Alkuoireita

Mulla taas on masua jo ennestään että mummut välillä kyselee oonko raskaana. Nyt ei haittaa, mutta ku näyttää jo siltä ku synnyttäisin tän vuoden puolella ja oikeesti oon vasta rv 9 xD nii kiva selitellä että ei se oo vauva mahaa vielä..

Juulijulia tuo on silti iiiihana!:D

Apuaaa mie tilasin dopplerin, ja tännään hain postista. Innoissaan aloin kuunteleen, no eihän sieltä mittään kuulunu.. Hetken päästä uuestaan eikä vieläkään, hyvä etten vetäny itkupotkuraivareita :D koitin sitte vielä kolmannen kerran ja MIE KUUUULIN!!!!!! Aloin itkeen:D <3

Kas kummaa... oireet loppu ku seinään tiistaina ku sikiö oli 8+0 uä:n mukaan. Viimekshän se meni siinä kesken.. nyt pitää kolme viikkoa odottaa.. toivottavasti nyt ei olis taas huono merkki.. :(

Täällä kans oireet vähentynyt parin päivän aikana. Ainoastaan rinnat on kipeät. Koko ajan on pelko, että onko kaikki hyvin. Kaikille raskaana oleville epävarmoille tuleville äideille pitäisi kotiin antaa lainaksi uä- laite. Toistan itseäni, mutta hulluksi tässä tulee.
9+0

Juu, eipä tässä uskalla vielä kauheesti juhlia. Eilen oli ihan hirvee vatsakramppi ja ajattelin, että tässä tää nyt sitten oli. Mutta se meni ohi ja mitään seuraamuksia ei oo ollut eli toivottavasti oli vaan jotain harmitonta... Tää toisen odottaminen on jollain tavalla vielä pahempi kuin ensimmäisen kanssa oli. Vertaan koko ajan tuntemuksia aiempaan ja säikähdän kaikkea mitä ei ensimmäisessä raskaudessa ollut :confused1

Atsoloidi, ihan sama juttu itsellä. Edellinen syntyi vielä 10kk sitten, niin liian tuoreessa muistissa. Ihan täysin kaikilta oireilta ollut erilainen, ainakin tää alku. :bored:

Mulla kans oireet vähentyny.. Ainoa oire oikeestaan on tää kamala turvotus (mikä nyt saattais johtua mistä vaa).

Odottavan aika on todellakin pitkä.. Tekis mieli vaa mennä nukkuu ja herätä kuukauden päästä :D

Mulle muuten neuvolassa sanottiin että joskus 10vkolla voi yhtäkkiä oireet kadota, että niin käy monella. Sillon kuulemma voi soittaa neuvolaan, niin ne rauhottelee että älä hättäile ihan normaaalia :D

Jotenkin tosi typerää ettei joka kaupungilla ole tarjota samanlaista.. Meillä siis terkkari sano neuvolassa että heti jos tuntuu että oireet häviää tai tulee epäilevä olo niin soittoa hänelle ja käydään samantien ultralla kurkkaamassa että kaikki on hyvin ettei tarvi jännittää kotona.

Lamaannuttava väsymys löysi tiensä tänne. Kohtahan tuota voisi mennä jo nukkumaan, eilen jaksoin sinnitellä jopa kahdeksaan asti. Hirveästi ei jaksa täälläkään kirjoitella, mutta luen jutut ja elän mukana kyllä :) Tänään alkoi vielä jännäysviikko, että päästäänkö viikoissa keskenmenon yli.

Tänään 7+1 ja ei oo kauheen huono olo. Pelottaa!! Pari viikkoa on etonut jatkuvasti.

Mulla kauheat pahoinvoinnit jo plussauksesta asti ja nyt 9+0. Hirveä flunssa mikä toista viikkoa kesti, yskiminen pahinta ku yököttää ja kivut alavatsalla. Pahoinvointi pysyy kurissa kun parin tunnin välein jotain syön. Huimausta satunnaisesti kaatavana ja verenpaineet laskee hurjasti. Väsyttää jatkuvasti ja jos saisin valita nukkuisin vaan. Mies hyvät naurut sai kun yks ilta käperryin sikiöasentoon tyynyjen keskelle ja tuumasin haaveilleeni tästä koko päivän heti ylösnoustessa. Nyt niin kova turvotus ettei tiiä mitenpäin olla. Ilmapallo pääsi vatsaan. :depressed:

Neuvolan täti lohdutti, että selviän tästä kyllä hengissä. :signs001

Mulla kauheat pahoinvoinnit jo plussauksesta asti ja nyt 9+0. Hirveä flunssa mikä toista viikkoa kesti, yskiminen pahinta ku yököttää ja kivut alavatsalla. Pahoinvointi pysyy kurissa kun parin tunnin välein jotain syön. Huimausta satunnaisesti kaatavana ja verenpaineet laskee hurjasti. Väsyttää jatkuvasti ja jos saisin valita nukkuisin vaan. Mies hyvät naurut sai kun yks ilta käperryin sikiöasentoon tyynyjen keskelle ja tuumasin haaveilleeni tästä koko päivän heti ylösnoustessa. Nyt niin kova turvotus ettei tiiä mitenpäin olla. Ilmapallo pääsi vatsaan. :depressed:

Neuvolan täti lohdutti, että selviän tästä kyllä hengissä. :signs001

Nyt se tuli kahteen kertaan. Yövuoro ja kännykkä....

Takaisin