Alkuoireita

Ei oo ollut tänään oireita. Ei pahoinvointia, ei mitään. Kahviakin join. 7+1.
Ehkä täytyy kallistua sen dopplerin hankintaan mahdollisimman pian, halvempihan se ainakin on kuin ultra yksityisellä.. Jonne sinnekin olen menossa viikon päästä.

No, viime yönä kyllä nukuin todella huonosti, syytän siitä raskautta.

Tänään ihan havahduin että ainakin pari päivää mennyt ilman kuvotusta vaikka helteen takia ei tule syötyä kovin usein. Jospa tästä selviääkin vielä henkiin, kunpa esikoinenkin lopettaisi herättelyt aamuyöllä että saisi nukkua yössä edes enemmän kuin 5-6 tuntia. Huomenna eka ultra! Eipä kyllä jännitä yhtä paljon kuin ekalla kierroksella, taidan olla vieläkin järkyttynyt toisen raskauden alkamisesta. Neuvolan laskemana nyt olisi viikkoja 12+5 tai sitten ei...

Pahoinvoinnin loppua odotellessa edelleen... Huhhuh. Keskellä yötäkin oksentamaan :arghh:

Mulla on nyt oksetus olo helpottanu nii, että se tullee jokapäivä joskus 11-12 aikaan... Ja pissalla saa laukkoa kokoajan, viimeyönä 3 kertaa :D

Mulla paha olo loppui pari viikkoa sitten kuin seinään
Toivottavasti ei raskauskin :( olo kyllä on kuin hylkeellä ja naama kukkii yhtä nätisti ku kukkapelto mut silti on alkanu pelottaa. On se kyllä kun ensin pitää valittaa pahasta olosta ja sitten sen puutteesta :-D

Täälläkin olen eilisen ja tämän päivän aikana saanut riesaksi finnit. Niitä ei yleensä mulle tuu, mut nyt on naamassa, tissien välissä ja hartioissa. :eek:
Turvotukset jatkuu, kuin myös pamela-efekti, mutta pahoinvointia ei ole. Siis ei minkäänlaista etomista..

Menninkäinen27 täällä just sama tunne. Tänä aamuna luulin, että olis helpottanu ja söin vähän enemmän. Nooh, kaikki tuli pihalle sappinesteistä lähtien.
Finnejä on naama täynnä kans. Ihanan hehkeää aikaa :-/

Haiidi luulen että sillä tarkoitetaan tissien turvotusta/kasvua :D nehän voi alussa jo kasvaa yhtäkkiä paljon :D

Mulla ei ole ollut pahoinvointia, vain etova olo aamulla ja jos liian kauan syömisestä. Viikot 7+5. Mut mieliala on sit vaihdellut senkin edestä, hermo menee joka pienestä asiasta, raivo ja itku hyviäkin hetkiä onneks on. Parisuhteeseen on kyllä vaikuttanut, en muista milloin oltaisi riidelty näin paljon mies ei ole mikään viilipytty ja ei osaa olla reagoimatta, olen kyllä rasittava. Tuntuu vaan on niin voimakkaat tunnereaktiot et ei ehdi miettiä ennenkuin on jo sanonut jotain. Ja väsymys on aikamoinen, erityisesti lihaksissa on väsy eikä jaksais tehdä mitään. Salilla käynti on kaameeta pakkopullaa, ihan vetelä olo kropassa.

Sandra, mä en uskalla käydä vaa'alla, mutta aivan varmasti sama kohtalo! Apua! Heti kun pahoinvointi helpottaa ni on pakko ryhdistäytyä. Nyt en voi sitä iteltäni vaatia kun olo on niin kamala.

Mulla kans Sandra useamman kilon noussut, neuvolan vaaka näytti nelisen kiloa enemmän kun mun normipaino! Meinasin saada sydärin kun näin lukemat.

Joudun syömään aika usein, ettei tule huono olo ja vaikka yritän syödä ylimääräisinä välipaloina esim.hedelmiä tai muuta kevyttä, niin silti näyttää paino vaan nousevan. Muutenkin oon turvonnut kuin pullataikina, maha on kuin olisin huomattavasti pidemmällä raskaana ja tuntuu ettei housut mahdu jalkaan. Neukkutäti onneksi sanoi vaan, että painonnousu tasaantuu kyllä eikä tästä nyt tarvitse vielä huolta kantaa. Inhottavaa silti :(

Minulta löytyy etovaa oloa, välillä jopa huonovointisuutta, finnejä, turvotusta ja repäisykipuja... Kyllä sitä nyt tuntee olevansa hehkeimmillään :wink

Takaisin