Alkuoireita

Täällä pahinvointi pahentunut x10.. oksennus ei oo enää kaukana.. :meh:
Tosi mahatavaa kun mies lähtee torstaina viikon kalareissulle ja jään ykisn lasten kanssa..
meillä ei ole hoitoapuja ollenkaan.. joten vaikka oisin pää pöntössä koko ajan, mun pitää jaksaa hoitaa lapset ja koti..

Junibea toivottavasti pahoinvointi helpottais sulla loppu viikosta niin ei ois sitten lasten kanssa keskenään ollessa riesana jatkuva oksentaminen:/

Tänään piti ensimmäistä kertaa soittaa töihin etten taija pystyä nyt työntekoon kun niin huono olo, jatkuvasti semmonen olo että kohta laatta lentää. :( Jospa kohta uskaltaisin hipsiä aamupalalle niin jos se auttais, vaikka ajatus ruuasta lähinnä oksettaa....

Liityn joukkoonne vaikka en ole testiä vielä tehnytkään. Viime kierrosta varhainen keskenmeno, ei kipuja ja niukkaa vuotoa 12 päivää jonka jälkeen alkoi raskausoireet ja tein plussan. Oireet kesti viikon vuodon loputtua ja lopulta ultrassa todettiin vaan että hormonotoiminta tuli jäljess ja km oli ollut.

Nyt sitten kuukautiset 9 päivää myöhässä ja uupumus on jotain ihan järkyttävää. En vaan uskalla tehä testiä, jos meneekin aikaisin kesken taas niin helpompi käsitellä myöhästyneinä kuukautisina kuin keskenmenona. Ja voihan kierto km johtuen olla ihan sekaisinkin..
Viikonloppuna kyllä anoppilassa oli pakko kertoa tilanteesta kun oksensin yöllä ja mies juoksi hakemaan ruokasooda vettä ja vatia mulle.. plus nukahdin leipä kädessä päivällä.. Rinnat aristaa, ja etovaa oloa sekä kyökkäilyä on vähän väliä. Josko perjantaina uskaltais tehdä jo testin jos ei kuukautisia kuulu..

Unettomuus ja rintojen oma elämä, välillä pyyhkäisee ällötysaalto. Siinäpä ne oireet oikeastaan on.

Kutiseeko muilla rinnat tai nännit? Aivan järkyttävä kutina välillä.

SiniApila, tervetuloa ja pahoittelut keskenmenostasi :( Kyllä se testi kannattaa tehdä, niin saa ainakin varmuuden asiaan. Kuten itsekin sanoit, niin kierto voi olla vielä hieman sekaisin keskenmenosta johtuen, joten perjantai on varmasti ihan hyvä testauspäivä, jos ei kuukautiset siihen mennessä ole alkaneet. Tsemppiä :)

Ja pakko lisätä edelliseen.. töissä on kompostokäymälä, maaliskuusta saakka oon ollu töissä ja käynyt ongelmitta siellä vessassa. Nyt meinaa lentää laatta joka kerta kun käy..

Musta tuntuu et tissikipu on ilta illalta kovempi. Ei vieläkään tosi kipeetä tee mut vähän sattuu kuitenki. Päivällä ei musta niin paljoa satu mut voihan olla et rintsikat tukee niin hyvin ettei sitä huomaa ennenku illalla.

sakababy, sama juttu eli illalla kun ottaa liivit pois, niin huomaa että se kipu ja aristus on aika kovaa. Päivällä voi tietenki olla muutenkin tekemistä, niin ei niin tule huomioitua samalla tavalla.

Haiidi, en siis ole ainakaan ainoa :D Välillä kutittaa ja kutisee niin paljo, että vois raapia ihonki rikki. Ärsyttävää.

Huh, onneks täällä on muitakin suht oireettomia! Säikähin aamulla, että nytkö ei oo enää ees nännit arat, mut onhan nuo vielä vähän... Ja iltasin kyllä on hyvinkin arat, just ku ottaa liivit pois, mut se pinkeys tisseistä hävinny... Lisäks alamakipua ja itkusuutta, siinäpä ne. Unettomuuttakin kyllä joo, mut laittasin enemmänkin stressaamisen piikkiin. Edelleenkään mitään tietoakaan väsymyksestä tai pahoinvoinnista! :/ Mut onhan tää nii alussa vielä...

Rv 5+2

Mulla on myös lähes oireetonta ollut plussan jälkeen. Väsymystä on kyllä, mutta rinnat ok, mahassa ei oikeastaan mitään tuntemuksia. Täytyy vaan odotella päälle pari viikkoa ultraan ja toivoa, että kaikki on hyvin. Eipä tämä tästä stressaamalla ja murehtimalla miksikään muutu.

Rv 5+1

Mullakin on oireet vähän lieventyneet. Pikkasen on etovaa oloa ja äkkiä noustessa silmissä sumenee.
Iltaisin on ollu tosi kylmä mutten oo lämpöä mitannut.
Mulla myös särkee pohkeita ja vähän ristiselkään illalla nukkumaan mennessä. Onko muilla ollut särkyjä? Ei niin kovin särje, että mitään lääkettä ottaisin.. mut nukuttua en saa :/

Muoks. Rv 6+5

Mulla myös särkee pohkeita ja vähän ristiselkään illalla nukkumaan mennessä. Onko muilla ollut särkyjä? Ei niin kovin särje, että mitään lääkettä ottaisin.. mut nukuttua en saa :/

Muoks. Rv 6+5

Mulla särkee alaselkää myös ihan kiitettävästi :/ Nukkuminen hankalaa vaikka hirviä väsy olisikin :) Vatsaa myös nippaillut tosi paljon, etenkin tänään.

Mulla on ollut tosi oireetonta. Just ennen plussaa oli menkkajomotuksia, mutta osasin odottaa plussaa, koska mulla oli kunnon veristä kiinnittymisvuotoa. Välillä tulee sellaisia repäisykipuja, kun tekee jonkun nopean liikkeen. Muoks. Oon kyllä aika väsynyt koko ajan.
Viikkoja nyt ehkä 6+2

Onko teillä vatsan nippailut yms. Kivut ollut kuinka kovia tai minkälaisia?
Itellä jatkunu koko tän päivän semmonen menkkatyyppinen jomotus( muttei kuitenkaan samanlainen :hilarious: ). Yöllä heräsin kun kerran vihlaisi kunnolla, mutta rauhottui hyvin nopeasti.

Omien laskujen mukaan viikkoja olis nyt 5+5

Mulla oli viime viikolla myös sellaista ihmeellistä alamasun ja varsinkin -selän jomottelua ja vihlontaa. Varsinkin kävellessä tuntui tosi kurjalta. Se on kyllä helpottanut. Kai ne niitä kohdun kasvukipuja on...

Takaisin