Alkuraskauden oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Elennah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitokset tsempeistä. Kohdusta ei löytynyt tänään enää mitään elinkelpoista, joten jättäydyn pois tästä ryhmästä. Onnea ja tsemppiä kaikille raskauteen, toivottavasti muut pääsee sinne loppuun saakka ongelmitta ja pienen nyytin kainaloon marraskuussa :Heartred

Voimia Muhveli :( <3

Piikkipensas, toivotaan.. Äskettäin alkoi hartioitakin särkemään (jostain luin joskus että se ois kohdunulkoisen oire?) ja vatsaankin sattui. Molemmat kyllä helpottivat kun otin särkylääkkeen.

KU: ssa särkee kovaa sen puolen hartia, kummalla puolella se kohdunulkoinen raskaus sijaitsee.

Muhvelille jaksamista!

Tänään oli selkeesti tän raskauden vaikein päivä. Valtavan huono olo ja ihan kaamea väsymys. Harmitti oikein kun oli niin kaunis sää etten vaan kerta kaikkiaan jaksanut ulkoilla. Esikoisen kanssa tehtiin kuitenkin pieni pistäytyminen raittiissa ilmassa vaikka olo olikin ihan kamala.

Syvimmät Pahoittelut muhveli!! ♡

Meitä on lähtenyt jo hirveesti pois tästä ryhmästä. Eikö jo keskenmenot vois riittää!!

Jaksamisia Muhvelille <3

Tänään ollut semiok olotila itellä. Välillä tosi huono olo ja välillä ihan ok. Mies palas töihin talvilomalta iltavuoroon, joten ilta tuli vietettyä mukuloiden kanssa kolmisin. Onneksi olo ei kuitenkaan tuon pahempi ollut niin jaksoi paremmin

Onko kellään muulla matkapahoinvointia? Ennen raskautta voin autossa pahoin jos luin paljon jotain. Mutta nyt 10min matkakin auton kyydissä on jotain kauheeta. Onko tietoa mitä lääkettä sais ottaa? Vappuna lähetään reissuun tampereelle enkä haluis koko matkaa ajaa (eikä mies kyllä annakkaan).

Ei oo raskausaikana sallittuja nuo ilman reseptiä saatavat. Primperan käy, mut sitä saa vaan reseptillä. Kannattaa kysyä tietty lääkäriltä, että oisko mahdollista saada reseptiä :)

Mä vedin tota Primperania kakkosen raskaudessa viikkoja...tiputuksen jälkeen noita määräsivät, kun oli ihan hullua se oksentaminen... Auttovat kyllä hyvin oksetukseen ja myös siihen huonoon oloon :)

Mä huomaan et jos en itse aja niin tulee helpommin huono olo autossa. Toki se riippuu ihan päivästä! Ja alas saadun aamupalan määrästä. Mut toivon et nyt kun on alkanu oleen parempi olo ettei se pahoinvointi palais, mulla on 2h työmatka-ajoa päivittäin.

Mulla on tämä pahoinvointi nyt selvästi parin päivän aikana pahentunut. Lisäksi päätä särkee, ei mitenkään paljoa, mutta häiritsee kuitenkin. Pyrin siihen, että lääkettä en ottaisi. Vettä koitan litkiä, ettei ainakaan nestehukasta johtuisi.

Mutta tää etova olo... miten hemmetissä mä pääsen töihin ylihuomena jos tää jatkuu. Pitäs olla kuitenkin aina skarppina, siistinä ja pirteänä. Nyt olen ihan kaikkea muuta.

Pahoittelut keskenmenosta ja voimia Muhvelille! ❤

Antzeliina: Mulla on matkapahoinvointia ja mulla on jo ennen raskautta sitä ilmennyt. Itse pystyn ajamaan autoa, mutta esim auton kyydissä istuessani tulee huono olo. Eli mä yritän välttää pitkiä automatkoja parhaani mukaan.

Enpä tiedä kehtaako tätä sanoakaan, varsinkaan kun lukee niin monelle käyneen ikävästi ja raskauden keskeytyneen...mutta koska tää on oirepalsta niin sanotaan kuitenkin: olen karvaa vaille rv 10 ja oireena on ****tus. Kuulin kaverilta hänellä olleen samaa, enkä voinut sitä käsittää, toivottu raskaus kuitenkin. Nyt itsellä sama. Voiko olla, että joillakin hormonit heittää itkuherkäksi ja minut taas raivon partaalle. Se jotenkin nostaa päätään yleisenä kaikenkattavana olotilana, joka vain hieman helpottuu liikunnalla ja saa vapaapäivinä siivoamaan, mikä toiminta taas alkaa jotenkin ketuttaa kahta lujempaa kun huhkii selän kipeäksi. Ehkä toivottavasti pääsiäisenä mulla on ollut vain liikaa aikaa ja liian vähän tekemistä, mutta pari päivää on ottanut todellakin päähän kaikki.

Täällä myös ärsytystä ja lähinnä sen takia, kun on niin heikko olo, eikä oikein jaksais mitään tehdä. Mua oikein ärsyttää tää oma laiskuus, vaikka eipä tässä pysty kauheesti muuta tekee, kun huilaamaan..

Takaisin