Satru
Sukkela juttelija
Pitäisköhän tehdä uusi ketju nimeltä anoppi :D Meillä asuu molemmat samalla kylällä, mutta anoppia nähdään paljon enempi kuin mun äitiä (mun vanhemmat eronneet miljoona vuotta sitten). Mun äiti on aina ollut (jo silloin kun olin pieni) etäisempi vanhempi, ei siis mikään hellyydellä kasvattanut ja nyttenkin saa monta kertaa pyytää ja pyytää, että tulis käymään. Isommat lapset ei oikein enää osaa mun äidin kanssa ees keskustella kun näkevät niin harvoin
Anoppi sitten taas on sellanen, että nappaa heti tytön syliin ja pussaa koko ajan. Ja ohjeita tulee sen minkä kerkeää ja usein silleen, että mä olen väärässä ja hän oikeassa. Esim. viime viikolla keskustelimme pistorasioista. Meillä kotona on ehdoton ei edes lähestyä koko rasiaa, anoppi sitten oli hankkinut tulppia omiinsa ja oli nyt sitä mieltä, että nyt pitää Ilonan saada koskea niihin kun niissä on suojat. Unohtaa helpommin koko pistorasiat niin. No, entäs kun jossain muualla ei olekaan suojia ja tyttö edelleen on kiinnostunut pistorasioista? Siitä syntyi aikamoinen polemiikki kun sanoin, että pistorasioihin ei kosketa, että minä vaikka koko päivän irrotan lasta siitä, mutta niihin ei kosketa. Mä toivon, että saan ton asian sen päähän taottua ennen kuin menee joskus sinne hoitoon..sillä tyttö varmaan ois sormet pistorasiassa kaiket päivät..
4 lasta,työt,kotihoito ja muut askareet on kyllä imaissut mun energiat..mietinkin olisiko aika pysähtyä hetkeksi ja pitää pari viikkoa lomaa töistä. Keikkatöitä kun teen niin riittää etten vaan ota vuoroja vastaan. Nyttekin mulla on 2 sukulaispoikaa hoidossa pari päivää,vaikka ovatkin ihan kilttejä niin mun lapsiluku on nyt ollut 6!!! Kun en osaa sanoa EI kun joku pyytää jotain