Alkuraskauden ultra?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tinkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosi kiva kuulla Star4 :) Mulla on kahden tunnin päästä ultra ja toivon, että kaikki olisi hyvin. Tänään on 9+2

Huonoja uutisia ultrasta, eli keskeytynyt keskenmeno. Sikiön koko vastasi viikkoja 6-7 ja sydänääniä ei ollut :(

Etuoikeutettu kettutyttö ja Eemu, syvimmät pahoitteluni teille:( jaksamista!

Voi ei kuinka täällä on huonoja uutisia. Jaksamista Eemu ja Kettutyttö. :'( :'( :'(

Syvimmät pahoittelut täältäkin Eemu ja Kettutyttö :sad001 Noi on aina niin sydäntäsärkeviä uutisia.

Mä oon useamman viikon jo lueskellut teidän viestejänne täällä, mutta en oo uskaltanut kirjoittaa. Edellinen raskaus päättyi rv 6 keskenmenoon, josta sitten tulin uudestaan raskaaksi ilman menkkoja välissä. Tätä koko aikaa on varjostanut huoli ja murhe ja en oo yhtään uskaltanut ajatella että kaikki menisi hyvin.
Olin tässäkin raskaudessa varma keskenmenosta, koska voimakas pahoinvointi loppui niin yhtäkkiä ja kohdun tuntemuksetkin hävisi. Menin tänään siis aika varmana keskenmenosta alkuraskauden ultraan, mutta siellähän se pieni sydän sykkikin. :HeartredItkuhan siinä sitten tuli.

Kaikki loistavasti siis! Vahva syke ja pikkuinen vastasi viikkoja 7+4 :love7 Huhuh. Nyt uskaltaa hetkeksi hengittää.

Adiela, onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Eemulle pahoittelut keskenmenosta!

Pahoitteluni Eemu ja Kettutyttö! :(

Eilen käytiin ar-ultrassa miehen kans kun viikkoja laskujeni mukaan oli 6+4 kasassa. Jännitti niin että taju meinas lähteä. Kaikki kuitenkin tällä kertaa hyvin. Alkio vastaa viikkoja 6+3 ja sydämen lyönnit saatiin näkyviin! Olen niin rakastunut :Heartred kunpa vaan kaikki menisi hyvin!

Oon pahoillani Kettutyttö ja Eemu!

Mulla itelläni ultra vajaan kahden tunnin päästä. En usko ollenkaan että sieltä tulee hyviä uutisia ja oon kyllä ihmeissäni jos kaikki on kunnossa, mutta katsotaan. Viikkoja pitäs olla nyt 8+4.

Takaisin