Täällä on aika vähän vasta oireita kun viikkoja nyt 4+1, mutta perinteisesti tissit on kipeät juurikin hieman ailahtelevasti ja repäisykipuja / nippailua alavatsassa ja välillä myös selän puolelta vihloo.
Toivottavasti ei ainakaan tulisi kovin pahoja pahoinvointeja tähän raskauteen niinkuin edellisessä oli... se yrjööminen ei vain ole kovin mukavaa pitemmän päälle
Ensimmäisen neuvolakäynnin yhteydessä pääsin lääkärille ja silloin määrättiin.. tästä on siis aikaa jo useampi vuosi. Tällä kerralla en edes kokeile ku ei auttanu ollenkaan.
Joo täytynee keskustella neuvolassa että mikä avuks pahoinvointiin..
Ei täs muuta, muttakun on huono olo _koko_ ajan, vatsassa velloo ja veto on ihan pois.. Onneks oon nyt lomalla, niin ei tarvitse mietiä työntekoa...
Söin aamulla heti noustua aamupalan, eipä näyttäny auttavan
Ei viime raskaudessa mulla ollut näin huonoa oloa..
Mulla ei oo ollut juuri muuta kuin että rinnat kipeät välillä ihan kosketu arat ja aika turvonneet. Repäisy kipua ja peintä jomotusta välillä vatsassa,
Vähän jo ihmettelenkin että tuleeko pahoinvointia ollenkaan. Rv 6+4 nytten
Mulla rv 6+6 ja ihan kokoajan huono olo ja syömisen ajatteleminenkin ällöttää tosi paljon ainoo mikä menee on vesimeloni ja omena myös hajuille oon herkistynyt tosi paljon ja illalla ei meinaa saada nukutuks millään ja yöt ramppaan vessassa, onneks turvotus on sentään hellittänyt vähäsen. En osannut ees odottaa mitään oireita kun kaks aiempaa raskautta on ollut melkein oireettomia
Rinnat tulivat ensimmäisenä kipeiksi ja ovat edelleen. Mies kyllä tykkää kun ovat turpeammat ja kiinteämmät kuin normaalisti. :D Lisäksi alussa oli menkkamaista vihlontaa alavatsalla noin viikon verran. Muita oireita odotellessa, kaikista ei olisi niin väliksi...
Täällä jo aamulla hermoilin että onko nyt kaikki hyvin kun on niin vähän oireita... Pitäis vaan osata nauttia siitä jos voi hyvin! :) Ja kyllähän tuolla masussa nippailee vähän väliä ja nännit on hieman arat ja välillä on huonoa oloa. Täytyy vaan yrittää ottaa rennosti..
Nemie: mulla tuota unohtelua ei tapahdu vielä sentään kinastelun yhteydessä, mutta näköjään oon jo onnistunu kylvämään (piilottamaan vieraiden silmiltä) ympärilleni tavaroita tai papereita, joita sitten myöhemmin etsin kuumeisesti .
Edelleen suht samat oireet kuin ennenkin, minkä lisäksi hetki sitten vähän aristi alaselkää ja mahaa.. liekö muutoksia kehossa ja jonkin sortin venymistä. Kauaa ei särkenyt, meni jo ohi. Jotai pienenpientä huononolon poikasta olen myös bongaillut välillä, jos ateriaväli päässyt venymään, mutta pysynyt poissa tarpeeksi tiuhalla syömisellä :).
Mulla ei oikeen meinaa ruoka maistuu, mut ei oo onneks paha olokaan.masussa ja selässä on pientä juilimista ja pissalla saa ravata.. Muuten on kyl tosi väsyny ja vetämätön olo. Mieski sano ku tuli kotiin et oon aika kalpee..
Ennenki tullu käytyä vessassa usein, mutta nykyään saa käydä jatkuvasti. Maha on turvoksissa ku siellä ois rantapallo ja alamahassa tuntuu välillä vihlaisuja.
Välillä vähän huono olo, mutta yleisesti ottaen olotila ihan hyvä. Ainakin toistaiseksi.
Nyt ei oo pariin päivään ollut edes mahan nippailua eikä minkäänlaisia oireita, tosi hyvä olo, siis normaali olo. Saa nähdä onko tuolla masussa elämää vai ei.. :S
Ninni22 mullakin ollut välillä parikin oireetonta päivää välissä ja sitten seuraavaksi taas kahta kauheemmin oloja. Ihan normaalia varmasti ettei koko ajan ole oireita :)
Ninni, kyllä miekin uskon et siellä on kaikki ihan mallillaan, varmaan joku masun huilipäivä vaan :)
Mullakaan oo tänään ollu niin paljoo mahatuntemuksia, mut mulla onkin vp. Selvästi työpäivien jälkeen mahan vihlomista, nippailua ja juilintaa on enemmän, kun töissä kroppa kuormittuu niin paljon. Eilen oli tuskaa istuu autossa 3h aamuvuoron perään, turvotti ja välillä vihlo kovastikkin. Piti pitää farkkujen vetskari koko matkan auki ja yrittää nojata mahollisimman taakse... Mut tissit tuntuu aroille ja pinkeille