Siniapila, älä huolestu vielä, mulla alko rusehtava vuoto joskus rv 6, ja edelleen tulee välillä (8+2), ja neuvolassa sanottiin että ihan normaalia jos ei tuu tosi kovia kipuja ja ala vuotamaan ihan punasta verta kovasti!
Täällä oireet kadonnu lähes kokonaan :/ tissikipu ja lievä etominen on ainoat oireet. Torstaina olis eka neuvola, toivottavasti pian pääsis kuuleen et onko kaikki hyvin. Nyt 9+1
Täällä ainakin juniori ilmoittaa hyvin elkein, että hengissä ollaan! Mulla todettiin juuri kasvohermohalvaus. Oikea puoli kasvoista ihan puutunut ja kortisonikuuri päälle. Onneksi lääkäri varmisti Taysin gynekologilta asian, että saahan ottaa kortisonia näin alkuraskaudessa. Huhhuh.. Nyt ollaan kaksi viikkoa sairaslomalla.
Siniapila, ymmärrän sun pelon.. Mulla nimittäin täysin sama. Nyt rv 7+1 ja eilen aamulla jomotti vatsaa (ei siis mitään tosi kovaa kipua) ja illalla tuli kans ruskeaa vuotoa ja sellasia hyytymiä.. Tosi niukkaa kylläkin, näkyi vain pyyhkiessä wcpaperissa.
Kyl meinas itku päästä. Soitin tänää neuvolaan ja sanoivat, että ei hätää jos kipu ei muutu kovaksi ja verenvuoto ylly.
Jostain luin vaan, että ruskea vuoto voi myös olla kohdun ulkopuolisen raskauden oire.. Onkohan näin
Kiitos tsempistä kaikki! Mmmh ruskea vuoto muuttui punaiseksi, pissalla kun käy niin tippuu veritippoja pönttöön ja pyyhkiessä ihan verinen paperi ja aikamoiset menkkakivut kai sitä voi vielä toivoa parasta, mutta aika pahalta näyttää.
Noh jos pari päivää vuotaa näin niin sitten soittoa neuvolaan, itkut itketty ja nyt vaan eteenpäin. Tuli mitä tuli :arghh:
Mäkin soitin neuvolaan ruskeasta vuodosta, mutta siellä sanottiin, että todennäköisesti harmitonta. Joillain voi vuodella pitkin raskautta vaikka kaikki olisikin kunnossa. Toivotaan kaikille vuotajille parasta!