Alkuoireita

Pitäs varmaan olla iloinen oireettomuudesta mut kun on tuo esikoinen aikanaan oireillut enemmän niin siksikin hämmentää. Asiaa ei auttanut mun googlettelut oireettomasta raskaudesta vaikka pitää kyllä yrittää muistaa et on niitä ihan onnellisiakin oireettomia raskauksia niinkuin Ninni22 sanoi. Mut eiköhän tää tästä. Tänään oon ollu tosi väsy ja aika huonontuulinenkin mut mistäs mä tiedän et johtuuks se raskaudesta :D soitan maanantaina ajan ultraan kun en mä enää luota omaan päähänikään. :D kyllä tää tästä.

Mun paino on noussut alle viikossa 2 kiloa.. vähän vissiin kyllä siis turvottaa kun en mä päättömästi oo herkutellutkaan :D mahtavaa palata lomilta duuniin kun työhousut ei mee kiinni. :D

Täällä tällä hetkellä oikeastaan ainoa oire on jäätävä turvotus ja rinnat älyttömän kipeät.

Muutaman kerran on ollu huonovointisuutta, mutta ei läheskään joka päivä. Sinänsä ihan kiva, kun ei tarvi pönttöä halailla jatkuvasti mutta taas toisaalta olis ehkä realistisempi olo.

Noh, vähän yli 2 viikkoa ekaan ultraan. Ehkä mä selviän :D

Mä en tiiä lukeutuuko oireeks mut oon aina ollu kova nukkumaan ja nukkunut pitkään kun siihen on ollut mahdollosuus.. Noo nyt oon lomalla ja saisin nukkua vaikka puoleen päivään niin ei.. Ihan sama alanko nukkumaan kaheltatoista vai kolmelta niin herään kuitenkin klo9... Tänään oli ennätys ja heräsin vasta 9.11 ja aloin nukkumaan kahdelta.. Vaikka nukun vähemmän kuin ennen en saa päikkäreillä unta eli mua ei vaan väsytä ollenkaan.. :D

Mullakin on aika pienioireinen tää alku ollut. Tissit kipeenä, iltaisin vatsa turvonnut ja ihan pientä etovaa oloa jos kulunut liian pitkään ruokailusta. Pientä menkkajomotustakin ollut silloin tällöin. Tää on eka raskaus mulla niin en jotenki osaa stressata että oireet on noin vähäisiä ja unohdan tuon tuostakin et olen raskaana. Mun äidillä ja siskolla on ollu raskaudet myös pienioireisia, niin mullakin luultavasti on :)

Sakababy, ite oon kanssa aina ollut illanvirkku ja aamuntorkku. Nyt viikon ajan oon herännyt ennen herätyskelloa, eli 05.40 hereillä ja tänään kun olis saanut nukkua pitkään niin puol kasilta luovutin ja lähin aamupalalle. Yöllä sai ravata pissalla kerran tuntiin :(

Inhottavaa!! No saapahan enemmän aikaseks ku herää aikasin :D

Moni on täällä pohtinut raskauden jatkumista oireiden puuttumattomuuden, vähyyden tai vaihtelevuuden takia. Samaa teen myös minä, vaikka aivan alussa vasta mennäänkin. Itselläni alkoi oireet oletettavasti kiinnittymisestä reilu pari viikkoa sitten ja siitä asti oireita on ollut enemmän tai vähemmän ja ne vaihtelevat kovasti päivästä riippuen. Nyt yritän ajatella, että eipä tämä murehtimalla miksikään muutu. Voin vain elää terveellisesti ja odotella :)

Eikös se niin mene, että me ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan?

jeilei 4+0

Täällä koetellaan hermoja :/ tänään aamulla suihkuun mennessä tajusin että helvetti, tissit ei oo yhtään kipeet eikä oo yhtään huono olo :( viime kkm oli täysin sama juttu että oireet loppu ku seinää :,( oon vaan pillittäny koko päivän että tässäkö tää taas oli.. Vielä ei sentään vuotoja ole..Huomenna pitäis olla 7+0 niin soitan itelleni ar-ultran..

Ja tuosta veren vuodosta, itelläni oli viimeksi valkovuodon seassa ruskeaa tuhrua, joka on ihan normaalia. Mutta jos väri muuttuu kirkkaaksi vereksi ja on vatsakipuja niin sit ei oo hyvä juttu :( niin kävi mulla viime kkm. Ensimmäiset vuodot alkoi keskiviikkona, ihan pienellä tuhrulla joka sit voimistu joka päivä ja seuraavana lauantaina todettiin kkm joka tuli itsestään ulos..

Rsusanna, voimia sinne mietintöihin! Toivottavasti on kaikki kunnossa! Mutta eiköhän niitä oireettomiakin päiviä ole välillä. :) Mutta varmasti on kiva mennä ultraan varmistamaan asia.

Täällä tuntuu että oireet on vähän vähentynyt, toivottavasti on normaalia... Väsymystä on edelleen ja nännit on arat mutta etovaa oloa on kyllä vähemmän kun jossain kohtaa oli. Ei auta kun luottaa siihen että kaikki on hyvin. :)

Ja jeilei sanoi hyvin, raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan!

6+1

Älä huoli Rsusanna, raskaana kunnes toisin todistetaan :D Mulla katosi oireet vajaaksi viikoksi, ainut mikä jäi oli pieni tissikipu. Kieltämättä alkoi miettimään että onko siellä enää ketään. Nyt oireet ovat tulleet takaisin, kahta kauheampana. Eilen yritin syödä lohivoileipää jonka mies oli rakkaudella tehny. Jäi yhteen suupalaan, lopulta sain mennä halaileen pönttöä. Ei viime viikolla ollu mitään ongelmaa syödä samanlaista ruokaa :)

Täälläki tuli aamulla seksin jälkeen pyyhkiessä verta, ei sen jälkeen eikä oo maha kipeä, silti vähän huolettaa :/

Oon jo laittanutkin oireeni, eikä ne ole mihinkään muuttunut. Mut tän hetken fiilis... PALELTAA!!! Mä oon aivan jäässä kaikki illat ja nukahdan pystyyn. Kolisen täällä sohvannurkassa villikset jalassa ja peiton alla.... Iltaisin on muutenkin ihan vetämätön olo.

Haiidi93 mä lueskelin noista vuodoista netitä tänään ja seksin yhteydessä se on täysin normaalia. Ja muutenkin miene vuodot on. Kunhan ei liity kipuja tai tuu suurempia vuotoja. Mä taidan yrittää seksiä välttää pari päivää ja kattoo ettei tää jatku.

Niin ja unohin. Iskias on nostanut päätään! Esikoista odottaessa alkoi loppuraskaudesta ja en voinut juurikaan enää liikkua.... Voiko olla et nyt alkaa jo näin alussa!? Sama kohtakin vaivaa jo... rv 6+5

Joo tänään ollu ihan pientä vuotoa lähinnä huomannu vessassa käynnin yhteydessä, joten päätin googletella että onhan kaikki ok.

Onko muilla ollu lämmöt koholla vielä? Musta tuntuu että aina tulee illalla noin neljän-viiden aikoihin kauhea väsy ja samaan aikaan lämpö nousee. Ei siis oo mitään kuumetta mutta noin 0,5 astetta nousee normaalista. En tosin muina aikoina oo lämpöä mittaillukaan. Näin iltavuoroissa on tosi hyvä kun tulee ihan nuutunut olo. :p

6+1

Minäkin stressaan harva se päivä kun oireet on vähäisemmät. Nyt taas ollu pari päivää tissit kivuttomat ja pahoinvointi vähäistä, niin hermoja koetellaan. Näin vielä untakin, jossa sain keskenmenon. Voi kun osaisi vaan olla miettimättä koko asiaa.

7+4

Takaisin