Alkuoireita

Mulla on välillä semmosta menkkamaista jomotusta, joka kestää hetken kerrallaan ja saattaa tulla useamman kerran päivässäkin. Lisäksi yksittäisiä nippailuja ja vihlaisuja, mutta vatsakivut ovat kaiken kaikkiaan olleet tosi lieviä.

Lisäksi etenkin äkkinäisissä liikkeissä vihloo välillä nivusta, se on ehkä ikävämpää kun nuo vatsatuntemukset. Oon välillä ollu huolissani kun tuo vihlonta on monesti toispuoleista, onko muilla samaa?

iivje, mulla vihlo yhen päivän ainoostaan oikeelle puolelle (tuntu vähän munasarjan kohalla), seuraana päivänäkin vielä vähä haamumaisesti...

Täällä myös vihloo ja nipistelee välillä munasarjoja. Muutamia ilkeämpiä vihlaisuja on ollut myös juurikin nivusissa (tai toisessa, en nyt muista), mutta ne ovat kestäneet niin vähän aikaa kerrallaan, että oon ohittanu ne lähinnä olankohautuksella.

iivje: Aikalailla tasaisesti tuntuu molemmin puolin, mutta vasemmalla hieman vahvemmin :) En tiedä mistä sitten johtuu :)

Mulla tuli taas aamulla pyyhkiessä semmosta verensekasta limaa, luin kyllä että vois olla vielä niitä eilisiä? Ei edelleenkään oo kipuja

Kyllä taitaa Google kuormittuu ku maaliskuiset tsekkailee oireita! :D Mie ainakin käytän sitä paaaaljon, liikaakin :D

Mullakin on välillä edelleen sellasta menkkamaista jomoa, selkeästi kuitenkin lievempää kun menkkakivut. Ja repäsykipuja tulee esim yskiessä ja välillä alaselkää jomottaa. On kuitenkin ollu niin hetkittäistä niin en oo ruvennu murehtimaan...

Tänään kyllä pahoinvointi yllätti aamulla. Ei laatta onneks lentäny mutta aika huono olo oli. Saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan.. :rolleyes: Ja tää väsymys on ihan jäätävää! :hilarious:

6+2

Tää päivä on ollu ihan sieltä ja syvältä. Koko päivän ollu ihan kamala olo ja vaikka oon syönnyki ihan kunnolla. Toisaalta ois kiva ku ois oireeton mut ainaki tietää olosta että jtn tapahtuu.

Onko teillä vatsan nippailut yms. Kivut ollut kuinka kovia tai minkälaisia?
Itellä jatkunu koko tän päivän semmonen menkkatyyppinen jomotus( muttei kuitenkaan samanlainen :hilarious: ). Yöllä heräsin kun kerran vihlaisi kunnolla, mutta rauhottui hyvin nopeasti.

Omien laskujen mukaan viikkoja olis nyt 5+5

Tuossa muutama päivä sitten kun aivastelin, niin viiltävä kipu tuli alavatsaan. Tätä tapahtu muutaman kerran. Muuten kyllä vatsaa aina silloin tällöin nippailee, mutta ei niin että se tekisi kipeää..

Eilen olin illalla suihkussa, kun mies yhtäkkiä vetäs suihkuverhon sivuun ja säikähin kuollakseni! Parkasin ja hyppäsin melkeen seinälle, sit alko sattuu mahaan... Melkeen suutuin sille, sanoin ettei enää säikyttele ku oon raskaana! :D

Musta tuntuu, et tää maha on paisunut jo ihan järkyttäväksi. Eilen jalkaan "sujahtaneet" housut puristi tänään jo ihan tolkuttomasti! No ehkä tää nyt on vaan turvottelupäivä.:woot:

Mulla kans kyllä vaihtelee tuo vointi. Eilen väsytti koko päivän ja olinki ehkä 5h hereillä koko päivänä. Tänään taas on ollu virtaa vaikka muille jakaa :D

Joku puhu täällä aiemmin tissien kutinasta. Mulla alko tänään myös tää erikoinen oire, kutittaa aivan älyttömästi! :D

Nannal, minulla ainakin oli sitä tissien ja nännien kutinaa ja saman oireen tunnusti pari muutakin :D
Tänään ei itse asiassa olekaan enää kutissut, mutta nännit on nyt kyllä superkipeät.

Turvottaako muita ihan sikana?

Syömisistä ja liikkumisista riippumatta maha on iltaa kohden rantapallokunnossa, vaikka aamulla on ihan normaali. Housut puristaa ja mahaa saa ihan oikeasti peitellä, ettei kukaan sais mitään ajatuksia.

Takaisin