Alkuoireita

Mulla on nyt ollut viikon verran lähes oireeton olo. Ainoat poikkeukset normaaliin on että kahvia ei tee mieli, makeaa ei tee mieli ja vessassa saa ravata jatkuvasti. Ja jollain päivillä iltapäivästä väsyttää tosi kovin.

6+5

Mulla hiukset rasvottuu paljo nopeempaa ja tuntuu että ne on kasvanu huimasti täs parin viikon aikana.

Ällöolo tulee jos ei oo syöny muutamaan tuntiin ja nälkä on kyllä jatkuvasti.

Ruokaa menee päiväs enemmän ku ennen meni viikossa :D

Tästä se kilojen kerryttäminen alkaa :S

6+0

Huimausta ollut mullakin nyt tässä muutamana päivänä. Tänä aamuna pyöri päässä jonkin aikaa oikein urakalla.

Jatkuva nälkä ja ruokaa menee ihan hirveitä määriä. Äklötys olot on mulla nyt painottunut iltaan. Aina nukkumaan mennessä tuntuu palan tunne kurkussa, mut oksentaa ei oo onneks vielä tarvinu.

Ja sit tää turvotus on ihan hirveetä! Kaikki housut puristaa ja maha tuntuu tursuavan niistä yli. Vitsi kun ei ihan vielä kyllä viittis siirtyä äitiyshousuihin, kuitenkin vasta 5+3 menossa. :)

Täällä ei vieläkään oireen oiretta. Ei väsymystä, ei oksentelua, ei mitään. Ei tunnu yhtään todelliselta tää raskaus, jos tässä nyt edes raskaana ollaan. Täytyy varmaan käydä taas ostamassa testi, että tajuaa. :mad: anteeks tää marina, varmaan jos oksennus lentäis, valittaisin siitäkin :woot: voisin mä silti ottaa jotain oireita himpun verran :rolleyes:

Tuntuu kanssa Ninni siltä että koskaan ei oo hyvä :D Mäkin tossa vähän valittelin kun ei oo huonoa oloa tai mitään niin nyt oon kolmena aamuna putkeen oksentanut vähän. Saa nähdä mitä tänään käy. Nyt on tissit myös aivan törkeen kipeet. Ei oikeen tiedä yhtään miten olis. Väsyttää myös ihan älyttömästi eikä yhtään jaksais alkaa valmistuu töihin menoon.

Iltapäivä vösymys ei ollut eilen ihan niin paha kun muina päivinä. Tiistaina meinasin alkaa itkee töissä kun väsytti niin paljon että ei melkeen jaksanut hengittää. En oo IKINÄ ollut niin väsynyt.

Luumupuu se väsymys on ihan kauheeta sitten kun se iskee, tekis tosiaan vaan mieli nukkua ja itkettää ku pitää väkisin pysyä hereillä. :S mulla ei sitäkään oo nyt vaikka viime raskaudessa oli aika pahanakin.

Ninni multakin puuttuu vielä nuo "klassisimmat" raskausoireet, phv ja väsymys. Mut tänään vasta 4+5 et ehkä ne sieltä vielä räjähtää päälle... Ja jos räjähtää niin sit marisen et voivoi ku on huono olo :grin No ei, pitäs yrittää muistaa tää fiilis kun niitä toivoo!

Täällä on viikkoja kutakuinkin 5+5 eikä oireita juurikaan. Luen juttuja pahoinvoinnista ja niin typerältä kun se kuulostaakin, niin toivoisin itsekin voivani pahoin! :) Mitään pahoinvointi oireita ei siis ole ollut.

Vatsanseutu on turvonnut ja rinnat tuntuvat raskailta ja aroilta. Jatkuva haukottelu, mutta kaikki arkiaskareet menee hyvin ja urheillakkin jaksaa päivittäin. Olen tottunut syömään paljon, koska urheilun takia kulutan paljon. Nyt jo aamupuuro jää osittain syömättä ja kaikki päivän eväät ei maistu.. illalla maistuisi vain kaikki herkku :) Onko muilla samaa? Ruoka mihin olet tottunut ei vaan enää maistu?

Kiva foorumi! nyt itse ekaa kertaa mukana..:happy:

Kohtuu hyvä olo ollut, kaikkee suolasta ja rasvasta tekkee mieli, tissit kippeet ja vähä huono olo. Mutta jos ottaa monivitamiinin nii oksu lentää tunnin päästä...

Happy, miekin käyn normisti aktiivisesti salilla ja lenkillä, mut nyt tullu jotenkin araks lähtee :grin Vaikka tiiän että ihan hyvin vois harrastaa liikuntaa normaalisti, etenkin kun en veä maksimisykkeillä, niin jotenkin en uskalla lähtee esim. juokseen... Nojoo, onneks tulee arkiliikuntaa ku polkee töihin. Töissä kyl tulee väännettyy niitten mummojen ja pappojen kanssa, jotenkin sekin vähä arveluttaa :confused:

Oisko erikseen pitäny tehä semmonen urheilu/liikunta/treeni oma ketju?
Ite kyllä unohan että aamulla heti pitäis syyä. Taas tuli yököttävän olo ku en heti syöny. Välillä on kyl päiviä jollon ei oo mitään ja välillä yököttää. Aamun hampaitten pesu on pahin :/ meenaan aina yökätä lavuaariin.

Naappero, täälläkin välillä huimailee. Ei nyt pahasti mutta kuitenkin... Eilen tuli ihan järkyttävä väsymyskohtaus ja tänään on melkein koko päivä menny vähän sumussa kun on niin väsy ja muutenkin semmonen outo olo... Itkuherkkyyttä on kanssa tullu nyt ihan kahden päivän aikana ihan liikaa. Kaikki meinaa itkettää... :oops:

No kai se tästä tasaantuu... Vähän on pahoinvointia mutta ei oksennuksia edelleenkään, jes! Aikasemmin on ollu vaan nännit arat mulla eilen alko rinnatkin tuntumaan aroilta ja kai ne vähän kasvaneetkin on. Toivottavasti ei nyt ihan heti tarttis lähteä liivikaupoille...

Onks jollain muullakin sellainen olo että aika matelee..? :grin

5+5

Hitsi kun on ollut jotenkin tosi huono päivä tänään. Tää väsymys... En muistanutkaan, kuinka kamalaa se onkaan. Tänään oisin oikeasti halunnut maata vaan koko päivän sohvalla. Ja aamulla, kun mietin pystynkö vielä juomaan kahvia (ekassa raskaudessa tuli totaalistoppi), aloin yökkimään. Silti kuitenkin tuntuu, että pystyisin kahvia vielä juomaan. Tosi outoa!

Mullakin tänään oli kyllä väsymys pahinta mitä tähän mennessä on ollu. Elohiirikin on tänään taas useampaan otteeseen vaivannut.

Eipä juuri mitään oireita! Vähän vilua oli joskus ihan alussa.. (sama ku edellisessä raskaudessa)
Nyt viikkoja 4+3.. muistan viime raskaudessa että 6. viikolla tuli pientä huippausta ja aamukuvotusta sekä tuntui kuukautiskipumaista pientä kipua ..

En mä mitään oireita tarvitse - kunhan kaikki menee hyvin! :bounce

Happy määki liikun aktiivisesti ja tykkään hirveesti liikkua ja ulkoilla. Nyt ollu jotenki kamalan väsynyt ettei oikeen oo jaksanukkaan mitään. Lisäks syödään aika vähän herkkuja tavallisesti, en edes tykkää karkista, mutta nyt yhtäkkiä iskee vaikka mitä mielihaluja ruokaan. Etenki kaikkeen makeaan:/

Takaisin