Alkuraskauden ultra?

POikienäiti, meitä on useampiakin heinämammoja käynyt Helsingin Perhe-artessa ja käsittääksei vain hyviä kokemuksia. Niin itsellänikin, kun kolme viikkoa sitten käytiin. Hyvin näkyi viikoilla 6+4 kaikki tarvittava eli ruskuaispussi, alkio ja syke. :) Olen lukenut myös muualta täällä foorumilla ja kaverillani hyvä kokemus em. paikasta. Suosittelen! Hintakin on kohtuullinen, kun ultran tekee tosiaan kätilö.
 
Poikienäiti, mä kävin lahdessa perhe artella ja tykkäsin kovasti, hyvää palvelua!
 
Tsemppiä jänskätykseen, Poikienäiti. :) Minustakin tuo Helsingin Perhe Arte on tosi hyvä valinta, mulla oli superystävällinen ja kiva kätilö, joka antoi paljon tietoa ensikertalaiselle. Olo on ollut henkisesti paljon parempi sen jälkeen, kun tosiaan näki pienen sydämen läpättävän ruudulla. Toivottavasti teilläkin on mukava käynti edessä!
 
Mä kävin Perhe-Artessa esikoisesta 3/4D-ultrassa ja nyt tästä uusimmasta varhaisultrassa. Pelkkää hyvää sanottavaa. :)
 
Huominen ar-ultra alkoi jännittää!

Tällä viikolla, osittain lisääntyneen pahoinvoinnin takia, on ollut aika varma olo, että kyllä tyyppi on matkassa mutta silti pieni pelko hiipii koko ajan lähemmäksi. :E
 
Puuh kun jännitti! Mutta siellä se tyyppi hengaili ja vastasi tasan arvioituja viikkoja. (8+4) Sydän sykki! :Heartred

Sitten jännä: näkivät siellä toisenkin ruskuaispussin, mutta se oli piiloutunut tämän edessä olevan taakse eli eivät voineet sanoa onko tulossa kaksi vai yksi bebeä. Kaksi munasolua on kuitenkin hedelmöittynyt, mutta toinen todennäköisesti lopettanut kasvun jossain vaiheessa. :confused: Asia varmistunee NP-ultrassa.
 
Takaisin
Top