Mulla on kovasti samoja kun muillakin. Olen illalla ihan uninen jo yhdeksän aikaan, ja aamulla aina kuuden-seitsemän välillä ilman kelloa reippaana hereillä. Iltaisin on myös kurja palelu. Tänään oksensin ekan kerran aamulenkillä, luulen että johtui rautatabletista jonka olin niellyt ennen lenkkiä. Hemoglobiini on todennäköidesti todella alhaalla, lääkäri sanoi tänään (mittaamatta), että niilläkin joilla on luonnostaan korkea laskee helposti alkuraskaudesta n. 20 yksikköä, eli itselle se tarkottaisi alle sataa. Jollain pitäisi siis yrittää saasa se rauta pysymään sisällä.
Jatkuva jano, päänsärky, pohjaton ruoantarve ja painajaiset vaivaavat myös. Rinnat ovat turvoneet ainakin yhden kuppikoon, ja muutenkin koko kroppa tuntuu kovin nesteiseltä. Alaselässä on ollut tasaista pientä kipuilua plussasta saakka, mutta en ole varma liittyykö tähän vai ei. Valmiiksi löysillä ja yliliikkuvilla nivelillä varustettuna odotan kauhulla nivelten löystymistä.
Jatkuva jano, päänsärky, pohjaton ruoantarve ja painajaiset vaivaavat myös. Rinnat ovat turvoneet ainakin yhden kuppikoon, ja muutenkin koko kroppa tuntuu kovin nesteiseltä. Alaselässä on ollut tasaista pientä kipuilua plussasta saakka, mutta en ole varma liittyykö tähän vai ei. Valmiiksi löysillä ja yliliikkuvilla nivelillä varustettuna odotan kauhulla nivelten löystymistä.