Alkuoireita

Mul ei viel oo nivuskipuja, mut ehkä (tai siis tietenkin) ne sit sieltä vielä tulee sit ku munki kohtu alkaa voimallisemmin kasvaa :). Ps. alkuturvotus hellittänyt, jes! Syynä lienee annoskokojen pienennys ja ateriatahdin lisääminen sekä veden juonti tms.

Nyt alkoi sattua yli kovaa alamahaan!! :( hitto jos menis kesken tai olis kohdunulkonen!! :(

Mua niiiin väsyttää! Tulin ruokatunnilla käymää kotona ni nukahdin keittiönpöydän äärelle ku odotin et kahvi tippuu! Siis ihan hirveetä!
Turvotus on myös tosi runsasta ja just mietittiin miehen kanssa et minkä jätesäkin laitan päälle ku mennään sukuloimaan, ettei vielä tarvis kertoa

KiiaAleksandra, tuli elävästi mieleen, kuinka yllätyskooma iskee kesken kahvinkeiton :D. Ei sul ois kaapissa mitään a-linjaista mekkoa, mikä hieman peittäisi turvotusta? Tai sit yhdistät vaatetukseen löysemmän yläosan tms.? :)

Onhan noita oireita..

päälimmäisenä hirvee närästys ja paha olo.. masun juiliminen (menkkakivut).. hikoileminen ja väsymys..

ruokahalua ei ole ollenkaan, pitää pakottaa itseni syömään..

KiiaAleksanda tää väsymys on joo ihan hirveetä! Mitään ei jaksais tehdä mutta ei kehtais kokoajan nukkuakaan.

Joo tänään töissä oliki löysä paita ja jakku auki vähän huomiota muualle kiinnittämään.. Ei vielä oo kommenttia tullut nyt ollaan sukuloimassa ja aika visusti oon istunut sohvalla tyyny sylissä (mikä ei oo mulle kovin outo asento :P ) toistaiseksi ollaan siis turvallisilla vesillä!

Olipas kauheeta ajaa töissä kaupasta kauppaan ku kokoajan haukotti ja teki vaa mieli laittaa silmät kiinni! Pähkinät ja vesipullo pelasti automatkan! :)

Täällä oli ennen plussaa hirveä väsy, rinnat kasvo ihan tajuttomasti hetkessä, sit iski yhtäkkiä flunssa ja kuume. Sitten tuli hirveät menkkakivut ja luulin et nyt ne menkat alkaa ja itkeä vollotin, vaan eipä näkyny menkkoja, ei ees mitään tuhrua. Päätin sitten testata kun menkat 2pv myöhässä ja haalea selvä plussa tuli 4+6. Plussan jälkeen tulikin sit pahoinvointi 5+6 viikko tuosta sai alkaa jo oksentamaan heti herättyä. Kaikki hajut ottaa nenään ja haisee pahalta. Kaikki mitä ennen söin, ällöttää mua. Kahvi ja ruisleipä siis hyi ällötys. Toivottavasti kohta loppuis oireet.. nyt 8+1.

Mammafarkut ostettu, mies vähän ihmetteli et miks ihmeessä nyt jo. :grin Mut vähänkö tuntu iltaturvotuksen kanssa hyvältä päällä. :p Kauhee väsy on kyllä ollu tänään. Vaivoin sain töiden jälkeen ruoan laitettua, ois tehny vaan mieli mennä pötköttämään.

Ja Ninni, hyvä että kivut helpotti. :happy:

Ite tosiaan huomasin sen että en voi enää syödä niin harvoin kun aikasemmin. Heti jos on liian pitkät ateriavälit nii alkaa huippaus ja etova olo. Harmi ku töissä ei kerkeä syödä tasasin väliajoin.. :/

Mulla on oireet kadonnut lähes kokonaan. Vatsaa turvottaa edelleen mutta alavatsassa ei ole enää oikein mitään tuntemuksia. Väsymyskin on mennyt ohi ja ruokakin maistuu jo aika normaalisti.
Seuraavaksi odotettavissa varmaankin pahoinvointi lähiviikkoina.
Mitään kuvotuksia ei tällä hetkellä ole mutta kahvi ei oikein enää maistu.

Tuhinamurmeli tsemppiä!

Yöllä nippas kohdun kohdalta kovaa ku käännyin nopeasti, viimeks oli samoja juttuja.. :)

Täällä myös mielialanvaihtelut tuttuja.. Voi miesparkaa! eilen aamulla meinas olla huono olo aamupalalla. Hyvä että Ninnin kipu helpotti.
Ehkä mäkin tänään poikkeen äitiysvaatteita kattoon :)

Ei pitäisi näköjään ääneen sanoa; tänään herätty todella huonoon oloon, muutaman kerran joutu käymään jo kyökkäämässä. Aivan järkky turvotus ja nyt jo väsyttää ihan sairaasti. :)

Takaisin