Alkuoireita

onko kellään ollut sellaista "kuplintaa" ihan kun ilmakupla poksahtais tms :D Mulla välillä tuntuu silleen, enkä oikein osaa sitä yhdistää suolistoonkaan, kun samalla pistää tuonne alavatsaan vasemmalle puolelle.. :D

Turvotusta löytyy myös multa. Iltaisin vatsa pullottaa ja sormukset ei irtoo sormista..-.-.

Mä oon kans tuntenut viime päivinä semmosta ihmeellistä pulppuumista mahasta :0 i

Hei mulla on kans ollu tuollasta "kuplintaa"! Pari kertaa on tuntunut, ajattelin silloin että kuvittelen koko jutun mutta jos kerta muillakin on ollut samaa.. :oops:

Valittelin eilen turvotusta isoon ääneen, niin mies sano, että "anna turvottaa vaan ja kävele maha edellä" :D Töissä voikin olla ongelmallista peitellä mahaa vajaan parin viikon päästä, kun palaan lomalta.

Kyllä se nyt täytyy hyväksyä seki, että vessareissuista on tullu joka yön juttu. Voi että oon onnellinen sitten kun joskus taas saa rakon tyhjäksi asti.

Eipä siinä mitää että turvottaa mutta kiva ku joku kysyy millä viikolla oot! Sitte ku sanot että vaikka 7 viikolla, nii kyllä porukka ihmettelee että miks on jo noin iso maha :D mut sehän lähtee pois ja sit parin kuukauden päästä alkaa oikea vauva maha näkyä?

Ninni, todennäkösesti siinä käy juuri niin :) Jokaisella tietty omaan tahtiin ja omalla tavalla, mutta alun turvotus kyllä ainakin hieman yleensä helpottaa ennen varsinaisen vauvamasun näkymistä.

Pikkasen on ollu närästystä, jota ei normaalisti ilmene ja kipristelee alavatsaa. Muuten nyt näin alussa aika helppoo :)

Täällä on oireet vähentyneet...enään ainoastaan tissit kipeät vaihtelevasti.
Sinänsä ihan jees, mutta ressihän tästä kohta tulee. Ehkä munkin pitäis sit kuitenkin varata se ultra

Huii täällä on tullu nyt seksin aikana/jälkeen kahesti pyyhkiessä verta, soitin neuvolaan ja kysyin kannattaako nyt jo huolestua, mutta ei kuulemma. Verta ei vuoda ku vaan sillon heti jälkeen, eikä oo kipuja.

Haiidi, sulla on varmaan vaan kuivat ja herkät limakalvot? Tuskin kandee huolestuu, ellei ala sit vuotaan muutenkin ja enenevissä määrin :)

Onko kellään muulla selkäsärkyy? :eek: Mulla nyt pari päivää ollu etenkin alaselkä kipee, välillä juilii keskiselkään ja vasempaan lapaan ja niskaankin... Mietin onko tää joku r-oire, mutta saatoin myös satuttaa sen töissä, kun yheltä mummulta pettikin jalat alta ja jouduin nappaamaan sen kiinni...

Nyt kolmas päivä kun tulee aivan aavistuksen rusehtavaa valkkaria pyyhkiessä, ei oo viiruja tai klönttejä tai mitään. Eikä tosiaan musta vielä ees tuhruvuotoo... Se yhistettynä tohon selkäsärkyyn vois enteillä ikäviäkin juttuja, mut toisaalta saattavat olla ihan harmittomia... Onneks toi vuoto on ollu koko ajan samanlaista. Huomenna selvinnee lisää...

Rv 5+4

Sallahaa, oisit antanu mummun pudota, älä riko omia paikkoja ja raskaana oot :/

Mulla kans välillä vähä alaselkä kipee :S

Takaisin