Alkuraskauden oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Elennah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoinvointi on pahentunut. Heräsin viime yönä kello 3 pirteänä. Piti nousta pissalle ja juomaan vettä. Sen reissun jälkeen vain makasin sängyssä ja yritin taistella pahoinvointia vastaan. Tuntuu kuin olisi laivassa ja pahoinvointi tulisi aaltoina. :(

Onko teillä muilla jotka eivät purjoo niin paino tippunut? Nimittäin täällä on aikalailla 4kg per viikko ruvennut painotippumaan :o

En oo puntarilla käyny mut vaatteiden perusteella mä oon lihonu ainaki. Housut ei meinaa mennä kiinni, oonki hengaillu silleen et housuissa nappi ja vetoketju auki ja pitkä paita siihen päälle niin pystyy oleen:) ja tissit meinaa tulla ulos liiveistä..

Oho!! Sun vauva varmaa vie sulta kaiken mitä syöt:) ku aineenvaihduntaha vilkastuu ja energian tarve kasvaa alussa, jos johtuupi siitä? Syötkö enemmän ku ennen plussaa?

Haha:) mulla on muutaman tunnin päästä siitä ku oon vetäny navan täyteen niin kiljuva nälkä taas. Oikeen polttaa niinku tyhjää mahaa niin ku ei ois ikinä nähnykkää ruokaa..

Kävin hölkkälenkillä, vähän matkaa kuljettuani rupes suussa maistuu metalli. Hölkkä piti vaihtaa kävelyksi kun vas alamahaan koski ihan tosissaan. Jotain märkää lorahti housuun. Matka jatkui kävellen haistoin vahvasti maalin tuoksun, tupakan ja grillihiilet. Ja aivan järkyttävä turvotus kun kotiin pääsin. Onks tää nyt sitä iltaturvotusta?

Liitteet

• 1426353324475.jpg
    1426353324475.jpg
    32 KB · Katsottu: 46
Antzeliina mullakin on ollu samanlaisia oireita tänää koirien kaa kävelylenkeillä...aloin jo huolestuu mut onneks jollai muullaki o samankaltaisia oireita!

Mulla on nyt ja oli viimeks alkuraskaudessa limakalvot kuivat. Tai ei ehkä kuivat vaa herkät. Valkovuotoa kyl tulee mut tuntuu et hiertyy helpommin. Se menee kyl sit alkuviikkojen jälkeen ohi, tai mulla ainaki meni. Kai jossai loppuraskaudesta tuli takas. Mulla oli viimeks myös alkuraskaudesta alapää ihan kissankusenhajuinen vaik mitää tulehdusta ei kyllä ollu. Lisääntynyt hikoilu ja happamampi alapään ns normaalihaju kai.

Mä just mietin tota vti:ta, kun aamulla oli vähän sellanen olo...mulla oli viime raskaudessa 3x vti eli siksi epäilen...tosin voi olla, et oon vaan juonut liian vähän tai sitten toi eilinen "vällyjen heiluttelu" vaikutti... Tosin oireet kyl hävis, kun kävin vessassa. Jos viel huomen aamulla on sellasia tuntemuksia, niin täytyy viimeistään ma käydä antamassa näyte. Jos soittas neuvolantädille ja sanois, et tarkistappa samalla, että kai mä OIKEESTI olen raskaana :happy:

Ai niin ja sit oli kerran myös joku pahuksen tulehdus, johon sain lääkekuurin...hyi yöks!! Kyllä sitä joutuu kaikkee kestämään raskaana, muuten ei kyl oo tollasia vaivoja :yuck:

No niin kello yksi yöllä pääsin viimein töistä kotiin:) tänään oli kiire päivä, joten en kerinnyt töissä syödä kun yhen rahkan nopeasti, ja sen kyllä huomas olossa. Lievää kuvotusta oli koko työvuoron ajan, ja yhä. Jospa se menisi kohta ohi kun saa taas jotain syötyä. Niin ja rinnat ovat ruenneet yötä kohden aristamaan taas, mutta erilailla, alussa nännit oli kipeämmät, nyt rintoihin käy jonnekkin syvemmälle, ja sivuille. Ne myös tuntuvat kovilta ja raskailta.

Oliko teillä jokin tietty viikko (aiemmissa raskauksissa siis lähinnä) kun raskausoireet hälveni, yhtäkkiä tulikin normaalimpi olo?

Yöh :depressed: Nyt alko täälläkin pahoinvointi..Huono olo ollu koko aamun ja äsken oksensin pihalla ollessa.:sick006

Setua: miulla muistaakseni joskus rv 6 hävis kaikki oireet esikoista odottaessa. Muistan et kävin rv 7+ jotain varhaisraskauden ultrassa. Eikä oireet tullu sit enää takas ja raskaus eteni erittäin normaalisti:)

Takaisin