla tosiaan piti olla 6+6 mutta oliki 5,33mm eli 6+2 vastaa

Takaisin