Alkuraskauden ultra?

Huh, täälläkin nyt varhaisultra takana ja siellä se pikku sydän läpätti. :) Ääntä ei vielä saatu kuulumaan, mutta näkymän perusteella oli kaikki kuulemma oikein hyvin. Vastasi päivälleen oletettuja viikkoja 7+5. Nyt ehkä alkaa oikeasti uskoa, että pieni esikoinen on todella tuloillaan...!
 
Täälläkin käyty :) Kuukautisten mukaan 6+4, mutta kuvassa ihan maksimissaan 5+5 jos edes sitä. Ruskuaispussi löytyi ja muutenkin oikeassa paikassa kasvaa. Aika vaikea sanoa mitään, mutta luottavaisin mielin. Aikaisintaan 10 päivän päästä uudestaan tai sitten odotan neuvolan ultraan (22.12.).
 
Mä en malta oottaa lauantaina ar ultraa. On niin levoton olo ko vaan miettii sitä.
 
Marjasas, aivan mahtavaa!!!

Marinellahi, tunnen niin saman, mulla huomenna kontrolliultraan ja muuta osaakaan ajatella :/
 
Ihania uutisia Marjasas! :) :)

Marinellahi, mulla on kans lauantaina ar-ultra, jännittää! Jotenkin pelkään pahinta mut mies onneksi osaa vähän rauhoitella. :rolleyes:
 
Tyhjä kohtu, eli kesken on mennyt ja tyhjentynyt. Poistun täältä. Onnea kaikille loppuun asti!
 
Voi ei :sad001 oon myös pahoillani. :sad001

Itse oottelen omaa ultra aikaa, puoltoista tuntia vielä. Kyllä jännittää/pelottaa/ahdistaa.
 
Mä olen kanssa tosi pahoillani Kettutytön puolesta :sorry:

En malta odottaa sinne julkisenpuolen 21.päivä ultraan, niin pääsin tänään gynelle klo 15.30 ajalle. Jännittää ihan sairaasti :nailbiting:
 
Takaisin
Top