Alkuoireita

Junibea, mulla on pelkkää haukottelua ja pientä naattia oloa, mut ei kunnon väsymystä.. ilmeisesti väsymys on hyvin yksilöllistä ja variaatioita löytyy. Hyvä vaan, että meillä riittää energiaa! :)

minä kävin tänään 5km:n hölkkälenkillä.. pelkäsin etten enää jaksa kun en oo pitkään aikaan käyny, mutta hyvin meni.. loppumatkasta vaan alko kuvottaa...

Mulla on ollut jonkun verran väsymystä. Tänäänkin menin töiden jälkeen "hetkeksi päikkäreille" ja heräsin nelisen tuntia myöhemmin. Kaikki kolme herätystäkin olin sammuttanut.. :D Ei kuitenkaan onneksi vaikuta arjessa jaksamiseen ainakaan vielä, olkaa onnellisia jos energiaa riittää!

Pahoinvointi nosti eilen päätään ja koko illan oli etova olo. Pelkäsin jo, että tästäkö se viikkoja kestävä pöntön halailu alkaa, mutta onneksi tänään on ollut ihan normaali olo. Huomaa kyllä, että jos ei muista tarpeeksi usein syödä niin alkaa etoa.

Hyvä etten oo ainoa, antaa vähän lohtua.. miehellekki ihmettelihn ku ei juuri väsytä.
Mutta mulla onki vasta 4+4, että ehtiihän se väsykin iskeä. Nyt odotan koska tää kuvotus menee pahemmaksi..
jos ei mee niin se on selvä tapaus että poika tulee :grin

Täällä on menty parina päivänä aamuvuoron jälkeen jo 8 illalla nukkumaan. Siksi iltavuorot on tuskaa kun pitäisi jaksaa valvoa 21:30 asti ja ajaa töistä kotiin vielä 30 min. :/ Öisin tulee herättyä ja sitten ei meinaa saada enää unta. Jotenkin niin väsynyt ja työmotivaatio ihan täysi 0.
Itsellä ei ole aamupahoinvointia ollut missään vaiheessa. Joskus saattaa hetkeksi tulla pieni etova olo. Yleensä silloin jos ruokailusta kulunut aikaa.

Etova olo ja nälkä kulkevat täällä käsikädessä, valitettavasti se nälkä iskee kahden tunnin välein eikä jatkuvasti voi olla oikein syömässäkään... :D

Väsyttää tavallista enemmän ja turvottaa, muuten ei tällä hetkellä muita oireita. :)

Itsellä on nyt jo kaamea väsymys, haukottelusta ei meinaa loppua tulla! Koko aika nälkä, mutta silti ei välttämättä tee mieli syödä. Flunssainen olo jatkuu ja nenä tukossa. Rinnat on kipeät! :D Olen 4+3 päivää raskaana.

Heh, väsymys nostaa päätään tääläkin. Eilen nukahdin ennen 22 ja heräsin 9, eli kevyet 11h unta ja vieläkin olisin voinu jatkaa...

Jotenkin on epävarma olo, että onkohan sielä oikesti joku...On oireita, mutta silti ei tunnu todelliselta joten tänää oli pakko tehä vielä viimenen testi kaapista pois ja kyllä oikeen kunnon leffa viivat siihen ilmesty :D

Tää vatsan kasvu on ihan järjetöntä :woot: oon kuullut, että toisella odotuksella maha kasvaa nopeammin, mutta viimeksi ei ollut nain iso viela edes puolessa valissa! Miten muilla jo lapsellisilla??

Nannanaa, mun maha näyttää nyt turvotuksen kanssa tasan samalta kuin viimeksi rv 30... Että saa nyt nähdä minkälainen tämä on sit sen puolenvälin jälkeen, viimeksi ei näkynyt vielä edes rv 23 vauvamahaa. :D

Täällä väsyttää kans tosi paljon. Ollu pakko ottaa iteki päikkärit ku laittanu esikon päikkäreille :) meinas tulla aamulla ekaa kertaa pönttöäki halattuu ku pesin hampaita. Meni sit onneks kuitenki ohi.

Nannanaa, sama täällä! Mieskin eilen jo hämmästeli mun suurta vatsaa :D kauhistuttaa minkä kokonen masusta tulee tälläkertaa! xD

Heräsin päikkäereiltä koviin menkkajomoihin.. olin varma että alan vuotaa verta.. vielä ei oo näkynyt.. mua ahistaa tosi paljon.. jotenkin tuntuu ettei tää voi mennä hyvin.. menee kuitenkin kesken.. :sad010 Huonoa oloa on edelleen ja testi on tosi selkeesti positiivinen.. kai se maaliskuun keskenmeno pitää mut varpaillaan. haluaisin unohtaa koko raskauden vähäksi aikaa ja havahtua siihen että hei.. on syyskuu ja oon edelleen raskaana.. tää on niin piinaavaa.

Voi Junibea, on kyllä tosi ahistavaa kokoajan miettiä onko kaikki hyvin :( koittakaa miehen kans keksiä viikonlopulle jotain mukavaa tekemistä joka sais hetkeks ajatukset pois ja sais vaan rentoutua :)

Tänään aamulla peilin ohi kävellessä oli pakko palata peilin eteen takasi että täh oliko toi mun maha! Aivan kauhee turvotus ja housut puristaa :/ pöntön halailu oli tänään täälläki lähellä, yhtäkkiä töissä iski kauhee pahoinvointi ja tuntu että tulee ihan just pihalle, onneks veden juonti rauhotti sen verran että pahin olo meni ohi. Tissikipu ollu tän päivän hillittyä, vähä liianki hillittyä ku alkaa pelottaan että nytkö ne oireet häviää :s

Takaisin