Alkuoireita

Mullakin niitä tosiaan on tullu muutaman kerran päivässä ja helpottavat kyllä aina parissa minuutissa, kun hetken huilii. Pitää seurailla ja soitella vaikka sit neuvolaan jos näyttää että pahenee. Onneks ens viikolla on jo se ar-ultra, oon tietysti pelotellu itseni jo kaikilla mahdollisilla kohdunulkoisilla raskauksilla ym.

Tänää ollu mulla tosi pahoja vasemman nivusen kipuja, onneks ultrassa kaikki hyvin, pelkäsin keskenmenoa. Raskas työ pahentaa kipua :/

Mulla on hulluna ilmavaivoja :D ja nälkä yllättää melkein tunnin välein.

Haahah, sama juttu :D Onneksi miehellä on hyvä huumorintaju... Paha olo on alkanut tullut nyt viime viikonloppuna. Vessanpönttöä ei tarvitse mennä halailemaan mutta olo on tosi huono, varsinkin iltaisin. Ja nyt tosiaan nälkä on koko aika!

Nälkä! Ihana tunne näin viikon syömättömyyden jälkeen :D Tunti sitte söin pihvin ja uusia perunoita, pitää kohta hakea uus satsi :S

Mun oli pakko jo tänään tehdä uus testi,kun tuo oireettomuus vaivaa,mutta edelleen näytti plussaa ja digi ihan oikein viikkoja 3+ :) eli kaippa siellä joku elelee :)
Ainoat oireet on oikeastaan nännien arkuus,pissalla ravaaminen ja jatkuva nälkä.

Kaupan kassalla alkoi hiukan tirskuttaa tänään, kun hihnalla oli vaan nakkeja, lihapullia, hampurilaisia, nuudeleita yms. Valmentaja saisi kohtauksen, kun ei ihan kuulu urheilijan ruokavalioon :hilarious:

Mun varmaan ainut oire on jatkuva nälkä. Käytiin illalla mökkireissulla kaupassa ja ostin lihapullia paketin, sit tekastiin grillissä lihikset nakilla ja munalla! Saihan vauva mitä halusi.

Pahoinvointi loppui viikko sitten, mutta tilalle tuli 24/7 närästys... ja rennietä menee maksimi määrä päivässä.

Iivje, mulla tulee vieläkin ajoittain menkkajomoja, kestää ehkä just joku 1-2 min. Oon tottunu niin koviin menkkakipuihin ettei ne varsinaisesti satu mutta tuntuu kuitenkin. Oon aatellu että johtuu kohdun kasvusta ja pitäny ihan normaalina. Mut täytyy vielä huomenna kysyä asiasta neuvolassa.

Täällä kanssa valkkaria tulee ihan tarpeeksi..

7+3

Mulla tuli silloin aivan alkuraskausessa (rv4+0-6+0) pientä ruskeaa tiputtelu vuotoa. Nyt ollat kaksi viikkoa pois ja eilen illalla se alkoi taas. Oon aivan paniikissa :'( nytkö se sitten menee kesken vaikka ultrassa jo nähtiin pienen sydänen lyövän:'( ainoa toivoa antava asia on nyt se, että olis kuukautisten ajankohta niin hyvällä tuurilla voisi johtua siitä, mutta ei oikein usko riitä :(

Voi että Nannal, toivotaan että se on harmitonta vaan, huolestuttaa varmasti! :(

Mulla ois kysyttävää tosta kohdun kasvusta (nippailusta, kipristelyä), että onko normaalia, että sitä ei ole joka päivä? Onko normaalia että sitä on vaikka parina päivänä viikossa?

En oikein osannut aavistaa raskautta vaikka toivottu olikin. Yhtäkkiä iski tajuton väsymys ja kerran aamusalilla jouduin lähtemään kesken pois ja kotiin päästyä oksensin vatsan tyhjäksi. Sitten alkoi hieman epäilyttää ja tein muutaman päivän päästä positiivisen testin. :) Pahoinvointia on ollut, mutta vain 3 kertaa on joutunut halailemaan pönttöä, suht vähällä siis on päästy.
Muuten on kaikki hajut alkaneet ottaa voimakkaammin nenään. Kalan hajua en voi sietää, vaikka se oli ennen lempiruokaa! Sitten on näitä muitakin ällötyksiä jotka ennen kuuluneet suosikkeihin: aurajuusto, kahvi ja juustonaksut. Tekee mieli hapankorppuja, teetä, omenoita, vanukasta. Myös pari päivää on tehnyt kauheasti mieli fitness-muroja. Kummallista, koska en edes muista koska olisin viimes niitä syönyt... pari vuotta sitten? :D Jospa niitä täytyy sitten kaupasta aamupalaksi hankkia.
Täällä myös on päänsärky ajoittain vaivannut, tiedä sitten johtuuko raskaudesta vaiko ei. Kummallista, että joillakin on valkovuoto lisääntynyt, mulla tuntuu että se on kadonnut kokonaan... :D
//muoks. Unohdin, että täällä myös tuota pientä "nippailua" ja alavatsan nipistelyä ollut. Juurikin noin, että joinakin päivinä tuntuu ja joinakin taas ei. Uskoisin ainakin että täysin normaalia?

Tänään on ollut älytön väsymys. Kaikki tekeminen tuntuu ihan ylivoimaiselta.
Aamusta oli taas vatsakipuja, kun piti paimentaa esikoista ja hoitokoiria jatkuvasti. :rolleyes: Hellittivät kyllä, kun kävi hetkeksi makaamaan. Mä en kyllä ennen ole kuullut, että alkuraskaudessa voisi supistella, mutta siltä se tuntuu. :eek: Täytyy varmaan kysyä neuvolasta.
Pahoinvointikin iski heti herätessä, ja paheni vaan kun yritti pestä hampaita. :rolleyes:

Takaisin