Alkuoireita

Kyllä ärsyttävää ku sillonku on huono-olo niin ei jaksais tehä mitään eikä lähtee mihinkää mutta sittekku yhtäkkiä onki hyvä oli niin tulee ikävä sitä huonoa oloa ja jotain merkkejä siitä että pienellä kaikki olis hyvin.
Ikinä ei oo kaikki hyvin :D

Tuhinamurmeli täällä on kanssa tissti tosi kipeet. Eilen teki tiukkaa jumpassa makaa mahallaan kun tisseihin sattu :D Ja toissa yönä ei voinut mahallaan nukkua samasta syystä.

Nyt viimeyönä en tainut ehtiä edes asentoa vaihtamaan kun nukahdin. Nukahdin kyllä siis jo ennen sänkyyn menemistä sohvalle. Päivällä ei onneks väsyttänyt ihan niin paljon kun aikaisemmin.

Rv 7+2

Tänään on ollut huono olo. Jatkuva kuvotus, eikä mitään ole saanut aikaiseksi. Ruokaa ei tee mieli, mutta pakko kuitenkin parin tunnin välein saada jotain syötyä.
Onhan se kiva, että on oireita joo, mutta ei tää kuvotus kyllä mitään kivaa ole.
Onneksi tänään oli vapaapäivä, mutta jos tämä pahaolo jatkuu ja menee astetta pahemmaksi niin ei kiva :(

6+0

Hehee, maaliskuu2016, sama la ja tänään täsmälleen sama fiilis :grin.Töissä oli jo tooooosi lähellä ettei tarvinnu mennä halaamaan pönttöä. Mut oli pakko tsempata. Eiköhän se sieltä tuu se oksu, ihan näinä päivinä...

6+0

Tänään lens laatta ensimmäistä kertaa, hurraa. Meinannu huono olo tulla muutamasti päivän mittaa, mutta mennyt syömällä ohi.

Alamahaa ja -selkää tänään välillä vähän juilinu, mikä aiheuttanu taas huolta. On tää kyllä semmosta stressiä että...

7+1 tänään.

Joku puhui että hiuksia lähtee paljon. Liittyykö kynsien katkeilu samaan kategoriaan? Mulla on siis oli pitkät kynnet jotka on kaikki menny katki parin päivän sisällä..

Täällä myös melko oireeton olo, vähän huonoa oloa toisinaan, pitää syödä usein mutta muuten ei oikeen mitään. Tissit on koko ajan kipeet. Miettii vaan että onko masussa mitään eloa. Herkkuja ei tee oikeen mieli mutta jotain tiettyä pitsaa, meetvurstia ja kaikkee muuta suolasta. Mäkin voisin ottaa vähän lisää oireita :)

6+1

Mulla ei oo väsymystä Junibea :)

Vähän mietityttää, kun kohta 1,5h putkeen jomottanu tohon oikeelle alamahaan samaan kohti... Ei mitenkään kovaa, mut häirihtevästi. Tähän mennessä vaan lyhyitä hetkiä kestäny jomotukset ja vihlonnat. Pelottaa vähän, jos tää enteilee jotain... Mitään vuotoo kyllä ollu missään vaiheessa, senhän yleensä pitäs tulla eka jos km... Mut en tiiä, ahistavaa... Samalla tavalla koskee ku ennen sitä viime ovista...

Toista tässä odotellaan ja nyt 5+5 mulla maha on varmaan saman kokoinen kuin ensimmäisestä raskauden puolivälissä. Että todellakin maha pullottaa ja tuntuu, et työkaveritkin on välillä vilkuillut mahan kohtaan. Että varmaan tän mahan tosiaan huomaa muutkin kuin mä. Tai sitten oon vaan vainoharhainen. Mutta kyllä todellakin on hyvin raskas ja iso olo. Yritän juoda vettä paljon ja liikkua niin paljon kuin jaksaa, että turvotusta olis mahdollisimman vähän, mut ei auta. Maha on kuin olis jalkapallon nielaissut.

Täällä nyt rv 5+6, ja oireita on! Aamusin ihan älyttömän paha olo, mutta sittenku saa väkisin syötyä jotaki nii vähän helpottaa.. Ihan tajuton väsy, päikkärit on vaan pakko saaha. Tissejä aristaa ja kutittaa, ja voisin syyä kokoajan ruisleipää, ja OREGANOA!:D toisaalta ihanaa että näitä oireita on, nii tietää että jotaki tapahtuu :)

Niin ja iltasin kauhea turvotus, housut puristaa :D

Mä oon alkanu aattelee että ku mulla ei oo oireita, nii se voi johtua siitä ku olin jo vähä aikaa sitte raskaana, nii kroppa on tottunu tähän :) ku raskausoireethan johtuu vissii hormonien noususta ja kroppa ei oo vielä tottunu niihin? En mä muuta keksi, ku että mun kroppa kestää tän paremmin :S

Mulla ei oo oikein mitään oireita ja sekös huolestuttaa. rv nyt 4+6 että alussahan tässä ollaan mut esikoisesta tiesin jo ennen raskaustestiä et nyt tärppäs sen lamaannuttavan väsymyksen vuoksi. Nyt ei oikein mitään oireita ja se saakin tosi kovasti huolestumaan. Varmaan varhaisultra on pakko varata parin viikon päähän et saa mielenrauhaa.

Serewade, mua rauhoitti tänään, kun työkaverini kertoi kolmesta raskaudestaan eikä hänellä ole koskaan ollut r-oireita. Eikä minun äidilläkään ole ollut. Ei oireettomuudesta pitäis huolestua,koska ei kaikille niitä tule, mutta vaikeaahan se on. :/ edellisessä raskaudessa menin ar-ultraan ja ajattelin kaiken olevan kunnossa kun oireita oli aika paljonkin, sikiö ei ollut elänyt viiteen päivään. Eli oireita oli vaikka sikiö ei elänyt. On tää raastavaa :/ niinku monet onkin jo sanonut, niin menispä aika muutaman viikon eteenpäin.

Tänään 5+0 ja aivan_järkky_ turvotus ollu jo muutaman tunnin, kun yleensä iltaa kohti turvottaa enemmän... Pari päivää tässä oli suht normi maha tän suhteen. Ja alamahassa painon tunne ja juilii... lisäks tuntuu et toho oikeeseen munasarjaan(?) pistää...

Mulla on kans viime päivinä ollut hirveä turvotus iltaisin, näyttää kun olis pidemmälläkin raskaana. Aamulla sentään näyttää jonkin aikaa ihan normaalilta kunnes paisuu taas :D

Takaisin