Alkuoireita

Tuohon painoasiaan liittyen pakko sanoa, etten oo uskaltanut edes käydä puntarilla. Olo on niin turvonnut että ties kuinka monta lisäkiloa oon jo ehtinyt kerätä.. Ekassa neuvolassa voi sit järkyttyä :D

Mulla myös selkäkipua välillä.. Etenkin nyt, kun pesin ja kuivasin juuri 3 turkkirotuista koiraani.. Raskasta hommaa, kun saa tapella välillä..

Mulla 3 x Bichon Frise

Täällä nyt muutaman viikon ollu pahoinvointia pitkin päivää, aamuisin kuitenkin pahin. Ehkä mä odotan tällä kertaa tyttöä.. :) Myös iltaturvotusta.

Aavistukseni oli ihan oikeassa ja tänään kun tein testin niin vahvat viivat siihen tuli. Huhhuh, muuten olis pitäny lähteä lääkärille tutkituttamaan mielenterveys :D

Närästänyt ja kuvottanut on ihan järkyttävästi ja töissä luomupuutarhalla haisee luomulannoitteet mukavasti....

Eilen jäi inhottavasti närästys kurkkuun kuplana niin ettei saanu haukoteltua loppuun saakka :'D meinas hermot palaa, haukotuttaa mutta EI, aina se jää kesken..

Sen lisäks ihme nakkihimo iskee aina välillä.. PAKKO saada nakkeja.. oon ollut pääsääntöisesti kasvipainotteisella ruokavaliolla jo monta vuotta, mutta nää nakit on nyt joku heikko kohta.

Onko muilla noussu mitään ruokahimoja?

Nyt olis rv5+6

Täällä on paino pysyny aika lailla samoissa. Oon kyllä syöny nyt terveellisemmin mutta sen vastapainoksi on tullu tota turvotusta ja rinnat on vähän kasvanu.

Eilen oli vapaapäivä niin huomas kyllä että jaksaa paljon paremmin. Tuntuu että työpäivät on vähän sellasta selviytymistaistelua vaikka nyt onkin ollu aika hiljaista siellä. Saas nähdä miten viikonloppu menee taas siellä... Ja edelleen on lämmöt koholla niin tuntuu että se vie voimia.

Paljon onnea SiniApila! :)

Noin viikon verran on ollut väsymystä, eilen menin nukkumaan jo kasilta! Semmonen kuvottava olo on myös aika usein. Raskauden hehkua odotellessa

Naappero: Haha, tais olla joo vähän huvittavaa miehen seurata :D
Itellä paino noussu ehkä kilon. En oo kyllä mitää roskaa syöny, mutta jotain pakko syyä jatkuvasti tai huono olo iskee. Väsymys vaikuttaa kans ku ei jaksa oikein liikkuakkaa. Samaa siis odotellaan kuin Zin_i :) kauhulla odotan kesäloman loppumista et miten töissä jaksaa:hungover:

Siis herranjumala, en tienyt, että tällainen voi edes olla mahdollista. Sanokaa, että jollai muullaki on samaa. Hikoilen kuin pieni sika! Siis noroina, selkä, rintamus, naama ja kaikki ihan märkänä vähän väliä. Ei väliä lämpötilalla mikä on sisällä. Yöllä vasta kiva onkin, kun herää vuorotellen siihen, että makaa hikilammikossa hiukset läpimärkänä tai jäätyy.o_O Viikkoja nyt n.5. Paha olo alkoi jo muutama päivä sitten kaiken päälle myös. Ja iho mukavan rosoinen jo nyt.

Ja edellisessä raskaudessa ei minkäänlaista hikoilua tai pahaa oloa. Ei mee kaikki aina ihan samalla tavalla.:)

Papu16, mä en oo hikoillu yhtää enempää, itseasiassa mulla on kylmä kaikenaikaa :) mutta hormonit hormonit! :D niitä saat syyttää!

Minäki hikoilen aiempaa helpommin, jos vähän liikkuu. Enemmänkin hohkaan koko ajan lämpöä, mies kutsuu jo patteriksi.

Hikoilua myös täällä, jatkuva kuumuus varsinkin öisin :O Naamakin kukkii ku peruna maa. Ihoon ei vissiin auta täs vaihees mikään? :mad:

Voikohan raskausoireet olla periytyviä? :D Hah, kun mun äitillä ei ole ollut minkäänlaisia oireita sillon kun se odotti mua ja siskoani. Ainoastaan väsymys, rinnat kipeänä ja mieli teki suklaata. Ei minkäänlaista pahoinvointia. Hmm... Itsellä ei ole pahoinvointia, ainoastaan välillä vähän huono olo. Nyt mennää rv 5+2

Meillä äitillä ei ollu pahoinvointia raskausaikana, mut mulla taas on :D
Ja nyt lisäks mulle on tullu hirvee väsymys. Nukuttaa jo nyt ja sit nukun jtn 9 tuntia yössä :D

6+4

olen ihmeissäni ja hiukan peloissani... varmaan ihan normaalia.. mulla on yleensä niin kova pahoinvointi että en kykene toimimaan normaalisti.. nytkin mulla on pahoinvointia mutta lievää.. ei okseta.. jos kaikki ei ookkaan hyvin... tai toinen vaihtoehto että poika tulossa.. 5 edellistä ovat tyttöjä

Mulla ei ollut kahdesta edellisestä yhtään mitään oireita alkuraskaudessa ei siis minkäänlaista pahoinvointia tai mitään mutta nyt on sit ollut senkin eestä johkin rv 7+ asti ja nyt on loppunut oireet taas kokonaan nyt menossa 8+1

Mullekin on tullut kaks kiloa... ihan jäätävää. Mut muistan et esikoisestakin turvottu alkuun ihan hirveesti.

Takaisin