Onko kellään ollut sellaista, että herää aamuyöllä, eikä sen jälkeen saakaan enää unta, vaikka kuinka yrittää? Mä oon nyt 3/4 aamusta herännyt aamuyöllä (eka 5, toka 3, sit kunnon yö ja nyt taas 5) enkä oo nukahtanu uudestaan ennenkuin aamupalan jälkeen. Ja sit koko aamupäivä menee ihan jumittaessa ku on ekstraväsynyt.
Myös etovaa oloa on ajoittain ja tänään aamulla tuntui vatsassa siltä kuin housut ois puristanut, vaikka olin vielä sängyssä ja jalassa oli vain pikkuhousut. Jonkinnäköistä turvotusta siis kai?! Ja sit mul on vähän väliä sellainen olo et pitäis röyhtäistä.
P.s. mitäs jos laitettais jokaisen viestin loppuun ns. allekirjoitukseks raskausviikot, jotta olis helpompi sit lukiessa vertailla, et mitä on kenelläkin tapahtunut missäkin raskauden vaiheessa? Meitä on kuitenkin sen verran monta, etten mä ainenkaan muista kuka on milläkin viikolla menossa. Ja musta olis kiva, että tää yleistyis kaikkiin keskusteluihin täällä maaliskuisissa, ei vain tähän. MItä mieltä ootte? Eli tähän tyyliin:
- 6+2