Alkuoireita

Mulla oli neuvolakäynnillä noussut 2 kg ja tuli melkein heti! Nyt parin viikon aikana on lähtenyt kilo!

Onko täällä muita joilla ruoansulatus on hidastunut? Vatsa toimii vaan parin kolmen päivän välein :D ennen joka päivä. Anteeks informaatio :D

Hei onko teillä muuten lämmöt vielä koholla? Mulla ei kyllä oo, tosin en kyl tiiä onko missään vaiheessa ollutkaan ku en oo mittaillu.

En oo koskaa mittailu lämpöjä kummemmin et vaan jos on kuumeinen olo.. :)

Mulla oli lämpöilyä useita viikkoja, ihan jo 37,2 astetta sai iltaisin aikaan kovan kuumeen olotilan ja olin niin väsynyt, että vaan nukuin illat. Tämä muistaakseni vko 7-9 välillä, samoin kuin oli pahoinvoinnitkin. Kyllä nyt elämä hymyilee, kun on taas pystynyt syömään eikä lämpöilykään enää tunnu samanlaiselta. Ehkä kroppa alkaa tottumaan :) nyt siis vko 11+ käynnissä..

Ninni, mulla oli ja on vieläkin vähän se hitaanlaista, mut ruokavaliolla välillä pystyny jouduttamaan, eikä tuu ihan noin pitkiä välejä :D. Silloin ku homma oli pari viikkoa sitten pahimmillaan, mietin, et pienet painon nousut voi johtua siitäkin :hilarious:

Hyh, just kun ehdin riemuita paremmista oloista, oli koko illan ihan järkyttävä olo ja just juoksin oksentamaan kaiken ulos :wtf:

Ninni täällä myös kärsitään samasta oireesta; vatsa toimii harvoin.

Väsymys ja kylmissään olo sen sijaan on loppunut, toivottavasti ei tarkoita mitään pahaa. Huomenna pääsee onneksi ultraan katsomaan, mitä masuun kuuluu.

Eiköhän kaikilla tipu oireita pois pikkuhiljaa (toivottavasti) kun alkaa viikkoja olla enemmän kasassa :)

Mulle on alkanu tulla migreeni:0 parina iltana sängyssä nukkumaan mennessä on alkanu päätä jyskyttää ja samalla tullu valo- ja ääniherkkyys :( oon sairastanu migreeniä viimeksi teini-iässä :(

Mustakin tuntuu, että oireet on yllättäen lieventyneet :( Ei enää ihan niin herkästi tuu huono olo ruokavälien pitkittyessä, mahakipuja on ollu vähemmän enkä oo niin väsynytkään. Erehdyin googlettamaan raskausoireiden vähentymisestä/loppumisesta - virhe! Pitää vaan toivoa että kaikki on okei :)

Täällä kans kärsitään hitaasta ruuansulatuksesta, muita oireita ei sitten väsymyksen lisäksi olekkaan :bored:

Täällä tuskastellaan turvotuksen lisääntyneen ruokahalun ja aamupahoinvointen kanssa. Mitä syötte aamulla, että saatte pahoinvoinnit pysymään kurissa?
Mä oon tänään menossa kokeilemaan kaverin mammahousuja kun teen istuma työtä niin on tuskaa tän masun kans korkea vyötäröisten farkkujen kanssa. Viikkoja tosissaan se 8+6.

Maalismasu, täällä viikkoja tasan saman verran. Oon pakottanut itteni syömään aamusin perus kaurapuuro-raejuusto-viinimarjacombon, vaikka mieli tekis vaan jotain höttöä. Syöminen on aika tuskaa, mut sen jälkeen on hyvä olo, ainakin hetken. Pärjää ainakin työmatkan :)

Joo ruuansulatus on hidastunut ja se varmaan aiheuttaa mahan turvotusta. Vedän täällä just pitkästä aikaa kahvia, jos vaikka lähtisi maha toimimaan :grin

Onko muita joita kiusaa hiivatulehdus? Hain apteekista canesten kombi -paketin ja alkoi aika pian onneksi helpottaa.

Pitäis kokeilla tuota kahvia jos masu toimis vaikka paremmin :D en ookkaa pariin kk juonu.. :)

Mulla on auttanu se kahvi ongelmaan :). Juon siis päivässä nykyään yhden kupin kahvia aamulla, mikäli mies on keittänyt sitä ja pistäny termariin (herää mua ennen).. omatoimisesti en malta keittää pelkkää yhtä kuppia :D. Joku muukin vauhdittava ruoka-aines oli, mut ny en saa sitä mieleen.. luumut autto sillon jokusen viikkoa takaperin, mut ny en oo muistanu ostaa uusia ja hiukan ehkä kyllästynykki niihin.

Takaisin