Alkuoireita

Mä syön banaanin jos tulee nälkä.. Oon allerginen melkein kaikille muille hedelmille niin saatanpa kyllästyy jossain vaiheessa mut toistaseks ainakin maistuu vielä. Ja siis pidän ruokailuvälin neljässä tunnissa ja syön banskun välissä jos nälkö iskee yllättäen..

Ainiin,Ninni. Mulla on nyt päinvastoin alkanut kynnet kasvamaan vitamiinien syönnin myötä. Mulla on aina kasvanu tosi huonosti kynnet mutta nyt on kasvaneet.. Mä syön minisun mama vitskui!

Joo ei kynsien kasvussa sinänsä vikaa, mut ne lohkeilee todella helposti, kumma juttu. Ei ne ennenkää kovin vahvat oo ollu, mut nyt ne on todella hauraat. :S

Pakko vähän marmattaa.. Mä oon niiiin poikki. Ihan älytöntä miten voi väsyä tekemättä yhtään mitään. Tukkakin tippuu päästä. Onko kellekään muulle käynyt niin? Tätä rataa jos jatkuu se on peruukki ostoksille lähdettävä. Pelottavaa. Ja sitten.. mun rinnat. Ne turpoo kuin pullataikina ja voi luoja että ne on kipeet. Mietin jo kauhulla minkälaiset olan yli heitettävät pussit ne on imetyksen jälkeen.

Ninni, mullakin tuntuu semmosta kipuilua kohdussa/alamahassa jos rehkin... Nyt kun on vapaapäiviä niin tuntuu paljon lievempinä.

Ja Sandra, mie varmaan kaljuunnun kans tällä vauhilla :D

On tää kumma ku ei oo näitä klassisia oireita :D väsyttää vaan vähä enemmä, mut ei kuitenkaa nii paljoo et meinaa taju lähtee. Kumma:S

Mulla ei oo muita oireita kuin väsymys ja jatkuva pissahätä! Edellisessä raskaudessa olin tulla hulluksi kun yöt ravasin pissalla ja nyt jo tuskailen kun pitää jo nyt herätä yöllä monta kertaa pissalle. Tää on niin raivostuttavaa. Tää raskaus poikkeaa aika paljon edellisestä. Tästä syystä mulla on ihan tyttö olo!

Mieki oon jokapäivä nukkunu vähintään yhet päikkärit :D ja joo, kerran yössä ainaki saa herätä käymään vessassa ..

Täällä on tänään eka saikkupäivä raskauden aikana. Niin kauhee olo oli aamupäivällä että oli aika mahdoton ajatus lähteä iltavuoroon... Kai tää jossain vaiheessa helpottaa. Pari päivää meni jo ihan hyvin kun sai olla vapaalla. Nyt sitten yksi iltavuoro ja tässä ollaan. Eikä oo edes mitenkään erityisen raskasta työtä. No ehkä huomenna taas paremmilla voimilla! :)

No nyt tietää sitten pomokin, toisaalta ihan hyvä niin ei tarvii yrittää salailla. Kovasti vaan toivon että olis maanantaina ultrassa kaikki hyvin! :shy:

7+6

Sallahaa, mukava kuulla etten ole yksin lähdössä peruukki kauppaan :joyful:
Tänään oli eka neuvola ja siellä rauhoiteltiin että kyllä hiusten lähtö kohta loppuu, hetkeksi, kunnes synnyttää ja sitten tippuu taas vähän lisää. :wideyed: Eilen yöllä alkoi uusi oire, liitoskivut (ainakin neuvolan mukaan). Kipu oli niin voimakasta että olin jo melkein varma että nyt tuli kesken.

Juu majailen nyt siskon huoneessa täällä porukoiden luona käydessä, niin sekin ihmetteli että "herranjumala ku näitä sun hiuksia on joka paikassa!!" :D Ei siis tiiä vielä syytä.

Mua on kaks edellistä päivää väsyttäny vaikka oon nukkunu pitkät ja ihan hyvät yöunet. Tänään sitten jotain ihan toisenlaista, oon vaan ollu koko päivän yökkäreissä, koska tää väsymys on ihan älytön! Ja samaten pystyssä ollessa tuntuu että ihan huippaa ja heikottaa, vaikka oon syöny hyvin (liikaakin kaikkea) :o Huhhuh, onneks tällä viikolla ei oo sijaisuuksia... Niin ja pissillä tosiaan pitää käydä useemman kerran yössä.

Rv 6+5

Täällä raskaushormoni progesteroni on hidastanu ruuansulatusta, eli olo on sen mukainen :D. Käytössä siis luumut. Odottakaas vaan, teillekin voi iskeä :wink. Ite en heti tajunnu asiaa, mut Ovia Pregnancy -appsin mukaan tuo on näillä viikoilla yleistä. Ja sit loppuraskaudesta ymmärtääkseni vielä sitäkin yleisempää.. ihana raskaus :hilarious:

8+4

Ihanaa, kohtalontoveri! :D. Tai siis, ei niin ihanaa.. voi ku tää loppuis äkkiä molemmilta :D. Pakko muistaa syödä säännöllisesti luumuja, muuten saa kärsiä.. enkä peräpukamiakaan haluis, ni paree ennaltaehkäistä :)

On tää raskaus niin hassua, ku ny on koval ja alussa oli ihan päinvastainen tilanne, eli sai välillä juosta vessaan :D

Syöks tuoreita vai kuivattuja luumuja? Olisin ostanu tuoreita luumuja mut ei ollu kotimaisia :S

Mies toi kuivattuja kaupasta ku pyysin. Tänään tuli mieleen, et luumusose vois olla vieläkin tehokkaampaa tavaraa (nimimerkillä "maistelin kerran jouluna sosetta liikaa torttuja tehres") :grin

Mulla on ollut tässä alaselkä ja alavatsa kipeä , pahoinvointia , väsymystä sekä kylkiin sattuu.. Minulta otettiin tänään verestä testi mutta omien laskujen mukaan olisi viikkoja nytte 3-4 vkoa... Koska plussat ei välttämättä näy pissasta.. :)

Takaisin